Co to jest strategia marketingowa? Przykłady i najważniejsze informacje
Choć wymaga wysiłku i czasu, dobrze opracowana strategia marketingowa może przynieść znaczne korzyści. Między innymi w postaci wzrostu sprzedaży, wzmacniania świadomości.
Sprawdzanie numeru w HLR pozwala uniknąć prób kontaktu z nieaktualnymi numerami. Weryfikuj gromadzone dane i nie trać czasu oraz pieniędzy na wykorzystywanie przestarzałych informacji kontaktowych. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wsparcie dopasowane do potrzeb!
mProfi » HLR
Usługa HLR to w pełni zgodny z prawem sposób na uzyskiwanie podstawowych informacji o zgromadzonych numerach telefonów. Przede wszystkim o tym, czy są aktywne, a więc, czy faktycznie można się z kimś skontaktować, dzwoniąc lub pisząc pod wybrany numer. Chętnie korzysta z niej wiele polskich firm z różnorodnych branż, które na co dzień kontaktują się z klientami telefonicznie (w tym SMS-owo).
Wykorzystując potencjał systemu HLR, możesz efektywniej mierzyć rezultaty prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych, eliminując z wyników połączenia i wiadomości wysyłane na nieaktywne numery. Zamawianie, wycena i realizacja usługi zawsze odbywają się na indywidualnych, dopasowanych do potrzeb klienta zasadach.
Prosty proces weryfikacji danych.
Szybka realizacja usługi.
Bezpieczny i legalny sposób na odsianie nieaktywnych numerów.
WYBIERZ NUMERY, KTÓRE CHCESZ SPRAWDZIĆ W HLR
SKONTAKTUJ SIĘ Z MPROFI
USTAL INDYWIDUALNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
CIESZ SIĘ DOSTĘPEM DO POTRZEBNYCH DANYCH
Odpowiedź na pytanie, co to HLR, wbrew pozorom nie należy do skomplikowanych. Home Location Register, czyli Rejestr Abonentów Macierzystych, to miejsce, w którym przechowywane są różnego typu informacje o poszczególnych numerach telefonów.
Chętnie korzystają z niego call center, wszelkiej maści firmy prowadzące działania marketingowe, uwzględniające kontakt telefoniczny, czyli np. decydujące się na wysyłanie SMS o danej godzinie, a nawet służby.
Home Location Register zawiera szereg danych technicznych o tytułowych abonentach — są to dane ogólnodostępne i zanonimizowane, nie znajdziemy wśród nich imienia i nazwiska posiadacza numeru czy jego dokładnego adresu.
Z punktu widzenia firm (np. call center, przedsiębiorstw windykacyjnych i innych, które zastanawiają się, jak wysłać SMS i mieć pewność, że trafi on do zamierzonego odbiorcy) szczególnie istotne są parametry dotyczące kraju, sieci i statusu numeru, a więc tego, czy jest on aktywny.
Sprawdzarka HLR może funkcjonować na kilka różnych sposobów. Pierwsze rozwiązanie to weryfikacja pojedynczego numeru. Jest ono jednak stosunkowo mało praktyczne w przypadku prowadzenia działań na dużą skalę, takich jak masowe wysyłanie SMS do klientów firmy.
W związku z tym powstały także inne metody, takie jak sprawdzanie numeru w HLR na podstawie pliku z danymi wielu osób lub firm, a także wysyłanie żądań API do platform pozwalających czerpać informacje z Rejestru Abonentów Macierzystych.
Usługa HLR to szybki i wygodny sposób na w pełni legalne zebranie danych o swoich odbiorcach. Pozwala na skuteczne uporządkowanie posiadanej bazy kontaktów, tak aby przede wszystkim oczyścić ją z nieaktywnych numerów.
Dzięki temu planowana kampania komunikacyjna nie natrafi na barierę w postaci nieaktualnych danych, a informacje o jej skuteczności będą bardziej miarodajne. Co prawda sprawdzanie numeru w HLR online wymaga odrobiny czasu, ale biorąc pod uwagę wspomniane korzyści, warto skorzystać z tej opcji.
Co to jest strategia marketingowa? Przykłady i najważniejsze informacje
Choć wymaga wysiłku i czasu, dobrze opracowana strategia marketingowa może przynieść znaczne korzyści. Między innymi w postaci wzrostu sprzedaży, wzmacniania świadomości.
Czym jest lejek marketingowy? Poradnik od A do Z
Firma boryka się z niskimi wskaźnikami konwersji lub trudnościami w utrzymaniu lojalności klientów? Lejek marketingowy może być kluczem do rozwiązania tych...
Parametry UTM — co to za atrybuty i jak poprawnie je stosować?
Nawet jeśli ktoś dotychczas sam nie wykorzystywał ich w swoich działaniach marketingowych, na pewno spotkał się z nimi niezliczoną ilość razy....
Jak budować lojalność klienta i dlaczego warto to robić? Pozyskiwanie zupełnie nowych klientów jest dla wielu firm zadaniem kluczowym. Nie ulega...
Marketing w branży retail, czyli jak skutecznie promować sklep? Skuteczny retail marketing, czyli po prostu marketing w branży retail, obecnie jest...
Jak działają emotikony w komunikacji SMS i czy warto ich używać? Kojarzymy je przede wszystkim z social mediów i internetowych komunikatorów,...
Dlaczego warto skracać linki w SMS-ach?
Skrócenie linku w SMS-ie to często spotykane rozwiązanie, szczególnie w komunikacji na dużą skalę, prowadzonej przez przedsiębiorców, wspólnoty, organy samorządowe i...
Znaczenie kolorów w marketingu
Znaczenie kolorów w marketingu — co trzeba wiedzieć? Prowadząc działania reklamowe, warto uwzględnić znaczenie kolorów w marketingu. Mówi się, że jemy...
Jak pisać SMS-y marketingowe? Przykłady i dobre praktyki
Chcesz wykorzystywać SMS-y marketingowe w swojej firmie, ale nie wiesz, od czego zacząć, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty? Wystarczy podążać za kilkoma...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.