Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
VMS mail pozwoli Ci trafić ze swoim komunikatem głosowym bezpośrednio na telefon komórkowy lub stacjonarny klienta. Wystarczy, że odbiorca przyjmie połączenie, a usłyszy przygotowaną przez Ciebie zapowiedź, przypomnienie czy zaproszenie.
mProfi » Wiadomości VMS
VMS mail to ciekawa alternatywa dla klasycznych kampanii SMS, umożliwiająca przekazanie odbiorcy komunikatu głosowego bez konieczności korzystania z usług telemarketera. Komunikat może zostać stworzony za pomocą syntezatora mowy lub zaimportowany z przygotowanego pliku .WAV. Zobacz, jakie to proste!
Możliwość dotarcia do dużej grupy odbiorców w krótkim czasie.
Wiadomości głosowe nawet do 30 sekund.
Komunikacja w wybranym dniu i godzinie.
PRZYPOMNIENIA O TERMINIE PŁATNOŚCI, SPOTKANIU
ZAPROSZENIA NA WYDARZENIA
INFORMACJE O WYPRZEDAŻACH, SPECJALNYCH OFERTACH
POWIADOMIENIA O ZMIANACH W OFERCIE
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Poznaj opinie naszych klientów
Voice Messaging System oferowany przez mProfi działa na prostej, a jednocześnie efektywnej zasadzie. W pierwszej kolejności przygotowywany jest komunikat głosowy, za pomocą którego firma informuje klienta na przykład o zmianie w statusie usługi, wyprzedaży, specjalnej ofercie czy innej istotnej okoliczności.
Następnie system dzwoni pod wybrane numery telefonów komórkowych lub stacjonarnych i po odebraniu przez nie połączenia, odtwarza komunikat. W ten sposób firma może błyskawicznie dotrzeć ze swoim przekazem nawet do bardzo dużego grona odbiorców.
Voice Messaging System jest dostępny w dwóch wariantach. Pierwszy z nich wykorzystuje narzędzia TTS (Text-to-Speech), które zamieniają przygotowany tekst na mowę. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które nie wymaga angażowania w opracowanie kampanii profesjonalnego lektora.
Drugie rozwiązanie polega na nagraniu komunikatu przez prawdziwego człowieka w formie pliku .WAV, który jest następnie odtwarzany odbiorcom. To bardziej czasochłonna metoda niż wygenerowanie mowy przez syntezator, ale pozwala uzyskać naturalny i wyróżniający się rezultat.
Oba te rozwiązania są warte rozważenia. To, które będzie lepsze, zależy od typu komunikatu i jego celu – inaczej może być prowadzony marketing hotelu, inaczej sklepu, budżetu oraz tego, jak szybko kampania ma zostać zrealizowana.
Mail VMS cieszy się dużym zainteresowaniem z kilku względów. Przede wszystkim pozwala na szybką i bezpośrednią komunikację. Telefony komórkowe to urządzenia, z którymi wiele osób się nie rozstaje. W związku z tym prawdopodobieństwo, że połączenie zostanie odebrane, a komunikat odsłuchany jest bardzo wysokie.
Ponadto Voice Messaging System pozwala zaoszczędzić sporą ilość zasobów. Gdyby telemarketer miał osobiście dzwonić do setek klientów, aby np. przypomnieć im o zbliżającym się terminie płatności za usługę, nie dość, że byłoby to bardzo czasochłonne, to również wysoce kosztowne. Marketing automation w postaci wysyłki wiadomości przez system to znacznie szybsza i prostsza opcja.
Voice Messaging System jest łatwy we wdrożeniu, a także niezwykle uniwersalny. Pozwala na tworzenie kreatywnych i nietypowych kampanii, w tym z wykorzystaniem znanych lektorów czy celebrytów. Niemal każda firma znajdzie sposób, aby wykorzystać go w swoich działaniach — i to na więcej niż jeden sposób.
Może zostać zastosowany samodzielnie, ale też jako uzupełnienie szerszej kampanii, opartej na różnych kanałach komunikacji, takich jak tradycyjne SMS-y czy e-maile (masowa wysyłka SMS i mass mailing mogą zostać z łatwością zaplanowane przy pomocy platformy mProfi).
VMS szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku komunikatów, które powinny zostać odebrane jak najszybciej, aby wywarły oczekiwane rezultaty. Przykładowo, będzie dobrą metodą promocji błyskawicznych wyprzedaży, która mogłaby się zakończyć, zanim do odbiorcy trafiłoby powiadomienie wysłane klasyczną metodą np. listem.
Marketing mobilny przy pomocy mail VMS można wykorzystać w niemal każdej branży, w tym w handlu, edukacji, organizacji eventów, finansach, a także w wielu organizacjach i wspólnotach. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba przekazywania klientom lub partnerom biznesowym krótkich, istotnych informacji i kluczowe jest, aby zostały one odebrane jak najszybciej.
Voice Messaging System znajduje zastosowanie m.in. w handlu detalicznym i e-commerce. Firmy mogą korzystać z voice SMS do informowania klientów o statusie zamówień, promocjach czy specjalnych ofertach. Z kolei instytucje edukacyjne mogą zastosować mailing VMS do przesyłania informacji do uczniów i ich rodziców, takich jak przypomnienia o spotkaniach z nauczycielami, powiadomienia o zmianach w harmonogramie, czy informacje o ważnych wydarzeniach szkolnych. Wysyłanie wiadomości głosowych może również urozmaicić marketing salonu kosmetycznego czy hotelu.
Dokładny koszt usługi mail VMS jest zawsze ustalany indywidualnie, wraz ze wszystkimi innymi detalami kampanii. Może zaczynać się już od zaledwie kilku groszy za jedną wiadomość. Oznacza to, że jest to stosunkowo tania, a przy tym wysoce skuteczna metoda komunikacji.
Komunikaty wysyłane poprzez Voice Messaging System są mniej kosztowne niż chociażby wysyłanie listów, a także inne tradycyjne formy promocji (reklama w radiu, telewizji). Mogą zostać wdrożone zarówno przez niewielkie firmy z ograniczonym budżetem, jak i wielkie przedsiębiorstwa. Podobnie jak inne rozwiązania z kategorii SMS marketing, czyli np. SMS-y tekstowe, MMS-y.
W celu wdrożenia kampanii z wykorzystaniem technologi mail VMS należy skontaktować się z naszym przedstawicielem. Cały proces przygotowywania i uruchamiania takiej kampanii nie należy do skomplikowanych.
Przeprowadzimy Cię przez każdy etap i zapewnimy, że ostateczny efekt będzie w pełni zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Wyjaśnimy wymagania techniczne dla poszczególnych wariantów usługi i omówimy, jak jej realizacja będzie wyglądała w praktyce. Wskażemy także, jakie inne rozwiązania np. mailing, można zastosować jako dodatek do Voice Messaging System.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.