MARKETING MOBILNY

Marketing mobilny to sposób na skuteczne dotarcie do obecnych klientów, a także pozyskanie nowych. Nie musisz tworzyć własnej infrastruktury – wykorzystaj naszą innowacyjną platformę SMS i błyskawicznie przygotuj idealną kampanię dla Twojej firmy!

Na czym polega marketing mobilny?

Współczesny marketing mobilny polega przede wszystkim na komunikowaniu się z odbiorcami za pośrednictwem smartfonów. Szczególnie wartą uwagi formą marketingu mobilnego są wiadomości tekstowe, czyli tak zwane SMS-y. Urządzenia mobilne mamy niemal zawsze pod ręką, co oznacza, że przesyłane na nie wiadomości są odczytywane często i szybko. Skorzystaj z naszego narzędzia, stwórz bazę kontaktów i bezpośrednio komunikuj się z wybranymi odbiorcami. Wzmocnij relację z klientami, ogranicz koszty i zwiększ skuteczność prowadzonych działań marketingowych – postaw na mProfi!

Automatyzuj wysyłkę wiadomości.

Przeprowadzaj ankiety i konkursy.

Twórz i segmentuj bazę kontaktów.

Dlaczego warto stosować mobilny marketing?

WYSOKA OTWIERALNOŚĆ WIADOMOŚCI.

MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI KOMUNIKATÓW.

ZAAWANSOWANA ANALITYKA KAMPANII.

KOMUNIKACJA JEDNO- I DWUKIERUNKOWA.

marketing mobilny

NISKIE KOSZTY PRZEKAZU.

PROSTE TWORZENIE KAMPANII.

SZYBKI ODCZYT SMS-ÓW.

Poznaj opinie naszych klientów

5.0
Na podstawie 37 opinii
powered by Google
Tarchomin S.Tarchomin S.
13:14 03 Jun 24
Platforma znacząco ułatwia nam pracę - komunikację z klientami. Czas wysyłki smsów skrócił się z kilku godzin do kilku minut. Obsługa bramki jest bardzo prosta. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
BB
20:56 26 Apr 24
Korzystam kilka lat i jestem BARDZO zadowolona. Strona przejrzysta, łatwa w obsłudze, bezproblemowy sprawny kontakt. Super ułatwienie w pracy. Zdecydowanie polecam mProfi.
AnnaAnna
12:39 24 Apr 24
Paulina Z.Paulina Z.
12:04 17 Apr 24
Świetny kontakt, sprawna i miła obsługa klienta na najwyższym poziomie. Bardzo przyjazny i intuicyjny interfejs. Polecam
Anna M.Anna M.
10:59 17 Apr 24
Szybka i profesjonalna obsługa. Indywidualne podejście do klienta.
Ela S.Ela S.
16:39 04 May 23
Jesteśmy stowarzyszeniem społecznym zrzeszającym ponad 700 chorych. Dzięki tej platformie wysyłamy informacje w jednym czasie do tych osób. Jest to super narzędzie. Od początku współpracy nigdy nas nie zawiodło. Ponadto personel bardzo pomocny. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i polecamy wszystkim niezdecydowanym. Warto!
Sylwia B.Sylwia B.
16:32 04 May 23
Miałam przyjemność wielokrotnie współpracować z firma mProfi i za każdym razem spotkałam się z ogromnym zaangażowaniem i elastycznością. W dodatku opieka ze strony pani Magdy Nawrockiej to ogromna wiedza i doświadczenie, które pozwalało przejść przez projekt w poczuciu bezpieczeństwa i pewności co do pojętych działań. Bardzo polecam.
Bartosz K.Bartosz K.
16:24 28 Apr 23
Nowoczesna przestrzeń i przyjemna atmosfera. Otwarty, uprzejmy i pomocny personel. Doświadczony zespół profesjonalistów. Możliwość realizacji stażu w ramach praktyk zawodowych. Bardzo dobrze oceniam naszą współpracę.
js_loader

Mobilny marketing – jak go wykorzystać?

ZAREJESTRUJ SIĘ NA PLATFORMIE MPROFI.​

PRZYGOTUJ BAZĘ KONTAKTÓW.

STWÓRZ WIADOMOŚCI I USTAL DATĘ ICH WYSYŁKI.

ANALIZUJ WYNIKI PROWADZONYCH KAMPANII.

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

SZYBKIE DOTARCIE DO MIESZKAŃCÓW

OGRANICZENIE KOSZTÓW POWIADOMIEŃ

ZMNIEJSZENIE LICZBY TELEFONÓW Z ZAPYTANIAMI

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Poznaj inne nasze usługi

Masowa wysyłka SMS

Łatwa wysyłka wiadomości SMS do wielu odbiorców jednocześnie

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
Masowa wysyłka SMS

Jaka jest definicja marketingu mobilnego?

Marketing mobilny można najprościej zdefiniować jako ogół działań marketingowych uwzględniający współczesny mobilny tryb życia. Obejmuje wszelkie formy promocji, które można przekazać za pośrednictwem telefonów, czy smartfonów.

Dla firm jest to uniwersalne rozwiązanie o niskim koszcie dotarcia do odbiorców, intuicyjnym tworzeniu kampanii i wielkich możliwościach personalizacji. Dla klientów to bezpośredni charakter kontaktu i spersonalizowane oferty, które przekładają się na budowę zaufania do Twojej marki.

Narzędzia marketingu mobilnego – dlaczego warto z nich korzystać?

