Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Mailing do firm przy pomocy intuicyjnego kreatora mProfi to skuteczny sposób na kontakt z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami. Dzięki naszej platformie szybko i bezproblemowo rozwiniesz relacje biznesowe i wprowadzisz firmę na nowy poziom komunikacji.
mProfi » Mailing do firm
Nie musisz tworzyć szablonów wiadomości od zera.
Wiadomości są wysyłane automatycznie w wybranym momencie.
Możesz na bieżąco analizować wyniki kampanii.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY
ZAPROSZENIA NA POKAZY I KONFERENCJE
NOTATKI PRASOWE
INFORMACJE O ZMIANACH W OFERCIE
PRZYPOMNIENIA O NIEZAPŁACONYCH FAKTURACH
NEWSLETTERY
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH
ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE.
Poznaj opinie naszych klientów
Wysyłanie mailingu do firm to ciekawy sposób komunikacji z wielu względów. Przede wszystkim jest on uniwersalny i elastyczny. W treści można umieścić tekst i sformatować go na dziesiątki sposobów. Nic nie stoi też na przeszkodzie, aby dodać zdjęcia, grafiki czy przyciski. Dzięki temu za pomocą wiadomości elektronicznych można wysyłać wszelkiej maści komunikaty i osiągać dobre rezultaty.
Dodatkowo, w większości przypadków skrzynki e-mailowe przedsiębiorstw są sprawdzane regularnie, w związku z czym prawdopodobieństwo, że mailing do firm zostanie odczytany jest bardzo duże.
Dla przedsiębiorstw, które chcą wdrożyć do swoich działań mailing do firm cennik takich usług będzie z pewnością kwestią bardzo istotną. Warto w związku z tym wiedzieć, że wysyłanie maili do firm wiąże się ze stosunkowo małym kosztem, zwłaszcza w porównaniu do niektórych bardziej tradycyjnych metod (a przy tym jest to bardzo szybka i łatwa w wykorzystaniu metoda komunikacji).
Dokładne koszty zależą od okoliczności, natomiast jako, że cały proces odbywa się elektronicznie, odchodzą koszty związane na przykład z zakupem papieru, drukowaniem czy transportem. W przypadku mProfi krótki czas tworzenia wiadomości (związany między innymi z dostępnością gotowych szablonów do wykorzystania) ogranicza także czas pracy potrzebny do prowadzenia działań, w tym na szeroką skalę.
Nie tylko skuteczny, ale przede wszystkim legalny mailing dla firm – to powinno być celem każdego przedsiębiorcy. Decydując się na komunikację zarówno z kontrahentami, jak i z klientami (czy to obecnymi, czy potencjalnymi) za pomocą wiadomości elektronicznych trzeba wiedzieć, jak mają się do siebie mailing do firm a prawo.
Kwestie takie, jak: co, w jakich sytuacjach i do kogo można wysyłać, reguluje szereg przepisów związanych z przetwarzaniem danych osobowych i telekomunikacją. Konkretnie przede wszystkim warto dobrze znać (i na bieżąco weryfikować ewentualne zmiany w prawodawstwie) ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także prawo telekomunikacyjne. W niektórych przypadkach kluczowe mogą się okazać także zapisy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Mailing reklamowy do firm (i nie tylko reklamowy) powinien przede wszystkim być dopasowany do odbiorcy. W większości przypadków dobrym rozwiązaniem będzie zachowanie profesjonalnego tonu, ale niektóre branże (i typy odbiorców) są wyjątkami od tej reguły. Niekiedy uzasadnione będzie umieszczenie w e-mailach dużej ilości tekstu, a niekiedy lepszym rozwiązaniem będzie ograniczenie go do minimum.
Niezależnie od indywidualnych okoliczności, nie można zapominać o takich podstawach, jak pełna poprawność językowa wiadomości, a także wysokiej klasy oprawa graficzna. Dzięki rozbudowanemu konfiguratorowi wiadomości dostępnemu w mProfi stworzenie atrakcyjnego wizualnie, skutecznego mailingu do firm nie wymaga dużej ilości czasu ani zasobów.
Mailing do firm jest wartą wdrożenia metodą kontaktu z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami i klientami, natomiast nie jedyną. Uzupełnianie go innymi metodami, posiadającymi odmienną charakterystykę, pozwoli na prowadzenie bardziej kompleksowych kampanii marketingowych. Ciekawym uzupełnieniem dla mailingu do firm są chociażby SMS-y.
mProfi posiada funkcję Listy Kontaktów, a utworzone w jej ramach listy odbiorców mogą zostać wykorzystane zarówno w mailingu, jak i wysyłce wiadomości tekstowych. Dzięki temu można z łatwością wysyłać różnego rodzaju komunikaty do dokładnie tych samych osób (lub różnych, jeśli pojawi się taka potrzeba).
Mailing do firm a RODO jest bardziej skomplikowanym tematem niż mailing kierowany do osób fizycznych. Z zasady RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) dotyczy przetwarzania danych osób fizycznych przez przedsiębiorców, co sugerowałoby, że mailing reklamowy do firm nie podlega jego przepisom.
W praktyce jednak w toku komunikacji B2B niejednokrotnie dochodzi do przetwarzania danych spersonalizowanych, na przykład adresu e-mail pracownika, w którym znajduje się jego imię i nazwisko. W takiej sytuacji RODO może znaleźć zastosowanie, nie oznacza to jednak od razu, że na przetwarzanie danych takiej osoby będzie trzeba uzyskać zgodę – w zależności od sytuacji przetwarzający może uzasadnić swoje działanie uzasadnionym prawnie interesem, np. koniecznością rozliczenia transakcji między firmami.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.