MARKETING MOBILNY

Marketing mobilny to sposób na skuteczne dotarcie do obecnych klientów, a także pozyskanie nowych. Nie musisz tworzyć własnej infrastruktury – wykorzystaj naszą innowacyjną platformę SMS i błyskawicznie przygotuj idealną kampanię dla Twojej firmy!

Na czym polega marketing mobilny?

Współczesny marketing mobilny polega przede wszystkim na komunikowaniu się z odbiorcami za pośrednictwem smartfonów. Szczególnie wartą uwagi formą marketingu mobilnego są wiadomości tekstowe, czyli tak zwane SMS-y. Urządzenia mobilne mamy niemal zawsze pod ręką, co oznacza, że przesyłane na nie wiadomości są odczytywane często i szybko. Skorzystaj z naszego narzędzia, stwórz bazę kontaktów i bezpośrednio komunikuj się z wybranymi odbiorcami. Wzmocnij relację z klientami, ogranicz koszty i zwiększ skuteczność prowadzonych działań marketingowych – postaw na mProfi!

Automatyzuj wysyłkę wiadomości.

Przeprowadzaj ankiety i konkursy.

Twórz i segmentuj bazę kontaktów.

Dlaczego warto stosować mobilny marketing?

WYSOKA OTWIERALNOŚĆ WIADOMOŚCI.

MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI KOMUNIKATÓW.

ZAAWANSOWANA ANALITYKA KAMPANII.

KOMUNIKACJA JEDNO- I DWUKIERUNKOWA.

NISKIE KOSZTY PRZEKAZU.

PROSTE TWORZENIE KAMPANII.

SZYBKI ODCZYT SMS-ÓW.

Mobilny marketing – jak go wykorzystać?

ZAREJESTRUJ SIĘ NA PLATFORMIE MPROFI.​

PRZYGOTUJ BAZĘ KONTAKTÓW.

STWÓRZ WIADOMOŚCI I USTAL DATĘ ICH WYSYŁKI.

ANALIZUJ WYNIKI PROWADZONYCH KAMPANII.

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

SZYBKIE DOTARCIE DO MIESZKAŃCÓW

OGRANICZENIE KOSZTÓW POWIADOMIEŃ

ZMNIEJSZENIE LICZBY TELEFONÓW Z ZAPYTANIAMI

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Poznaj inne nasze usługi

Masowa wysyłka SMS

Łatwa wysyłka wiadomości SMS do wielu odbiorców jednocześnie

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
Masowa wysyłka SMS

Jaka jest definicja marketingu mobilnego?

Marketing mobilny można najprościej zdefiniować jako ogół działań marketingowych wykorzystujących do kontaktu z klientami urządzenia mobilne, a więc przede wszystkim telefony komórkowe.

 

Niekiedy zdarza się, że fizyczne reklamy będące w ruchu (na przykład plansze reklamowe ciągnięte za samochodem) również określa się mianem marketingu mobilnego. Obecnie jednak, więcej mówi się o pierwszej z wymienionych, bardziej nowoczesnej formie marketingu.

 

Marketing mobilny w Polsce jest chętnie stosowany zarówno przez bardzo duże podmioty, jak i średnie oraz małe firmy. Z uwagi na niskie koszty dotarcia do odbiorców, bezpośredni charakter kontaktu, a także intuicyjność procesu tworzenia kampanii, jest to uniwersalne rozwiązanie, odpowiednie dla niemal wszystkich przedsiębiorstw.

Narzędzia marketingu mobilnego – dlaczego warto z nich korzystać?

Zarówno w marketingu, jak i we wszystkich innych działaniach związanych z prowadzeniem firmy, kluczowa jest maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Próbując przygotować własne rozwiązania, trzeba nastawić się na konieczność zaangażowania dużej ilości czasu i środków. Z kolei unikanie automatyzacji (np. wysyłanie wiadomości SMS ręcznie, a nie przez narzędzie) jest jeszcze bardziej czasochłonne, a mniej efektywne.

