MAILING PROFILOWANY

Mailing profilowany pozwala dotrzeć z właściwym, spersonalizowanym komunikatem do odpowiedniego grona odbiorców. Dzięki platformie mProfi szybko i skutecznie zaplanujesz masową wysyłkę e-maili na podstawie wybranych kryteriów. Bez przepłacania i skomplikowanego oprogramowania.

Mailing profilowany — dlaczego warto z niego skorzystać?

Mailing profilowany nie musi być trudny i czasochłonny w realizacji. mProfi umożliwia błyskawiczne przygotowanie wiadomości na podstawie szeregu różnorodnych szablonów. Opcja przeprowadzenia wysyłki próbnej i spam testów zapewni sukces wysyłki. Zleć mailing w czasie rzeczywistym lub wybierz dogodny termin. Segmentuj listy odbiorców według swoich potrzeb, aby dotrzeć do adresatów o kluczowych cechach.

Liczne wzory wiadomości do wyboru.

Intuicyjny interfejs.

Możliwość odbierania wiadomości zwrotnych.

Mailing profilowany — możliwe zastosowania

REKLAMA NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG

ZAPROSZENIA NA WYDARZENIA

INFORMACJE O WYPRZEDAŻACH I PROMOCJACH

Mailing profilowany SMS

NEWSLETTER

ROZSYŁANIE KODÓW RABATOWYCH, SPECJALNYCH OFERT

Jak korzystać z mailingu profilowanego z mProfi?

STWÓRZ KONTO NA MPROFI​

OPRACUJ LISTY ODBIORCÓW WEDŁUG PRZYJĘTYCH KRYTERIÓW

URUCHOM KAMPANIĘ MAILINGOWĄ

SPRAWDZAJ WYNIKI

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

PROSTA SEGMENTACJA LISTY ODBIORCÓW

NISKI KOSZT WIADOMOŚCI

PRZEJRZYSTE RAPORTY

EFEKTYWNA I BEZPOŚREDNIA KOMUNIKACJA

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis

Masowa wysyłka SMS – program czy wysyłka ręczna?

Mailing profilowany polega na rozsyłaniu wiadomości (fizycznych listów, wiadomości elektronicznych) osobom lub innym podmiotom wyselekcjonowanym ze względu na posiadane przez nich cechy. Może to więc być zarówno mailing do firm, jak i do konsumentów.

 

Jest on popularną formą reklamy, stosowaną przez mniejsze firmy, jak i średnie oraz duże przedsiębiorstwa. Dzięki wsparciu nowoczesnych narzędzi, takich jak platforma mProfi, wdrożenie go jest szybkie, proste i bezproblemowe.

Do czego można wykorzystać mailing profilowany?

Zastosowania mailingu profilowanego są wręcz nieograniczone. Może on posłużyć zarówno do bezpośredniej stymulacji sprzedaży (np. informowania o nowym produkcie konkretnie tej kategorii osób, dla której jest przeznaczony), jak i do zwiększenia świadomości marki i lojalności wobec niej, przykładowo poprzez przesyłanie życzeń urodzinowych.

 

Nasza platforma jest oparta na rozwiązaniach marketing automation, co oznacza, że wiadomości są przesyłane automatycznie o wybranej przez organizatora kampanii porze. Można w związku z tym z łatwością realizować kampanie także poza godzinami pracy firmy i planować je na wiele tygodni do przodu, aby ułatwić swoją pracę i uporządkować harmonogram marketingowy.

Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej

Jakie kryteria wykorzystuje się w mailingu profilowanym?

Mailing profilowany może opierać się na wielu różnorodnych kryteriach, w zależności od branży i aktualnej strategii marketingowej. Najczęściej stosuje się kryteria geodemograficzne, a więc dotyczące między innymi miejsca zamieszkania, zarobków, wieku czy płci.

 

W przypadku, gdy klientami są firmy, a nie osoby prywatne, segmentacja odbiorców może odbywać się przykładowo na podstawie sektora, obszaru działania lub wielkości przedsiębiorstwa.

 

W mProfi możesz zarówno dodawać kolejnych odbiorców do danej listy kontaktów ręcznie, jak i zaimportować spis z pliku lub umożliwić klientom samodzielną rejestrację. Możliwości jest wiele, natomiast warto pamiętać, że przetwarzanie danych osobowych wiąże się z licznymi ograniczeniami i wymaganiami, zarówno ze strony prawa krajowego, jak i unijnego.

