Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Marketing mobilny to sposób na skuteczne dotarcie do obecnych klientów, a także pozyskanie nowych. Nie musisz tworzyć własnej infrastruktury – wykorzystaj naszą innowacyjną platformę SMS i błyskawicznie przygotuj idealną kampanię dla Twojej firmy!
mProfi » Marketing Mobilny
Automatyzuj wysyłkę wiadomości.
Przeprowadzaj ankiety i konkursy.
Twórz i segmentuj bazę kontaktów.
WYSOKA OTWIERALNOŚĆ WIADOMOŚCI.
MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI KOMUNIKATÓW.
ZAAWANSOWANA ANALITYKA KAMPANII.
KOMUNIKACJA JEDNO- I DWUKIERUNKOWA.
NISKIE KOSZTY PRZEKAZU.
PROSTE TWORZENIE KAMPANII.
SZYBKI ODCZYT SMS-ÓW.
Poznaj opinie naszych klientów
Marketing mobilny można najprościej zdefiniować jako ogół działań marketingowych uwzględniający współczesny mobilny tryb życia. Obejmuje wszelkie formy promocji, które można przekazać za pośrednictwem telefonów, czy smartfonów.
Dla firm jest to uniwersalne rozwiązanie o niskim koszcie dotarcia do odbiorców, intuicyjnym tworzeniu kampanii i wielkich możliwościach personalizacji. Dla klientów to bezpośredni charakter kontaktu i spersonalizowane oferty, które przekładają się na budowę zaufania do Twojej marki.
Współczesny rozwój technologii sprawia, że marketing mobilny wykorzystuje wiele różnorodnych narzędzi:
Zawsze celem marketingu jest maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Nie inaczej jest z marketingiem mobilnym, który jednak dostarcza narzędzia stworzone pod kątem osiągania tego celu. Próbując przygotować własne rozwiązania, trzeba nastawić się na konieczność zaangażowania dużej ilości czasu i środków. Z kolei unikanie automatyzacji (np. wysyłanie wiadomości SMS ręcznie, a nie przez narzędzie) jest jeszcze bardziej czasochłonne i jeszcze mniej efektywne.
Dlatego też tak przydatne są gotowe narzędzia marketingu mobilnego, stworzone przez ekspertów. Z pomocą nowoczesnych, rozbudowanych platform do komunikacji z klientami, takich jak mProfi, przygotowanie i analiza kampanii stają się proste i bezstresowe. Mobilny marketing internetowy pozwala na automatyzację wielu żmudnych zadań. Intuicyjny interfejs użytkownika nie wymaga szczególnych umiejętności czy doświadczenia z zakresu programowania lub ogółem IT, więc nie trwonisz środków na dodatkowe szkolenia pracowników.
Marketing mobilny można opisać kilkoma kluczowymi cechami, które zwięźle pokazują jego efektywność:
Marketing mobilny pozwala firmom być bliżej swoich klientów, budować zaangażowanie i skutecznie realizować swoje cele biznesowe.
Marketing mobilny i marketing aplikacji mobilnych to pojęcia powiązane ze sobą, jednak z wyraźnymi różnicami. Oba te typy działań marketingowych mają różne cele, mogą się ponadto różnić wykorzystywanymi metodami.
W ramach marketingu mobilnego istnieje możliwość reklamowania różnego rodzaju produktów i usług. W tym również aplikacji mobilnych, ale to tylko jedna z dziesiątek, jeśli nie setek dostępnych możliwości. Wśród wykorzystywanych metod należy wyróżnić wysyłkę wiadomości tekstowych.
Z kolei marketing aplikacji mobilnych skupia się na konkretnym produkcie, którym jest aplikacja mobilna. Zazwyczaj ma na celu zachęcić użytkowników do pobierania danej aplikacji, jednak równie dobrze może kreować zwiększenie zaangażowania. Marketing mobilny może wchodzić w skład tych działań, aczkolwiek zazwyczaj stosuje inne metody, np.: fizyczne banery czy spoty w telewizji.
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak uniwersalne mogą być wiadomości SMS z marketingiem mobilnym. Oto przykłady skutecznych kampanii i narzędzi, które Cię zainspirują:
Nie ma nic lepszego do analizy niż odpowiednie narzędzie, które automatycznie będzie zbierać potrzebne dane w trakcie pracy. Informacje o otwieralności wysyłanych wiadomości, otwieraniu przesłanych linków i wiele innych, które pozwolą Ci z łatwością sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego. A w razie potrzeby wszystko obejrzysz na pomocnych wykresach.
Właśnie to oferuje platforma mProfi, gdzie szybko zweryfikujesz skuteczność prowadzonej kampanii, a raporty będą nieocenionym źródłem informacji. Narzędzia marketingu mobilnego sprawiają, że weryfikacja skuteczności prowadzonej kampanii jest szybka i skuteczna.
Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Ile znaków ma SMS? Praktyczny przewodnik
W świecie opanowanym przez komunikatory internetowe, mało kto pamięta o SMS-ach. Chociaż coraz rzadziej służą do komunikacji prywatnej, wciąż mają swoje...
Co to jest marketing zintegrowany? Kompletny przewodnik dla początkujących
Ilość informacji, jaką otrzymujemy każdego dnia, sprawia, że coraz ciężej wyłapać wartościowy przekaz. Jest to ogromne wyzwanie dla marketingu, który musi...
Mail powitalny do klienta – najlepsze praktyki i przykłady
Pierwsze wrażenie możemy zrobić tylko raz. Co za tym idzie, powinniśmy poświęcić szczególną uwagę, żeby mail powitalny do klienta stawiał nas...
Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie? Skuteczne strategie dla lepszej współpracy
Przedsiębiorstwa praktycznie codziennie poszukują metod, które ułatwiają zarządzanie i wpływają pozytywnie na motywację pracowników. Wiele firm nie docenia, jak ważna dl
Marketing klubu fitness – najlepsze metody promocji w 2025 roku
Marketing to kluczowy element budowania rozpoznawalności, przyciągania nowych klientów i utrzymania obecnych. Marketing klubu fitness nie jest wyjątkiem. W dobie cyfryzacji...
Dlaczego maile trafiają do spamu? Jak poprawić dostarczalność wiadomości?
E-mail to wciąż jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji, w szczególności dla firm. Indywidualni odbiorcy jednak nie zawsze podzielają optymizm nadawców, stąd...
Kiedy najlepiej wysłać newsletter? Najskuteczniejsze dni i godziny na wysyłkę
Chociaż dla wielu osób to tylko spam, w rzeczywistości newsletter wciąż jest jednym z najlepszych narzędzi sprzedażowych. Pozornie prosty w obsłudze...
Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.