Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Mailing do firm przy pomocy intuicyjnego kreatora mProfi to skuteczny sposób na kontakt z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami. Dzięki naszej platformie szybko i bezproblemowo rozwiniesz relacje biznesowe i wprowadzisz firmę na nowy poziom komunikacji.
mProfi » Mailing do firm
Nie musisz tworzyć szablonów wiadomości od zera.
Wiadomości są wysyłane automatycznie w wybranym momencie.
Możesz na bieżąco analizować wyniki kampanii.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY
ZAPROSZENIA NA POKAZY I KONFERENCJE
NOTATKI PRASOWE
INFORMACJE O ZMIANACH W OFERCIE
PRZYPOMNIENIA O NIEZAPŁACONYCH FAKTURACH
NEWSLETTERY
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH
ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE.
Poznaj opinie naszych klientów
Wysyłanie mailingu do firm to ciekawy sposób komunikacji z wielu względów. Przede wszystkim jest on uniwersalny i elastyczny. W treści można umieścić tekst i sformatować go na dziesiątki sposobów. Nic nie stoi też na przeszkodzie, aby dodać zdjęcia, grafiki czy przyciski. Dzięki temu za pomocą wiadomości elektronicznych można wysyłać wszelkiej maści komunikaty i osiągać dobre rezultaty.
Dodatkowo, w większości przypadków skrzynki e-mailowe przedsiębiorstw są sprawdzane regularnie, w związku z czym prawdopodobieństwo, że mailing do firm zostanie odczytany jest bardzo duże.
Dla przedsiębiorstw, które chcą wdrożyć do swoich działań mailing do firm cennik takich usług będzie z pewnością kwestią bardzo istotną. Warto w związku z tym wiedzieć, że wysyłanie maili do firm wiąże się ze stosunkowo małym kosztem, zwłaszcza w porównaniu do niektórych bardziej tradycyjnych metod (a przy tym jest to bardzo szybka i łatwa w wykorzystaniu metoda komunikacji).
Dokładne koszty zależą od okoliczności, natomiast jako, że cały proces odbywa się elektronicznie, odchodzą koszty związane na przykład z zakupem papieru, drukowaniem czy transportem. W przypadku mProfi krótki czas tworzenia wiadomości (związany między innymi z dostępnością gotowych szablonów do wykorzystania) ogranicza także czas pracy potrzebny do prowadzenia działań, w tym na szeroką skalę.
Nie tylko skuteczny, ale przede wszystkim legalny mailing dla firm – to powinno być celem każdego przedsiębiorcy. Decydując się na komunikację zarówno z kontrahentami, jak i z klientami (czy to obecnymi, czy potencjalnymi) za pomocą wiadomości elektronicznych trzeba wiedzieć, jak mają się do siebie mailing do firm a prawo.
Kwestie takie, jak: co, w jakich sytuacjach i do kogo można wysyłać, reguluje szereg przepisów związanych z przetwarzaniem danych osobowych i telekomunikacją. Konkretnie przede wszystkim warto dobrze znać (i na bieżąco weryfikować ewentualne zmiany w prawodawstwie) ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także prawo telekomunikacyjne. W niektórych przypadkach kluczowe mogą się okazać także zapisy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Mailing reklamowy do firm (i nie tylko reklamowy) powinien przede wszystkim być dopasowany do odbiorcy. W większości przypadków dobrym rozwiązaniem będzie zachowanie profesjonalnego tonu, ale niektóre branże (i typy odbiorców) są wyjątkami od tej reguły. Niekiedy uzasadnione będzie umieszczenie w e-mailach dużej ilości tekstu, a niekiedy lepszym rozwiązaniem będzie ograniczenie go do minimum.
Niezależnie od indywidualnych okoliczności, nie można zapominać o takich podstawach, jak pełna poprawność językowa wiadomości, a także wysokiej klasy oprawa graficzna. Dzięki rozbudowanemu konfiguratorowi wiadomości dostępnemu w mProfi stworzenie atrakcyjnego wizualnie, skutecznego mailingu do firm nie wymaga dużej ilości czasu ani zasobów.
Mailing do firm jest wartą wdrożenia metodą kontaktu z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami i klientami, natomiast nie jedyną. Uzupełnianie go innymi metodami, posiadającymi odmienną charakterystykę, pozwoli na prowadzenie bardziej kompleksowych kampanii marketingowych. Ciekawym uzupełnieniem dla mailingu do firm są chociażby SMS-y.
mProfi posiada funkcję Listy Kontaktów, a utworzone w jej ramach listy odbiorców mogą zostać wykorzystane zarówno w mailingu, jak i wysyłce wiadomości tekstowych. Dzięki temu można z łatwością wysyłać różnego rodzaju komunikaty do dokładnie tych samych osób (lub różnych, jeśli pojawi się taka potrzeba).
Mailing do firm a RODO jest bardziej skomplikowanym tematem niż mailing kierowany do osób fizycznych. Z zasady RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) dotyczy przetwarzania danych osób fizycznych przez przedsiębiorców, co sugerowałoby, że mailing reklamowy do firm nie podlega jego przepisom.
W praktyce jednak w toku komunikacji B2B niejednokrotnie dochodzi do przetwarzania danych spersonalizowanych, na przykład adresu e-mail pracownika, w którym znajduje się jego imię i nazwisko. W takiej sytuacji RODO może znaleźć zastosowanie, nie oznacza to jednak od razu, że na przetwarzanie danych takiej osoby będzie trzeba uzyskać zgodę – w zależności od sytuacji przetwarzający może uzasadnić swoje działanie uzasadnionym prawnie interesem, np. koniecznością rozliczenia transakcji między firmami.
Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Co to smishing? Przykłady, zagrożenia i sposoby ochrony
Współczesny rozwój technologii to w praktyce wyścig w tworzeniu coraz lepszych zabezpieczeń przed oszustwami. Cyberprzestępcy tylko czekają, aż pojawi się jakaś...
Co to jest SMS full? Jak działa i kiedy się go używa?
Myśląc o nowoczesnej komunikacji, większość z nas pomyśli o mailach lub w kontekście bardziej reklamowym, o powiadomieniach z aplikacji. Ze względu...
Event marketing – przykłady skutecznych kampanii
Jak zaangażować klienta w działania promocyjne? Najlepiej poprzez event marketing. Ten, chociaż pozornie wymaga sporych nakładów finansowych, jest jednym z najlepszych...
Co to jest USP marketing? Klucz do skutecznej strategii marketingowej
W świecie biznesu liczy się każda przewaga nad konkurencją, jaką możemy zdobyć. Badania rynku, trafniejsza kampania, celniejsze reklamy – to wszystko...
Co to jest cross-channeling? Przykłady i korzyści strategii wielokanałowej
W dobie rosnącej konkurencji każdy pomysł na zwiększenie swoich zasięgów jest ważny, jednak czasem warto zacząć od podstaw. Jedną z najważniejszych...
Marketing lojalnościowy, czyli jak skutecznie budować więź z klientem
Przekonanie klienta do zakupów w Twoim sklepie to dopiero początek drogi. Prawdziwy zysk da Ci dopiero jego zatrzymanie i skłonienie, żeby...
Jak określić grupę docelową odbiorców? Praktyczny przewodnik
Jedną z podstaw każdego skutecznego marketingu jest precyzyjne określenie grupy docelowej odbiorców. Znajomość swoich klientów pozwala precyzyjnie nakreślić plan dotarcia
Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.