Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
Marketing mobilny to sposób na skuteczne dotarcie do obecnych klientów, a także pozyskanie nowych. Nie musisz tworzyć własnej infrastruktury – wykorzystaj naszą innowacyjną platformę SMS i błyskawicznie przygotuj idealną kampanię dla Twojej firmy!
mProfi » Marketing Mobilny
Automatyzuj wysyłkę wiadomości.
Przeprowadzaj ankiety i konkursy.
Twórz i segmentuj bazę kontaktów.
WYSOKA OTWIERALNOŚĆ WIADOMOŚCI.
MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI KOMUNIKATÓW.
ZAAWANSOWANA ANALITYKA KAMPANII.
KOMUNIKACJA JEDNO- I DWUKIERUNKOWA.
NISKIE KOSZTY PRZEKAZU.
PROSTE TWORZENIE KAMPANII.
SZYBKI ODCZYT SMS-ÓW.
Poznaj opinie naszych klientów
Marketing mobilny można najprościej zdefiniować jako ogół działań marketingowych uwzględniający współczesny mobilny tryb życia. Obejmuje wszelkie formy promocji, które można przekazać za pośrednictwem telefonów, czy smartfonów.
Dla firm jest to uniwersalne rozwiązanie o niskim koszcie dotarcia do odbiorców, intuicyjnym tworzeniu kampanii i wielkich możliwościach personalizacji. Dla klientów to bezpośredni charakter kontaktu i spersonalizowane oferty, które przekładają się na budowę zaufania do Twojej marki.
Współczesny rozwój technologii sprawia, że marketing mobilny wykorzystuje wiele różnorodnych narzędzi:
Zawsze celem marketingu jest maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Nie inaczej jest z marketingiem mobilnym, który jednak dostarcza narzędzia stworzone pod kątem osiągania tego celu. Próbując przygotować własne rozwiązania, trzeba nastawić się na konieczność zaangażowania dużej ilości czasu i środków. Z kolei unikanie automatyzacji (np. wysyłanie wiadomości SMS ręcznie, a nie przez narzędzie) jest jeszcze bardziej czasochłonne i jeszcze mniej efektywne.
Dlatego też tak przydatne są gotowe narzędzia marketingu mobilnego, stworzone przez ekspertów. Z pomocą nowoczesnych, rozbudowanych platform do komunikacji z klientami, takich jak mProfi, przygotowanie i analiza kampanii stają się proste i bezstresowe. Mobilny marketing internetowy pozwala na automatyzację wielu żmudnych zadań. Intuicyjny interfejs użytkownika nie wymaga szczególnych umiejętności czy doświadczenia z zakresu programowania lub ogółem IT, więc nie trwonisz środków na dodatkowe szkolenia pracowników.
Marketing mobilny można opisać kilkoma kluczowymi cechami, które zwięźle pokazują jego efektywność:
Marketing mobilny pozwala firmom być bliżej swoich klientów, budować zaangażowanie i skutecznie realizować swoje cele biznesowe.
Marketing mobilny i marketing aplikacji mobilnych to pojęcia powiązane ze sobą, jednak z wyraźnymi różnicami. Oba te typy działań marketingowych mają różne cele, mogą się ponadto różnić wykorzystywanymi metodami.
W ramach marketingu mobilnego istnieje możliwość reklamowania różnego rodzaju produktów i usług. W tym również aplikacji mobilnych, ale to tylko jedna z dziesiątek, jeśli nie setek dostępnych możliwości. Wśród wykorzystywanych metod należy wyróżnić wysyłkę wiadomości tekstowych.
Z kolei marketing aplikacji mobilnych skupia się na konkretnym produkcie, którym jest aplikacja mobilna. Zazwyczaj ma na celu zachęcić użytkowników do pobierania danej aplikacji, jednak równie dobrze może kreować zwiększenie zaangażowania. Marketing mobilny może wchodzić w skład tych działań, aczkolwiek zazwyczaj stosuje inne metody, np.: fizyczne banery czy spoty w telewizji.
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak uniwersalne mogą być wiadomości SMS z marketingiem mobilnym. Oto przykłady skutecznych kampanii i narzędzi, które Cię zainspirują:
Nie ma nic lepszego do analizy niż odpowiednie narzędzie, które automatycznie będzie zbierać potrzebne dane w trakcie pracy. Informacje o otwieralności wysyłanych wiadomości, otwieraniu przesłanych linków i wiele innych, które pozwolą Ci z łatwością sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego. A w razie potrzeby wszystko obejrzysz na pomocnych wykresach.
Właśnie to oferuje platforma mProfi, gdzie szybko zweryfikujesz skuteczność prowadzonej kampanii, a raporty będą nieocenionym źródłem informacji. Narzędzia marketingu mobilnego sprawiają, że weryfikacja skuteczności prowadzonej kampanii jest szybka i skuteczna.
Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
System powiadomień SMS – Zalety, zastosowania i najlepsze praktyki
Co prawda wysyłanie SMS-ów nie jest już tak popularne, jak jeszcze kilkanaście lat temu, to jednak wciąż są one świetnym narzędziem...
Email2SMS – Jak przekształcić wiadomości email w SMS?
Jedną z najważniejszych zasad komunikacji jest umiejętność zwięzłego przekazywania tego, co chcemy powiedzieć. Według zbliżonej zasady kiedyś określono maksymalną dłu
Wysyłka SMS za granicę dla firm. Jak działa i ile kosztuje?
Wysyłka SMS za granicę to dla firm bardzo przydatne narzędzie. Mimo tego, że współcześnie prawie każdy z nas ma na komórce...
Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Co to jest inbound i outbound marketing? Kompletny przewodnik
Marketing to coś więcej niż po prostu reklama. To rozmaite strategie i podejścia do klienta, które mają podnieść zysk. W dzisiejszym...
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.