Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
Sprawdzanie numeru w HLR pozwala uniknąć prób kontaktu z nieaktualnymi numerami. Weryfikuj gromadzone dane i nie trać czasu oraz pieniędzy na wykorzystywanie przestarzałych informacji kontaktowych. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wsparcie dopasowane do potrzeb!
mProfi » HLR
Usługa HLR to w pełni zgodny z prawem sposób na uzyskiwanie podstawowych informacji o zgromadzonych numerach telefonów. Przede wszystkim o tym, czy są aktywne, a więc, czy faktycznie można się z kimś skontaktować, dzwoniąc lub pisząc pod wybrany numer. Chętnie korzysta z niej wiele polskich firm z różnorodnych branż, które na co dzień kontaktują się z klientami telefonicznie (w tym SMS-owo).
Wykorzystując potencjał systemu HLR, możesz efektywniej mierzyć rezultaty prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych, eliminując z wyników połączenia i wiadomości wysyłane na nieaktywne numery. Zamawianie, wycena i realizacja usługi zawsze odbywają się na indywidualnych, dopasowanych do potrzeb klienta zasadach.
Prosty proces weryfikacji danych.
Szybka realizacja usługi.
Bezpieczny i legalny sposób na odsianie nieaktywnych numerów.
Poznaj opinie naszych klientów
WYBIERZ NUMERY, KTÓRE CHCESZ SPRAWDZIĆ W HLR
SKONTAKTUJ SIĘ Z MPROFI
USTAL INDYWIDUALNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
CIESZ SIĘ DOSTĘPEM DO POTRZEBNYCH DANYCH
Odpowiedź na pytanie, co to HLR, wbrew pozorom nie należy do skomplikowanych. Home Location Register, czyli Rejestr Abonentów Macierzystych, to miejsce, w którym przechowywane są różnego typu informacje o poszczególnych numerach telefonów.
Chętnie korzystają z niego call center, wszelkiej maści firmy prowadzące działania marketingowe, uwzględniające kontakt telefoniczny, czyli np. decydujące się na wysyłanie SMS o danej godzinie, a nawet służby.
Home Location Register zawiera szereg danych technicznych o tytułowych abonentach — są to dane ogólnodostępne i zanonimizowane, nie znajdziemy wśród nich imienia i nazwiska posiadacza numeru czy jego dokładnego adresu.
Z punktu widzenia firm (np. call center, przedsiębiorstw windykacyjnych i innych, które zastanawiają się, jak wysłać SMS i mieć pewność, że trafi on do zamierzonego odbiorcy) szczególnie istotne są parametry dotyczące kraju, sieci i statusu numeru, a więc tego, czy jest on aktywny.
Sprawdzarka HLR może funkcjonować na kilka różnych sposobów. Pierwsze rozwiązanie to weryfikacja pojedynczego numeru. Jest ono jednak stosunkowo mało praktyczne w przypadku prowadzenia działań na dużą skalę, takich jak masowe wysyłanie SMS do klientów firmy.
W związku z tym powstały także inne metody, takie jak sprawdzanie numeru w HLR na podstawie pliku z danymi wielu osób lub firm, a także wysyłanie żądań API do platform pozwalających czerpać informacje z Rejestru Abonentów Macierzystych.
Usługa HLR to szybki i wygodny sposób na w pełni legalne zebranie danych o swoich odbiorcach. Pozwala na skuteczne uporządkowanie posiadanej bazy kontaktów, tak aby przede wszystkim oczyścić ją z nieaktywnych numerów.
Dzięki temu planowana kampania komunikacyjna nie natrafi na barierę w postaci nieaktualnych danych, a informacje o jej skuteczności będą bardziej miarodajne. Co prawda sprawdzanie numeru w HLR online wymaga odrobiny czasu, ale biorąc pod uwagę wspomniane korzyści, warto skorzystać z tej opcji.
Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
System powiadomień SMS – Zalety, zastosowania i najlepsze praktyki
Co prawda wysyłanie SMS-ów nie jest już tak popularne, jak jeszcze kilkanaście lat temu, to jednak wciąż są one świetnym narzędziem...
Email2SMS – Jak przekształcić wiadomości email w SMS?
Jedną z najważniejszych zasad komunikacji jest umiejętność zwięzłego przekazywania tego, co chcemy powiedzieć. Według zbliżonej zasady kiedyś określono maksymalną dłu
Wysyłka SMS za granicę dla firm. Jak działa i ile kosztuje?
Wysyłka SMS za granicę to dla firm bardzo przydatne narzędzie. Mimo tego, że współcześnie prawie każdy z nas ma na komórce...
Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Co to jest inbound i outbound marketing? Kompletny przewodnik
Marketing to coś więcej niż po prostu reklama. To rozmaite strategie i podejścia do klienta, które mają podnieść zysk. W dzisiejszym...
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.