Komunikacja mobilna w turystyce

10

Komunikacja z Klientami stanowi niezwykle ważny element branży turystycznej. W ten sposób osobiście możesz zadbać o pozytywne wrażenia osób korzystających z oferty, nawet gdy aktualnie przebywają bardzo daleko. Dzięki mProfi będziesz mógł np. ostrzec swoich klientów o niesprzyjających warunkach atmosferycznych np. nadchodzącej burzy, a także zmianach w organizacji przejazdu albo innych wydarzeniach losowych. Turyści, którzy zostaną ostrzeżeni o niedogodnościach z wyprzedzeniem, zdecydowanie lepiej je zniosą.

Dzięki mProfi można także wysłać turystom wiadomość z ciekawostkami dotyczącymi miejsca, w którym się znajdują, albo zorganizować grę miejską. Jest to bardzo dobry sposób, by wyróżnić swoją ofertę na tle innych i zadbać o wizerunek firmy. W ten sposób można także poinformować wszystkich zainteresowanych o promocji lub ofercie związanej z innymi wyjazdami.

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis

Przykładowe podmioty, które korzystają z usług mProfi

biura podróży

ośrodki wypoczynkowe

agroturystyka

hotele i hostele

Korzyści jakie daje mProfi

BUDOWANIE RELACJI Z ODBIORCAMI

ANGAŻUJĄCA FORMA KOMUNIKACJI

PEŁNA MIERZALNOŚĆ WYNIKÓW ROI

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW

Przykładowe zastosowania mProfi w turystyce

Informowanie o wycieczkach fakultatywnych i planie dnia na wyjeździe

 

Dostęp do telefonów mamy praktyczne zawsze, również za granicą. Komunikaty mobilne są więc doskonałym sposobem na poinformowanie o planie dnia lub dodatkowych atrakcjach.

 

„Zapraszamy jutro na fakultatywną wycieczkę, by poznać podwodny świat Morza Czerwonego. Cena 55 USD/os. Zapewniamy sprzęt do snorklingu. Zbiórka o godz. 7.00 przy hotelowej recepcji.”

arrow-right

Powiadamianie o zagrożeniach i sytuacjach nadzwyczajnych w danym regionie

 

Wiadomość na telefon to też szybki i efektywny sposób informowania o zagrożeniach i sytuacjach nadzwyczajnych podczas urlopu.

 

„Jutro nad Krakowem spodziewane są gwałtowne burze. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.”

arrow left

Informowanie o zmianach w przebiegu podróży i pobytu

 

Komunikacja mobilna sprawdzi się w przypadku zmian w przebiegu podróży, informowaniu o opóźnieniach i innych niezaplanowanych sytuacjach.

 

„Jutrzejsze zwiedzanie Warszawy rozpocznie się o godz. 8.00 a nie 7.00. Zbiórka przy Zamku Królewskim. Przepraszamy za zmianę. Do zobaczenia.”

arrow-right

Urozmaicenie wyjazdu

 

Dzięki wiadomościom na telefon urozmaicisz wyjazd odbiorcy. Komunikacja mobilna umożliwi Ci przekazywanie ciekawostek o danym miejscu lub organizację gry ulicznej, która stanowi atrakcyjny sposób poznawania nowych miejsc. Marketing mobilny pozwoli Ci zbudować lepsze relacje z Twoimi klientami.

generali

Rekomendacje klientów

Od 2006 roku korzystamy z narzędzia mProfi, polegające na rozsyłaniu wiadomości tekstowych i głosowych. Świadczona usługa realizowana jest na profesjonalnym poziomie.

Waldemar Szczepański
Menedżer ds. Wsparcia i Usług, Generali Finance
skuteczna komunikacja mobilna w hotelarstwie  turystyce i gastronomii

Dowiedz się jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w hotelarstwie, turystyce i gastronomii

Czy wiesz, że 99% wiadomości sms jest otwierana, natomiast 90% jest odczytywana w mniej niż 3 minuty? Możesz z naszą pomocą wykorzystać ten potencjał na swoją korzyść.