Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Oszczędź czas i prowadź newsletter SMS dla swoich klientów, kontrahentów lub pracowników przy pomocy nowoczesnej platformy komunikacji mobilnej. Twórz wiadomości na bieżąco lub zaplanuj wysyłkę na przyszłość. Wygodnie, sprawnie i niskim kosztem.
mProfi » Newsletter SMS
Newsletter SMS to szybka i skuteczna metoda na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dzięki niej możesz skutecznie komunikować się z klientami, przesyłając im informacje o najnowszych ofertach, rabatach, nowościach i nie tylko. Platforma mProfi pozwoli Ci niskim kosztem zrealizować nawet największe kampanie. Skuteczna promocja firmy jest w zasięgu Twojej ręki!
Kreator wiadomości jest łatwy i wygodny w obsłudze.
Możesz ustalić dokładny dzień i godzinę wysyłki.
Masz dostęp do rozbudowanego modułu raportowego.
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I WYPRZEDAŻACH
INFORMACJE O NOWYCH PRODUKTACH LUB USŁUGACH
TERMINY NADCHODZĄCYCH SPOTKAŃ, SZKOLEŃ, KURSÓW
INFORMACJE O AKTUALNYM MENU
NEWSY Z BRANŻY
DOSTARCZANIE CIEKAWOSTEK, PORAD LUB ŻARTÓW
Poznaj opinie naszych klientów
Na pytanie, co to jest SMS newsletter, najprościej można odpowiedzieć wskazując, że jest on narzędziem pozwalającym na regularne docieranie do klientów poprzez ich telefony komórkowe.
To nowoczesna forma marketingu bezpośredniego, umożliwiająca przesyłanie spersonalizowanych wiadomości do osób zainteresowanych produktami lub usługami danej firmy.
Czym jest SMS newsletter? Urządzenie newsletter SMS to oprogramowanie, które umożliwia masową wysyłkę wiadomości SMS, czyli wysyłkę do wielu odbiorców jednocześnie. Dzięki niemu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ nie musisz już wysyłać wiadomości ręcznie do każdego klienta z osobna.
Platforma do newsletterów SMS pozwala także na łatwe zarządzanie bazą danych klientów, dzięki czemu możesz łatwo określić, kto ma otrzymać Twoje wiadomości.
Wiadomości SMS docierają do odbiorców w czasie rzeczywistym i są odczytywane szybciej niż tradycyjne formy reklamy — niekiedy już w przeciągu kilkudziesięciu sekund od wysyłki sms. Dzięki temu przy pomocy newslettera na SMS możesz przekazać ważne informacje klientom w krótkim czasie, a także szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku.
Co więcej, newsletter SMS pozwala na personalizację wiadomości, dzięki czemu możesz dostosować treść do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Twoich klientów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby na przykład zwracać się do każdego odbiorcy po imieniu lub zawrzeć w tekście SMS-a inne zmienne dopasowane do klienta.
Aby rozpocząć wysyłkę newslettera SMS, musisz najpierw uzyskać numery telefonów swoich klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie takich wiadomości. Możesz to zrobić na kilka sposobów.
Na swojej stronie internetowej możesz umieścić formularz, w którym klienci będą mogli wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera na SMS. Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny lub punkt usługowy, ciekawym rozwiązaniem będzie oferowanie w nim kart rejestracyjnych, na których klienci będą mogli podać swoje dane, w tym numer telefonu.
Jeśli już posiadasz bazę danych osób, które wyraziły odpowiednie zgody, możesz ręcznie zaimportować je do platformy mProfi. Wartym rozważenia rozwiązaniem jest także pozwolenie klientom na automatyczne zapisywanie się do listy kontaktów, czy to za pomocą wspomnianego formularza, czy SMS-owo lub poprzez kod QR.
Nie wystarczy wiedzieć, co to jest SMS newsletter, aby dobrze się on sprawdzał. Warto także poznać dobre praktyki związane z jego prowadzeniem. Newsletter SMS powinien spełniać kilka kluczowych warunków, które sprawią, że będzie on skuteczny w przekazywaniu informacji i zachęcaniu do działania.
Tekst newslettera na SMS powinien być krótki, zwięzły i przyciągający uwagę. Maksymalna ilość znaków jest niewielka w porównaniu do innych form komunikacji, więc ważne jest, aby umiejętnie dobierać słowa i informacje.
Treści zamieszczone w newsletterze SMS muszą być wartościowe i interesujące dla odbiorców. Ponadto w newsletterze powinien znaleźć się wyraźny i klarowny call-to-action, czyli wezwanie do działania.
SMS newsletter może przynieść wiele korzyści w niemal każdej branży. Dzięki niemu możesz dotrzeć do klientów w sposób bezpośredni i skuteczny, a także zwiększyć zaangażowanie i lojalność swoich odbiorców.
Jednym z głównych atutów newslettera SMS jest jego natychmiastowy charakter — wiadomości SMS docierają do odbiorcy w ciągu kilku sekund, co pozwala na błyskawiczną reakcję. Dlatego szczególnie dobrze sprawdzi się w sektorach, gdzie szybka i natychmiastowa komunikacja z klientami jest kluczowa, takich jak np. branża gastronomiczna, turystyczna czy eventowa.
Newsletter na SMS może być również wartościowym narzędziem w branżach, gdzie istnieje potrzeba ciągłego informowania klientów o nowych produktach, usługach lub promocjach. Przykłady takich branż to m.in. handel detaliczny, branża kosmetyczna, odzieżowa czy e-commerce.
Ceny newslettera na SMS mogą różnić się w zależności od indywidualnych potrzeb i okoliczności, a także wolumenu wysyłanych wiadomości.
Co do zasady, newsletter na SMS to tania forma kontaktu z klientami, zwłaszcza w porównaniu do bardziej tradycyjnych metod kontaktu, np. listów. Warto też pamiętać, że korzyści wynikające z newslettera SMS mogą przynieść znaczne zyski, takie jak zwiększenie sprzedaży czy większe zaangażowanie i lojalność klientów.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl