Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Sprawdzanie numeru w HLR pozwala uniknąć prób kontaktu z nieaktualnymi numerami. Weryfikuj gromadzone dane i nie trać czasu oraz pieniędzy na wykorzystywanie przestarzałych informacji kontaktowych. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wsparcie dopasowane do potrzeb!
mProfi » HLR
Usługa HLR to w pełni zgodny z prawem sposób na uzyskiwanie podstawowych informacji o zgromadzonych numerach telefonów. Przede wszystkim o tym, czy są aktywne, a więc, czy faktycznie można się z kimś skontaktować, dzwoniąc lub pisząc pod wybrany numer. Chętnie korzysta z niej wiele polskich firm z różnorodnych branż, które na co dzień kontaktują się z klientami telefonicznie (w tym SMS-owo).
Wykorzystując potencjał systemu HLR, możesz efektywniej mierzyć rezultaty prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych, eliminując z wyników połączenia i wiadomości wysyłane na nieaktywne numery. Zamawianie, wycena i realizacja usługi zawsze odbywają się na indywidualnych, dopasowanych do potrzeb klienta zasadach.
Prosty proces weryfikacji danych.
Szybka realizacja usługi.
Bezpieczny i legalny sposób na odsianie nieaktywnych numerów.
Poznaj opinie naszych klientów
WYBIERZ NUMERY, KTÓRE CHCESZ SPRAWDZIĆ W HLR
SKONTAKTUJ SIĘ Z MPROFI
USTAL INDYWIDUALNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
CIESZ SIĘ DOSTĘPEM DO POTRZEBNYCH DANYCH
Odpowiedź na pytanie, co to HLR, wbrew pozorom nie należy do skomplikowanych. Home Location Register, czyli Rejestr Abonentów Macierzystych, to miejsce, w którym przechowywane są różnego typu informacje o poszczególnych numerach telefonów.
Chętnie korzystają z niego call center, wszelkiej maści firmy prowadzące działania marketingowe, uwzględniające kontakt telefoniczny, czyli np. decydujące się na wysyłanie SMS o danej godzinie, a nawet służby.
Home Location Register zawiera szereg danych technicznych o tytułowych abonentach — są to dane ogólnodostępne i zanonimizowane, nie znajdziemy wśród nich imienia i nazwiska posiadacza numeru czy jego dokładnego adresu.
Z punktu widzenia firm (np. call center, przedsiębiorstw windykacyjnych i innych, które zastanawiają się, jak wysłać SMS i mieć pewność, że trafi on do zamierzonego odbiorcy) szczególnie istotne są parametry dotyczące kraju, sieci i statusu numeru, a więc tego, czy jest on aktywny.
Sprawdzarka HLR może funkcjonować na kilka różnych sposobów. Pierwsze rozwiązanie to weryfikacja pojedynczego numeru. Jest ono jednak stosunkowo mało praktyczne w przypadku prowadzenia działań na dużą skalę, takich jak masowe wysyłanie SMS do klientów firmy.
W związku z tym powstały także inne metody, takie jak sprawdzanie numeru w HLR na podstawie pliku z danymi wielu osób lub firm, a także wysyłanie żądań API do platform pozwalających czerpać informacje z Rejestru Abonentów Macierzystych.
Usługa HLR to szybki i wygodny sposób na w pełni legalne zebranie danych o swoich odbiorcach. Pozwala na skuteczne uporządkowanie posiadanej bazy kontaktów, tak aby przede wszystkim oczyścić ją z nieaktywnych numerów.
Dzięki temu planowana kampania komunikacyjna nie natrafi na barierę w postaci nieaktualnych danych, a informacje o jej skuteczności będą bardziej miarodajne. Co prawda sprawdzanie numeru w HLR online wymaga odrobiny czasu, ale biorąc pod uwagę wspomniane korzyści, warto skorzystać z tej opcji.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.