Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Program do mailingu to użyteczne narzędzie, dzięki któremu wejdziesz na wyższy poziom komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Szybka i sprawna masowa wysyłka e-maili, bez przepłacania i trudnych w obsłudze narzędzi? Tylko z mProfi!
mProfi » Program do mailingu
Funkcja automatycznego zapisu na listę odbiorców (np. do newslettera).
Możliwość wysyłki próbnej i spam testów.
Komunikacja dwustronna (odbiór wiadomości zwrotnych).
NEWSLETTER
ZMIANA STATUSU ZAMÓWIENIA
POTWIERDZANIE WIZYT, REZERWACJI, UCZESTNICTWA
ZAPROSZENIA NA EVENTY
WYSYŁKA KATALOGÓW I OFERT
INFORMACJE O SPECJALNYCH OFERTACH, WYPRZEDAŻACH
Poznaj opinie naszych klientów
Program do mailingu to narzędzie umożliwiające wysyłanie e-maili do wielu odbiorców jednocześnie, a często także dokładne śledzenie wyników prowadzonej kampanii. Korzystanie z niego jest znacznie wygodniejsze niż wykorzystywanie do wysyłki prostego klienta e-mail, nieprzystosowanego do zastosowań biznesowych.
mProfi pozwala tworzyć, planować i weryfikować rezultaty wiadomości e-mail przy pomocy łatwego w obsłudze kreatora. Nasz program do rozsyłania mailingu jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, którym zależy, aby email marketing przynosił jak najlepsze rezultaty, jak najmniejszym kosztem.
Program do mailingu masowego mProfi nie jest trudny w obsłudze. Działa na bardzo prostej zasadzie. Nadawca tworzy kampanię, ustawia jej podstawowe parametry (nazwa, odbiorcy, termin wysyłki), a następnie tworzy treść wiadomości. Nasza platforma udostępnia wiele gotowych szablonów z różnych kategorii (np. administracja, biznes), które wystarczy dopasować do swoich preferencji.
Istnieje możliwość wysłania wiadomości testowej na własny adres, a także przeprowadzenia spam testu, który pozwoli ocenić, jak klienty e-mailowe zinterpretują wiadomość. Następnie, w terminie wybranym przez użytkownika, odbiorcy otrzymają przygotowane wcześniej e-maile, a nadawca będzie mógł zweryfikować rezultaty uruchomionej kampanii.
Programy do wysyłania mailingu znajdą zastosowanie niemal zawsze, gdy chce się trafić do odbiorcy z jakimś komunikatem — ofertą, promocją, propozycją, zaproszeniem, życzeniami czy powiadomieniem.
Program do mailingu będzie w związku z tym przydatny między innymi podczas prowadzenia działań z kategorii event marketing, a więc w ramach promowania organizowanych wydarzeń (konferencji, szkoleń).
Program do mailingu masowego sprawdzi się w niemal każdej branży, zarówno z sektora B2B, jak i B2C. Wynika to z faktu, że obecnie niemal każdy (zarówno firmy, jak i osoby prywatne) dysponuje adresem e-mail — i sporo osób regularnie sprawdza zawartość swojej skrzynki.
Można go zastosować między innymi jako sposób na marketing hotelu czy lokalu gastronomicznego np. do wysyłania potwierdzeń rezerwacji. Znajdzie zastosowanie także w turystyce, administracji, edukacji czy e-commerce.
Kiedy przedsiębiorstwo zdecyduje się wdrożyć masową wysyłkę e-maili, w pierwszej kolejności musi odpowiedzieć sobie na pytanie, jaki program do mailingu będzie najlepszy w jego sytuacji. Każda firma ma inne potrzeby i oczekiwania, dlatego ranking programów do wysyłki mailingu niekoniecznie okaże się przydatny.
mProfi umożliwia założenie konta testowego, aby zaznajomić się z usługą i dostępnymi funkcjami. Dzięki naszej rozbudowanej platformie zrealizujesz zarówno mailing do firm, jak i osób prywatnych. Stworzenie i uruchomienie kampanii nie wymaga szczególnych umiejętności technicznych czy doświadczenia.