Od czego zacząć mailing profilowany?

Pierwszym krokiem do skutecznego mailingu profilowanego jest ustalenie, jakie cechy powinni mieć odbiorcy danej wiadomości. Jedna firma może mieć w swojej ofercie bardzo różnorodne produkty stworzone z myślą o różnorodnych grupach. Dlatego jest to aspekt, który warto rozważyć osobno dla każdej kampanii.

 

Przykładowo, inna będzie idealna grupa docelowa dla smartwatchy dla dzieci, a inna dla telefonów dla seniorów. Drogie, zaawansowane narzędzie SaaS może zainteresować wielkich przedsiębiorców, ale niekoniecznie małe firmy o niewielkim budżecie.
Następnie należy posegmentować swoją listę kontaktów na pomniejsze grupy według przyjętych kryteriów. Kolejny krok to przygotowanie treści wiadomości.

 

Platforma mProfi udostępnia szereg wysokiej jakości szablonów na różne okazje, które można zmodyfikować wedle swoich potrzeb. Dzięki temu skuteczny email marketing będzie na wyciągnięcie ręki również dla firm, które dopiero zaczynają z niego korzystać.

Masowa wysyłka SMS z komputera

Kiedy warto zdecydować się na mailing profilowany?

Mailing profilowany to warte rozważenia rozwiązanie, gdy firma chce trafić ze swoim przekazem do konkretnej grupy docelowej. Przykładowo z racji na to, że dany produkt został stworzony konkretnie z myślą o niej.

 

Ten sam produkt może być również wykorzystywany w wielu kampaniach mailingu profilowanego skierowanych do różnych grup. W ten sposób będzie można przedstawić go w odmienny sposób, dopasowany do potrzeb i oczekiwań poszczególnych odbiorców. Taki mailing zwiększy prawdopodobieństwo osiągnięcia założonych rezultatów, a jednocześnie koszty kampanii spadną.

 

Docieranie do mniejszej, ale starannie wyselekcjonowanej grupy osób jest tańsze niż wysyłanie znacznie większej liczby wiadomości do szerszego, ale niewyprofilowanego grona odbiorców (z których część może w ogóle nie być zainteresowana danymi produktami lub usługami). Każda kolejna wiadomość wiąże się bowiem z dodatkowym kosztem.

Mailing profilowany — wady i zalety

Mailing profilowany pozwala na większą personalizację komunikatów reklamowych, co przekłada się na ich skuteczność. Reklamodawca wie, jakie cechy mają odbiorcy i może na tej podstawie dopasować treść wiadomości — ton, warstwę wizualną i nie tylko. Każda lista kontaktów może wiązać się z innymi wymaganiami.

Odbiorca z dużym prawdopodobieństwem lepiej zareaguje na wiadomość, która będzie wyglądała jak skrojona konkretnie pod niego, niż na bardziej ogólny komunikat, mogący dotyczyć każdego.

 

Zastosowanie marketingu profilowanego oznacza także oszczędność, jako że środki są wydawane jedynie na reklamę wśród odbiorców, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą skłonni zapoznać się z ofertą.

 

Wyższy poziom personalizacji wiadomości można osiągnąć także poprzez wykorzystanie pól dynamicznych, które uzupełniane są informacjami dotyczącymi danego odbiorcy. Dzięki temu na przykład każdy otrzyma wiadomość, w której firma zwraca się do niego po imieniu.

Masowa wysyłka SMS

Z jakimi kosztami wiąże się elektroniczny mailing profilowany?

Nie tylko mailing profilowany, ale jakikolwiek mailing reklamowy wykorzystujący wiadomości elektroniczne jest stosunkowo tanią formą komunikacji. Szczególnie w porównaniu z bardziej tradycyjnymi rozwiązaniami, takimi jak przykładowo wysyłka fizycznych listów.

 

Pojedynczy e-mail może wiązać się z kosztem rzędu zaledwie kilku groszy. To firma decyduje, jak często wysyła wiadomości i do ilu odbiorców, co pozwala precyzyjnie zarządzać kosztem każdej kampanii i skalować wydatki zgodnie z posiadanym budżetem.

Na naszym blogu

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.