Kiedy już baza danych klientów biznesowych zostanie przygotowana, będzie można przejść do wykorzystania jej w praktyce. Dostępnych możliwości jest bardzo wiele. To, które będą najlepsze, zależy w dużej mierze od okoliczności. Istotne są takie aspekty, jak zasoby posiadane przez firmę, cel, który chce osiągnąć, branża czy specyfika danej grupy odbiorców.
Często wykorzystywane, skuteczne rozwiązania to przede wszystkim kampanie SMS i mailing. Można stosować tylko jedną z tych metod, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby je łączyć. Wręcz przeciwnie – w wielu przypadkach mogą się one świetnie uzupełniać. mProfi pozwala na stworzenie wspólnej bazy kontaktów dla wszystkich metod kontaktu (SMS-ów, mailingu czy ankiet), więc nie trzeba przygotowywać osobnych, a wystarczy jedna lista kontaktów (najlepiej podzielona na grupy).
SMS-y świetnie nadają się do krótkich, prostych komunikatów, jak powiadomienia o starcie wyprzedaży, nowej kolekcji, otwarciu kolejnego punktu czy zmianie godzin pracy. Warto pamiętać, że można dodawać do nich linki do stron internetowych, na których odbiorcy znajdą więcej informacji. Z kolei mailing pozwala na przekazanie większej ilości informacji w bardziej rozbudowanej graficznie formie.