Współczesny rozwój technologii sprawia, że marketing mobilny wykorzystuje wiele różnorodnych narzędzi:

  • SMS – Bezpośrednia komunikacja z klientem za pomocą krótkich wiadomości, przez które można przekazywać np. spersonalizowane promocje.
  • Geolokalizacja – Dzięki wykorzystaniu GPS, firmy mogą kierować oferty promocyjne w ściśle określonym obszarze.
  • Aplikacje mobilne – Każda aplikacja pozwala na wysyłanie powiadomień push, które również mogą zawierać specjalne oferty. Powiadomienia push jednak nie są tak efektywne, jak SMS-y, gdyż łatwiej je wyłączyć.
Masowa wysyłka SMS z komputera
Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej
6

Narzędzia marketingu mobilnego – dlaczego warto z nich korzystać? 

Zawsze celem marketingu jest maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Nie inaczej jest z marketingiem mobilnym, który jednak dostarcza narzędzia stworzone pod kątem osiągania tego celu. Próbując przygotować własne rozwiązania, trzeba nastawić się na konieczność zaangażowania dużej ilości czasu i środków. Z kolei unikanie automatyzacji (np. wysyłanie wiadomości SMS ręcznie, a nie przez narzędzie) jest jeszcze bardziej czasochłonne i jeszcze mniej efektywne. 

Dlatego też tak przydatne są gotowe narzędzia marketingu mobilnego, stworzone przez ekspertów. Z pomocą nowoczesnych, rozbudowanych platform do komunikacji z klientami, takich jak mProfi, przygotowanie i analiza kampanii stają się proste i bezstresowe. Mobilny marketing internetowy pozwala na automatyzację wielu żmudnych zadań. Intuicyjny interfejs użytkownika nie wymaga szczególnych umiejętności czy doświadczenia z zakresu programowania lub ogółem IT, więc nie trwonisz środków na dodatkowe szkolenia pracowników.

Cechy marketingu mobilnego

Marketing mobilny można opisać kilkoma kluczowymi cechami, które zwięźle pokazują jego efektywność:

  • Personalizacja – Wysyłane wiadomości SMS pozwalają na dostosowanie treści do potrzeb i preferencji odbiorcy, co zwiększa zaangażowanie i skuteczność marketingu.
  • Zasięg – Wysyłka SMS pozwala na dotarcie do największej liczby użytkowników. Jednocześnie pozwala również na precyzyjne określenie lokalizacji, do której chcesz nadać wiadomość.
  • Czas – SMS-y zazwyczaj są odbierane i czytane w pierwszych chwilach po otrzymaniu wiadomości, co sprawia, że taki sposób na marketing potrzebuje mniej czasu na dotarcie do klienta.

Marketing mobilny pozwala firmom być bliżej swoich klientów, budować zaangażowanie i skutecznie realizować swoje cele biznesowe.

15
18

Marketing mobilny a marketing aplikacji mobilnych

Marketing mobilny i marketing aplikacji mobilnych to pojęcia powiązane ze sobą, jednak z wyraźnymi różnicami. Oba te typy działań marketingowych mają różne cele, mogą się ponadto różnić wykorzystywanymi metodami. 

W ramach marketingu mobilnego istnieje możliwość reklamowania różnego rodzaju produktów i usług. W tym również aplikacji mobilnych, ale to tylko jedna z dziesiątek, jeśli nie setek dostępnych możliwości. Wśród wykorzystywanych metod należy wyróżnić wysyłkę wiadomości tekstowych. 

Z kolei marketing aplikacji mobilnych skupia się na konkretnym produkcie, którym jest aplikacja mobilna. Zazwyczaj ma na celu zachęcić użytkowników do pobierania danej aplikacji, jednak równie dobrze może kreować zwiększenie zaangażowania. Marketing mobilny może wchodzić w skład tych działań, aczkolwiek zazwyczaj stosuje inne metody, np.: fizyczne banery czy spoty w telewizji.

Przykłady marketingu mobilnego

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak uniwersalne mogą być wiadomości SMS z marketingiem mobilnym. Oto przykłady skutecznych kampanii i narzędzi, które Cię zainspirują:

  • Powiadomienia o promocji – Można nie tylko informować o rozpoczęciu nowej kampanii, ale również o promocji na konkretne produkty, na które czeka klient. Należy pamiętać, że istnieje możliwość dodania do wiadomości linka, który przekieruje odbiorcę bezpośrednio do strony z daną promocją. 
  • Dedykowany kod rabatowy – Zwiększa zaangażowanie klientów, którzy czują się bardziej docenieni i utwierdzają się w przekonaniu, że dobrze zrobili, wyrażając zgodę na marketing.
  • Szybka informacja o nowościach – Nie musi to być konkretny produkt, ale np. otwarcie sklepu w okolicy klienta.
  • Ankiety – Komunikacja SMS nie musi być jednokierunkowa. Istnieje opcja otrzymywania od klientów wiadomości zwrotnych, które można użyć np. w celu przeprowadzania ankiet.
13
Masowa wysyłka SMS - korzyści

Jak sprawdzić, czy marketing mobilny jest skuteczny?

Nie ma nic lepszego do analizy niż odpowiednie narzędzie, które automatycznie będzie zbierać potrzebne dane w trakcie pracy. Informacje o otwieralności wysyłanych wiadomości, otwieraniu przesłanych linków i wiele innych, które pozwolą Ci z łatwością sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego. A w razie potrzeby wszystko obejrzysz na pomocnych wykresach.

 

Właśnie to oferuje platforma mProfi, gdzie szybko zweryfikujesz skuteczność prowadzonej kampanii, a raporty będą nieocenionym źródłem informacji. Narzędzia marketingu mobilnego sprawiają, że weryfikacja skuteczności prowadzonej kampanii jest szybka i skuteczna.

Na naszym blogu

5

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.