MAILING DO FIRM

Mailing do firm przy pomocy intuicyjnego kreatora mProfi to skuteczny sposób na kontakt z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami. Dzięki naszej platformie szybko i bezproblemowo rozwiniesz relacje biznesowe i wprowadzisz firmę na nowy poziom komunikacji.

Mailing do firm – co to jest?

Dostępny w ramach mProfi mailing do firm to funkcja pozwalająca na proste tworzenie wiadomości elektronicznych, a także planowanie ich masowej wysyłki do ściśle określonej grupy odbiorców. Lista Kontaktów umożliwia błyskawiczne przygotowanie bazy adresatów wiadomości według przyjętych kryteriów. Wszystko to bez wielkich nakładów finansowych. Dzięki mailingowi dla firm oszczędzisz czas marketingowców i zwiększysz skuteczność prowadzonych działań reklamowych!

Nie musisz tworzyć szablonów wiadomości od zera.

Wiadomości są wysyłane automatycznie w wybranym momencie.

Możesz na bieżąco analizować wyniki kampanii.

Mailing do firm – przykłady:

PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY

ZAPROSZENIA NA POKAZY I KONFERENCJE

NOTATKI PRASOWE

INFORMACJE O ZMIANACH W OFERCIE

mailing-dla-firm

PRZYPOMNIENIA O NIEZAPŁACONYCH FAKTURACH

NEWSLETTERY

POWIADOMIENIA O PROMOCJACH

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE.

Poznaj opinie naszych klientów

5.0
Na podstawie 37 opinii
powered by Google
Tarchomin S.Tarchomin S.
13:14 03 Jun 24
Platforma znacząco ułatwia nam pracę - komunikację z klientami. Czas wysyłki smsów skrócił się z kilku godzin do kilku minut. Obsługa bramki jest bardzo prosta. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
BB
20:56 26 Apr 24
Korzystam kilka lat i jestem BARDZO zadowolona. Strona przejrzysta, łatwa w obsłudze, bezproblemowy sprawny kontakt. Super ułatwienie w pracy. Zdecydowanie polecam mProfi.
AnnaAnna
12:39 24 Apr 24
Paulina Z.Paulina Z.
12:04 17 Apr 24
Świetny kontakt, sprawna i miła obsługa klienta na najwyższym poziomie. Bardzo przyjazny i intuicyjny interfejs. Polecam
Anna M.Anna M.
10:59 17 Apr 24
Szybka i profesjonalna obsługa. Indywidualne podejście do klienta.
Ela S.Ela S.
16:39 04 May 23
Jesteśmy stowarzyszeniem społecznym zrzeszającym ponad 700 chorych. Dzięki tej platformie wysyłamy informacje w jednym czasie do tych osób. Jest to super narzędzie. Od początku współpracy nigdy nas nie zawiodło. Ponadto personel bardzo pomocny. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i polecamy wszystkim niezdecydowanym. Warto!
Sylwia B.Sylwia B.
16:32 04 May 23
Miałam przyjemność wielokrotnie współpracować z firma mProfi i za każdym razem spotkałam się z ogromnym zaangażowaniem i elastycznością. W dodatku opieka ze strony pani Magdy Nawrockiej to ogromna wiedza i doświadczenie, które pozwalało przejść przez projekt w poczuciu bezpieczeństwa i pewności co do pojętych działań. Bardzo polecam.
Bartosz K.Bartosz K.
16:24 28 Apr 23
Nowoczesna przestrzeń i przyjemna atmosfera. Otwarty, uprzejmy i pomocny personel. Doświadczony zespół profesjonalistów. Możliwość realizacji stażu w ramach praktyk zawodowych. Bardzo dobrze oceniam naszą współpracę.
js_loader

Jak tworzyć mailing do firm?

ZAREJESTRUJ SIĘ NA MPROFI I SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, ABY AKTYWOWAĆ KONTO.​

PRZYGOTUJ BAZĘ ODBIORCÓW ZA POMOCĄ LISTY KONTAKTÓW.

STWÓRZ MAILING I ZAPLANUJ JEGO WYSYŁKĘ.

SPRAWDZAJ WYNIKI I OPTYMALIZUJ KAMPANIE.

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

SZYBKIE DOTARCIE DO MIESZKAŃCÓW

OGRANICZENIE KOSZTÓW POWIADOMIEŃ

ZMNIEJSZENIE LICZBY TELEFONÓW Z ZAPYTANIAMI

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
13

Mailing dla firm – co go wyróżnia?

Wysyłanie mailingu do firm to ciekawy sposób komunikacji z wielu względów. Przede wszystkim jest on uniwersalny i elastyczny. W treści można umieścić tekst i sformatować go na dziesiątki sposobów. Nic nie stoi też na przeszkodzie, aby dodać zdjęcia, grafiki czy przyciski. Dzięki temu za pomocą wiadomości elektronicznych można wysyłać wszelkiej maści komunikaty i osiągać dobre rezultaty.