Darmowy program do wysyłania mailingu nie będzie dobrym rozwiązaniem do profesjonalnego użytku. Przede wszystkim z uwagi na brak zaawansowanych funkcjonalności, w które z reguły zaopatrzony jest płatny program do tworzenia mailingu, takich jak narzędzia analityczne czy szablony.
Ponadto darmowy program do wysyłania mailingu będzie zazwyczaj posiadał uciążliwe limity, np. w kwestii tego, jak często i do ilu adresatów można rozsyłać swoje wiadomości. W związku z tym skuteczne wykorzystanie go w firmach z dużą bazą odbiorców jest wręcz niemożliwe.
W przeciwieństwie do darmowych programów do mailingu rozwiązania komercyjne dają znacznie większe możliwości i pozwalają na bardziej ambitny, szeroko zakrojony mailing reklamowy — i nie tylko. mProfi umożliwia wykorzystanie tych samych baz kontaktów także do kampanii SMS-owych, które mogą stanowić ciekawe uzupełnienie do mass mailingu.
Dobry program do mass mailingu nie musi wcale wiązać się z ogromnymi kosztami — wręcz przeciwnie. Koszt wysyłki wiadomości poprzez mProfi zaczyna się już od kilku groszy za każdy e-mail.
Dobry program do mailingu wymaga więc znacznie mniejszej inwestycji niż wiele innych, tradycyjnych metod kontaktu z klientami (np. wysyłka fizycznych listów) czy reklamy (spoty w radiu, telewizji). Mogą z niego korzystać nie tylko duże korporacje, ale także średnie i małe firmy, w tym te początkujące. Jednocześnie mailing może przynosić świetne rezultaty, zwłaszcza jeśli zadba się o wysoką jakość treści wiadomości. Z kolei precyzyjne mierzenie osiąganych rezultatów ułatwia usprawnianie i przygotowywanie kolejnych kampanii.
Program do mailingu masowego daje firmie bezpośredni i skuteczny sposób na komunikację z klientem. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie świadomości marki, czy stymulacja sprzedaży. E-maile docierają do odbiorców niemal natychmiast po wysłaniu i często są odczytywane bardzo szybko, przez co mailing przyda się również w przypadku wydarzeń i ofert o krótkotrwałym charakterze.
Dzięki programowi do wysyłki mailingu uciążliwe i czasochłonne zadania, takie jak przygotowanie projektu wiadomości, staną się znacznie szybsze i mniej problematyczne. Marketing automation w postaci automatycznej wysyłki wiadomości o wybranej porze pozwoli dotrzeć do odbiorców w optymalnych dniach i godzinach — również wieczorami czy w dni wolne.
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Lead magnet – co to jest i jak stworzyć skuteczny magnes na klientów?
W świecie marketingu internetowego pozyskiwanie wartościowych kontaktów to jeden z najważniejszych elementów skutecznej sprzedaży. Jedną z najefektywniejszych metod przycią
Kampania leadowa – wszystko, co powinieneś wiedzieć!
W erze cyfrowego marketingu kampania leadowa staje się nieodzownym elementem działań firm chcących zdobywać nowych klientów i budować trwałe relacje. To...
Leady sprzedażowe – czym są i jak je pozyskiwać?
Leady sprzedażowe to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej w firmach działających zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Bez wartościowych kontaktów...
Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Ile znaków ma SMS? Praktyczny przewodnik
W świecie opanowanym przez komunikatory internetowe, mało kto pamięta o SMS-ach. Chociaż coraz rzadziej służą do komunikacji prywatnej, wciąż mają swoje...
Co to jest marketing zintegrowany? Kompletny przewodnik dla początkujących
Ilość informacji, jaką otrzymujemy każdego dnia, sprawia, że coraz ciężej wyłapać wartościowy przekaz. Jest to ogromne wyzwanie dla marketingu, który musi...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.