 

Dlatego też tak przydatne są gotowe narzędzia marketingu mobilnego, stworzone przez ekspertów. Z pomocą nowoczesnych, rozbudowanych platform do komunikacji z klientami, takich jak mProfi, przygotowanie i analiza kampanii staje się proste i bezstresowe. Mobilny marketing internetowy pozwala na automatyzację wielu żmudnych zadań. Intuicyjny interfejs użytkownika nie wymaga szczególnych umiejętności czy doświadczenia z zakresu programowania lub ogółem IT, więc tworzyć wiadomości może każdy.

Masowa wysyłka SMS z komputera
Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej

Marketing mobilny a marketing aplikacji mobilnych – czy oznacza to samo?

Marketing mobilny i marketing aplikacji mobilnych to pojęcia, które brzmią podobnie, nie należy ich jednak ze sobą mylić. Oba te typy działań marketingowych mają różne cele, mogą się ponadto różnić wykorzystywanymi metodami.

 

W ramach marketingu mobilnego istnieje możliwość reklamowania różnego rodzaju produktów i usług. W tym również aplikacji mobilnych, ale to tylko jedna z dziesiątek, jeśli nie setek dostępnych możliwości. Wśród wykorzystywanych metod należy wyróżnić wysyłkę wiadomości tekstowych.

 

Z kolei marketing aplikacji mobilnych, jak wskazuje sama nazwa, to wszystkie działania reklamowe składające się na to, aby zachęcić użytkowników do pobierania danej aplikacji. Często w skład tych działań wchodzi wspomniany marketing mobilny, ale także inne rozwiązania, jak chociażby fizyczne banery czy spoty w telewizji.

Marketing mobilny – przykłady, które warto znać?

W ramach mobilnego marketingu SMS można na przykład wysyłać klientom powiadomienia o zaczynającej się promocji na określone produkty. Warto pamiętać, że istnieje możliwość dodania do wiadomości tekstowej linka, który przekieruje odbiorców od razu do firmowej witryny.

 

Ciekawym rozwiązaniem jest zawarcie w SMS-ie dedykowanego kodu rabatowego. W ten sposób zwiększa się prawdopodobieństwo na dokonanie zakupu, a dodatkowo odbiorca będzie zadowolony, że wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych i zapewne nie cofnie jej.

 

Mobilny marketing wykorzystywany jest m.in. w celu szybkiego docierania do klientów z informacją o nowej kolekcji, otwarciu kolejnego sklepu, organizowanych akcjach i specjalnych wydarzeniach. Komunikacja SMS-owa z klientem może być jednokierunkowa, ale nie musi – istnieje opcja otrzymywania od odbiorców wiadomości zwrotnych.
Można więc chociażby przeprowadzać ankiety, na przykład dotyczące satysfakcji z poziomu obsługi klienta, bądź też prowadzić zapisy na jakieś wydarzenia.

Masowa wysyłka SMS - korzyści

Jak sprawdzić, czy marketing mobilny jest skuteczny?

Przy analizie skuteczności marketingu mobilnego raporty będą nieocenionym źródłem informacji. Narzędzia marketingu mobilnego sprawiają, że weryfikacja skuteczności prowadzonej kampanii jest szybka i skuteczna. Gromadzą i udostępniają jej wyniki, generują również użyteczne wykresy.

 

Posiadanie dostępu do precyzyjnych danych na temat m.in. otwieralności wysyłanych wiadomości, pozwala wyciągać rzetelne wnioski z prowadzonych działań i lepiej planować kolejne kampanie.

 

Jest wiele typów zmian, które można wprowadzać i testować, aby zoptymalizować uzyskiwane wyniki. Można wśród nich wymienić pracę nad treścią wiadomości, czasem ich wysyłania (przy wykorzystaniu mProfi istnieje możliwość zaplanowania zarówno dnia, jak i godziny wysyłki), częstotliwością i nie tylko.

Na naszym blogu

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.