Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Sprawdzanie numeru w HLR pozwala uniknąć prób kontaktu z nieaktualnymi numerami. Weryfikuj gromadzone dane i nie trać czasu oraz pieniędzy na wykorzystywanie przestarzałych informacji kontaktowych. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wsparcie dopasowane do potrzeb!
mProfi » HLR
Usługa HLR to w pełni zgodny z prawem sposób na uzyskiwanie podstawowych informacji o zgromadzonych numerach telefonów. Przede wszystkim o tym, czy są aktywne, a więc, czy faktycznie można się z kimś skontaktować, dzwoniąc lub pisząc pod wybrany numer. Chętnie korzysta z niej wiele polskich firm z różnorodnych branż, które na co dzień kontaktują się z klientami telefonicznie (w tym SMS-owo).
Wykorzystując potencjał systemu HLR, możesz efektywniej mierzyć rezultaty prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych, eliminując z wyników połączenia i wiadomości wysyłane na nieaktywne numery. Zamawianie, wycena i realizacja usługi zawsze odbywają się na indywidualnych, dopasowanych do potrzeb klienta zasadach.
Prosty proces weryfikacji danych.
Szybka realizacja usługi.
Bezpieczny i legalny sposób na odsianie nieaktywnych numerów.
WYBIERZ NUMERY, KTÓRE CHCESZ SPRAWDZIĆ W HLR
SKONTAKTUJ SIĘ Z MPROFI
USTAL INDYWIDUALNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
CIESZ SIĘ DOSTĘPEM DO POTRZEBNYCH DANYCH
Odpowiedź na pytanie, co to HLR, wbrew pozorom nie należy do skomplikowanych. Home Location Register, czyli Rejestr Abonentów Macierzystych, to miejsce, w którym przechowywane są różnego typu informacje o poszczególnych numerach telefonów.
Chętnie korzystają z niego call center, wszelkiej maści firmy prowadzące działania marketingowe, uwzględniające kontakt telefoniczny, czyli np. decydujące się na wysyłanie SMS o danej godzinie, a nawet służby.
Home Location Register zawiera szereg danych technicznych o tytułowych abonentach — są to dane ogólnodostępne i zanonimizowane, nie znajdziemy wśród nich imienia i nazwiska posiadacza numeru czy jego dokładnego adresu.
Z punktu widzenia firm (np. call center, przedsiębiorstw windykacyjnych i innych, które zastanawiają się, jak wysłać SMS i mieć pewność, że trafi on do zamierzonego odbiorcy) szczególnie istotne są parametry dotyczące kraju, sieci i statusu numeru, a więc tego, czy jest on aktywny.
Sprawdzarka HLR może funkcjonować na kilka różnych sposobów. Pierwsze rozwiązanie to weryfikacja pojedynczego numeru. Jest ono jednak stosunkowo mało praktyczne w przypadku prowadzenia działań na dużą skalę, takich jak masowe wysyłanie SMS do klientów firmy.
W związku z tym powstały także inne metody, takie jak sprawdzanie numeru w HLR na podstawie pliku z danymi wielu osób lub firm, a także wysyłanie żądań API do platform pozwalających czerpać informacje z Rejestru Abonentów Macierzystych.
Usługa HLR to szybki i wygodny sposób na w pełni legalne zebranie danych o swoich odbiorcach. Pozwala na skuteczne uporządkowanie posiadanej bazy kontaktów, tak aby przede wszystkim oczyścić ją z nieaktywnych numerów.
Dzięki temu planowana kampania komunikacyjna nie natrafi na barierę w postaci nieaktualnych danych, a informacje o jej skuteczności będą bardziej miarodajne. Co prawda sprawdzanie numeru w HLR online wymaga odrobiny czasu, ale biorąc pod uwagę wspomniane korzyści, warto skorzystać z tej opcji.
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Wysłanie follow-up emaila może okazać się różnicą między zdobyciem nowego klienta a utratą szansy na sprzedaż. Dowiedz się, co to follow-up...
Marketing afiliacyjny — co to za strategia i czy warto ją wdrożyć?
Marketing afiliacyjny to coraz popularniejsza strategia, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Charakteryzuje się wysoką elastyczno
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.