Komunikacja mobilna dla branży eventowej
mProfi pomaga organizatorom różnorodnych eventów w sposób kompleksowy usprawnić i urozmaicić wydarzenia dzięki dwukierunkowej komunikacji między organizatorem a uczestnikami.
i wyślij 60 wiadomości gratis
i wyślij 60 wiadomości gratis
konferencje
targi
kongresy
imprezy plenerowe
gale
festyny
koncerty
pikniki
Komunikacja na wszelkiego rodzaju szkoleniach, konferencjach oraz imprezach masowych takich jak np. gale, koncerty czy festyny, jest często problematyczna i trudna. Nasz system obsługi eventów pomoże błyskawicznie dotrzeć do odbiorców, a przy tym pozwoli je uatrakcyjnić i wzmocnić relacje między organizatorem a uczestnikami.
Aplikacja mProfi pozwoli na łatwą rejestrację uczestników spotkań, np. poprzez SMS-y lub kody QR. Program pozwoli także budować zaangażowanie i rozsyłać nowe oraz interesujące wiadomości przed rozpoczęciem wydarzenia, które pozwolą na zwiększenie zainteresowania. Nasz system obsługi eventów pozwala również na informowanie uczestników o nowościach lub zmianach w trakcie wydarzenia. Ponadto, możesz reagować błyskawicznie na wszelkie zmiany i angażować swoich odbiorców, np. przeprowadzając ankietę lub konkurs.
Aplikacja pozwoli także na dotarcie do odbiorców po wydarzeniach, dzięki czemu łatwo zbudować z nimi pożądane relacje i zaufanie oraz zapraszać na kolejne, wyjątkowe spotkania.
Sprawdź nasz system kontroli eventów, który pomoże Ci w sprawnej komunikacji i organizacji.
Korzystaj ze sprawnej i automatycznej rejestracji uczestników wydarzenia poprzez: kanał SMS, QR kody, formularz na stronie, a także możliwość dodania uczestników do listy poprzez import plików czy edycję ręczną.
Zacznij budować relacje z odbiorcami już przed eventem. Zaplanuj wysyłkę ciekawych aktualności na temat wydarzenia, aby podtrzymać zainteresowanie – poinformuj o nowym prelegencie, informacjach na stronie bądź planowanym konkursie.
Przywitaj uczestników i prześlij im plan wydarzenia, aby zawsze mogli do niego wrócić na swoim telefonie. W trakcie wydarzenia informuj ich na bieżąco o wszystkich zmianach i przypomnij o najważniejszych punktach programu.
Nie pozwól, by uczestnicy byli bierni podczas wydarzenia. Zaangażuj ich w aktywny udział w tym co tworzysz. Przeprowadź konkurs lub grę, poznaj opinię uczestników i wyświetl ich odpowiedzi na żywo, a także zbierz pytania do prelegenta.
Pamiętaj, że komunikacja z uczestnikami nie kończy się wraz z wydarzeniem. Podtrzymaj z nimi relacje przesyłając im przydatne materiały lub informacje, które mogą ich zainteresować. Buduj z nimi relacje, by stale byli Twoimi klientami.