 

Dodatkowo, w większości przypadków skrzynki e-mailowe przedsiębiorstw są sprawdzane regularnie, w związku z czym prawdopodobieństwo, że mailing do firm zostanie odczytany jest bardzo duże.

Jak wygląda cennik mailingu do firm?

Dla przedsiębiorstw, które chcą wdrożyć do swoich działań mailing do firm cennik takich usług będzie z pewnością kwestią bardzo istotną. Warto w związku z tym wiedzieć, że wysyłanie maili do firm wiąże się ze stosunkowo małym kosztem, zwłaszcza w porównaniu do niektórych bardziej tradycyjnych metod (a przy tym jest to bardzo szybka i łatwa w wykorzystaniu metoda komunikacji).

 

Dokładne koszty zależą od okoliczności, natomiast jako, że cały proces odbywa się elektronicznie, odchodzą koszty związane na przykład z zakupem papieru, drukowaniem czy transportem. W przypadku mProfi krótki czas tworzenia wiadomości (związany między innymi z dostępnością gotowych szablonów do wykorzystania) ogranicza także czas pracy potrzebny do prowadzenia działań, w tym na szeroką skalę.

3
Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej
1

Mailing do firm a prawo – jakie przepisy trzeba brać pod uwagę?

Nie tylko skuteczny, ale przede wszystkim legalny mailing dla firm – to powinno być celem każdego przedsiębiorcy. Decydując się na komunikację zarówno z kontrahentami, jak i z klientami (czy to obecnymi, czy potencjalnymi) za pomocą wiadomości elektronicznych trzeba wiedzieć, jak mają się do siebie mailing do firm a prawo.

 

Kwestie takie, jak: co, w jakich sytuacjach i do kogo można wysyłać, reguluje szereg przepisów związanych z przetwarzaniem danych osobowych i telekomunikacją. Konkretnie przede wszystkim warto dobrze znać (i na bieżąco weryfikować ewentualne zmiany w prawodawstwie) ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także prawo telekomunikacyjne. W niektórych przypadkach kluczowe mogą się okazać także zapisy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Jak tworzyć skuteczny mailing do firm?

Mailing reklamowy do firm (i nie tylko reklamowy) powinien przede wszystkim być dopasowany do odbiorcy. W większości przypadków dobrym rozwiązaniem będzie zachowanie profesjonalnego tonu, ale niektóre branże (i typy odbiorców) są wyjątkami od tej reguły. Niekiedy uzasadnione będzie umieszczenie w e-mailach dużej ilości tekstu, a niekiedy lepszym rozwiązaniem będzie ograniczenie go do minimum.

 

Niezależnie od indywidualnych okoliczności, nie można zapominać o takich podstawach, jak pełna poprawność językowa wiadomości, a także wysokiej klasy oprawa graficzna. Dzięki rozbudowanemu konfiguratorowi wiadomości dostępnemu w mProfi stworzenie atrakcyjnego wizualnie, skutecznego mailingu do firm nie wymaga dużej ilości czasu ani zasobów.

16

Mailing do firm — czy warto go czymś uzupełniać?

Mailing do firm jest wartą wdrożenia metodą kontaktu z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami i klientami, natomiast nie jedyną. Uzupełnianie go innymi metodami, posiadającymi odmienną charakterystykę, pozwoli na prowadzenie bardziej kompleksowych kampanii marketingowych. Ciekawym uzupełnieniem dla mailingu do firm są chociażby SMS-y.

mProfi posiada funkcję Listy Kontaktów, a utworzone w jej ramach listy odbiorców mogą zostać wykorzystane zarówno w mailingu, jak i wysyłce wiadomości tekstowych. Dzięki temu można z łatwością wysyłać różnego rodzaju komunikaty do dokładnie tych samych osób (lub różnych, jeśli pojawi się taka potrzeba).

10

Mailing do firm a RODO – czy ma zastosowanie?

Mailing do firm a RODO jest bardziej skomplikowanym tematem niż mailing kierowany do osób fizycznych. Z zasady RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) dotyczy przetwarzania danych osób fizycznych przez przedsiębiorców, co sugerowałoby, że mailing reklamowy do firm nie podlega jego przepisom.

 

W praktyce jednak w toku komunikacji B2B niejednokrotnie dochodzi do przetwarzania danych spersonalizowanych, na przykład adresu e-mail pracownika, w którym znajduje się jego imię i nazwisko. W takiej sytuacji RODO może znaleźć zastosowanie, nie oznacza to jednak od razu, że na przetwarzanie danych takiej osoby będzie trzeba uzyskać zgodę – w zależności od sytuacji przetwarzający może uzasadnić swoje działanie uzasadnionym prawnie interesem, np. koniecznością rozliczenia transakcji między firmami.

7

Na naszym blogu

5

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.