Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Program do mailingu to użyteczne narzędzie, dzięki któremu wejdziesz na wyższy poziom komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Szybka i sprawna masowa wysyłka e-maili, bez przepłacania i trudnych w obsłudze narzędzi? Tylko z mProfi!
mProfi » Program do mailingu
Funkcja automatycznego zapisu na listę odbiorców (np. do newslettera).
Możliwość wysyłki próbnej i spam testów.
Komunikacja dwustronna (odbiór wiadomości zwrotnych).
NEWSLETTER
ZMIANA STATUSU ZAMÓWIENIA
POTWIERDZANIE WIZYT, REZERWACJI, UCZESTNICTWA
ZAPROSZENIA NA EVENTY
WYSYŁKA KATALOGÓW I OFERT
INFORMACJE O SPECJALNYCH OFERTACH, WYPRZEDAŻACH
Program do mailingu to narzędzie umożliwiające wysyłanie e-maili do wielu odbiorców jednocześnie, a często także dokładne śledzenie wyników prowadzonej kampanii. Korzystanie z niego jest znacznie wygodniejsze niż wykorzystywanie do wysyłki prostego klienta e-mail, nieprzystosowanego do zastosowań biznesowych.
mProfi pozwala tworzyć, planować i weryfikować rezultaty wiadomości e-mail przy pomocy łatwego w obsłudze kreatora. Nasz program do rozsyłania mailingu jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, którym zależy, aby email marketing przynosił jak najlepsze rezultaty, jak najmniejszym kosztem.
Program do mailingu masowego mProfi nie jest trudny w obsłudze. Działa na bardzo prostej zasadzie. Nadawca tworzy kampanię, ustawia jej podstawowe parametry (nazwa, odbiorcy, termin wysyłki), a następnie tworzy treść wiadomości. Nasza platforma udostępnia wiele gotowych szablonów z różnych kategorii (np. administracja, biznes), które wystarczy dopasować do swoich preferencji.
Istnieje możliwość wysłania wiadomości testowej na własny adres, a także przeprowadzenia spam testu, który pozwoli ocenić, jak klienty e-mailowe zinterpretują wiadomość. Następnie, w terminie wybranym przez użytkownika, odbiorcy otrzymają przygotowane wcześniej e-maile, a nadawca będzie mógł zweryfikować rezultaty uruchomionej kampanii.
Programy do wysyłania mailingu znajdą zastosowanie niemal zawsze, gdy chce się trafić do odbiorcy z jakimś komunikatem — ofertą, promocją, propozycją, zaproszeniem, życzeniami czy powiadomieniem.
Program do mailingu będzie w związku z tym przydatny między innymi podczas prowadzenia działań z kategorii event marketing, a więc w ramach promowania organizowanych wydarzeń (konferencji, szkoleń).
Program do mailingu masowego sprawdzi się w niemal każdej branży, zarówno z sektora B2B, jak i B2C. Wynika to z faktu, że obecnie niemal każdy (zarówno firmy, jak i osoby prywatne) dysponuje adresem e-mail — i sporo osób regularnie sprawdza zawartość swojej skrzynki.
Można go zastosować między innymi jako sposób na marketing hotelu czy lokalu gastronomicznego np. do wysyłania potwierdzeń rezerwacji. Znajdzie zastosowanie także w turystyce, administracji, edukacji czy e-commerce.
Kiedy przedsiębiorstwo zdecyduje się wdrożyć masową wysyłkę e-maili, w pierwszej kolejności musi odpowiedzieć sobie na pytanie, jaki program do mailingu będzie najlepszy w jego sytuacji. Każda firma ma inne potrzeby i oczekiwania, dlatego ranking programów do wysyłki mailingu niekoniecznie okaże się przydatny.
mProfi umożliwia założenie konta testowego, aby zaznajomić się z usługą i dostępnymi funkcjami. Dzięki naszej rozbudowanej platformie zrealizujesz zarówno mailing do firm, jak i osób prywatnych. Stworzenie i uruchomienie kampanii nie wymaga szczególnych umiejętności technicznych czy doświadczenia.
Darmowy program do wysyłania mailingu nie będzie dobrym rozwiązaniem do profesjonalnego użytku. Przede wszystkim z uwagi na brak zaawansowanych funkcjonalności, w które z reguły zaopatrzony jest płatny program do tworzenia mailingu, takich jak narzędzia analityczne czy szablony.
Ponadto darmowy program do wysyłania mailingu będzie zazwyczaj posiadał uciążliwe limity, np. w kwestii tego, jak często i do ilu adresatów można rozsyłać swoje wiadomości. W związku z tym skuteczne wykorzystanie go w firmach z dużą bazą odbiorców jest wręcz niemożliwe.
W przeciwieństwie do darmowych programów do mailingu rozwiązania komercyjne dają znacznie większe możliwości i pozwalają na bardziej ambitny, szeroko zakrojony mailing reklamowy — i nie tylko. mProfi umożliwia wykorzystanie tych samych baz kontaktów także do kampanii SMS-owych, które mogą stanowić ciekawe uzupełnienie do mass mailingu.
Dobry program do mass mailingu nie musi wcale wiązać się z ogromnymi kosztami — wręcz przeciwnie. Koszt wysyłki wiadomości poprzez mProfi zaczyna się już od kilku groszy za każdy e-mail.
Dobry program do mailingu wymaga więc znacznie mniejszej inwestycji niż wiele innych, tradycyjnych metod kontaktu z klientami (np. wysyłka fizycznych listów) czy reklamy (spoty w radiu, telewizji). Mogą z niego korzystać nie tylko duże korporacje, ale także średnie i małe firmy, w tym te początkujące. Jednocześnie mailing może przynosić świetne rezultaty, zwłaszcza jeśli zadba się o wysoką jakość treści wiadomości. Z kolei precyzyjne mierzenie osiąganych rezultatów ułatwia usprawnianie i przygotowywanie kolejnych kampanii.
Program do mailingu masowego daje firmie bezpośredni i skuteczny sposób na komunikację z klientem. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie świadomości marki, czy stymulacja sprzedaży. E-maile docierają do odbiorców niemal natychmiast po wysłaniu i często są odczytywane bardzo szybko, przez co mailing przyda się również w przypadku wydarzeń i ofert o krótkotrwałym charakterze.
Dzięki programowi do wysyłki mailingu uciążliwe i czasochłonne zadania, takie jak przygotowanie projektu wiadomości, staną się znacznie szybsze i mniej problematyczne. Marketing automation w postaci automatycznej wysyłki wiadomości o wybranej porze pozwoli dotrzeć do odbiorców w optymalnych dniach i godzinach — również wieczorami czy w dni wolne.
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Wysłanie follow-up emaila może okazać się różnicą między zdobyciem nowego klienta a utratą szansy na sprzedaż. Dowiedz się, co to follow-up...
Marketing afiliacyjny — co to za strategia i czy warto ją wdrożyć?
Marketing afiliacyjny to coraz popularniejsza strategia, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Charakteryzuje się wysoką elastyczno
Cykliczne wysyłanie SMS — jak działa?
Wysoka skuteczność i niski koszt realizacji kampanii sprawia, że mimo upływu lat SMS marketing nie traci na popularności. Często składa się...
Czym są maile transakcyjne i jak je tworzyć?
Maile transakcyjne to nie tylko wiadomości potwierdzające działania użytkowników, ale także istotne narzędzie budowania relacji z odbiorcami. Jakie są ich rodzaje...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.