MAILING REKLAMOWY

Mailing reklamowy to skuteczny sposób na komunikację z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Dzięki platformie mProfi przygotowanie, przeprowadzenie i analiza kampanii reklamowych będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i ogranicz koszty wysyłki do minimum.

Mailing reklamowy — kto może skorzystać?

Mailing reklamowy jest dostępny dla każdej firmy, niezależnie od rozmiaru, obszaru działania czy branży. Wyróżnia go niski koszt wysyłki i nieskomplikowana konfiguracja. Przyda się zarówno małej restauracji, jak i wielkiemu sklepowi internetowemu. Można stosować go okazjonalnie lub regularnie tworzyć rozbudowane, szeroko zakrojone kampanie. W zależności od potrzeb firmy, wysyłka odbywa się od razu lub w wybranym terminie.

Korzystaj z gotowych wzorów wiadomości.

Twórz listy kontaktów.

Analizuj na bieżąco wyniki kampanii.

Mailing reklamowy — przykłady

NEWSLETTER

INFORMOWANIE O WYPRZEDAŻACH, AKCJACH SPECJALNYCH

ZAPYTANIA OFERTOWE

ankiety nps przyklady

PRZEDSTAWIENIE NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG

PRZESYŁANIE KATALOGÓW, PREZENTACJI

Poznaj opinie naszych klientów

5.0
Na podstawie 37 opinii
powered by Google
Tarchomin S.
13:14 03 Jun 24
Platforma znacząco ułatwia nam pracę - komunikację z klientami. Czas wysyłki smsów skrócił się z kilku godzin do kilku minut. Obsługa bramki jest bardzo prosta. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
B
20:56 26 Apr 24
Korzystam kilka lat i jestem BARDZO zadowolona. Strona przejrzysta, łatwa w obsłudze, bezproblemowy sprawny kontakt. Super ułatwienie w pracy. Zdecydowanie polecam mProfi.
Anna
12:39 24 Apr 24
Paulina Z.
12:04 17 Apr 24
Świetny kontakt, sprawna i miła obsługa klienta na najwyższym poziomie. Bardzo przyjazny i intuicyjny interfejs. Polecam
Anna M.
10:59 17 Apr 24
Szybka i profesjonalna obsługa. Indywidualne podejście do klienta.
Ela S.
16:39 04 May 23
Jesteśmy stowarzyszeniem społecznym zrzeszającym ponad 700 chorych. Dzięki tej platformie wysyłamy informacje w jednym czasie do tych osób. Jest to super narzędzie. Od początku współpracy nigdy nas nie zawiodło. Ponadto personel bardzo pomocny. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i polecamy wszystkim niezdecydowanym. Warto!
Sylwia B.
16:32 04 May 23
Miałam przyjemność wielokrotnie współpracować z firma mProfi i za każdym razem spotkałam się z ogromnym zaangażowaniem i elastycznością. W dodatku opieka ze strony pani Magdy Nawrockiej to ogromna wiedza i doświadczenie, które pozwalało przejść przez projekt w poczuciu bezpieczeństwa i pewności co do pojętych działań. Bardzo polecam.
Bartosz K.
16:24 28 Apr 23
Nowoczesna przestrzeń i przyjemna atmosfera. Otwarty, uprzejmy i pomocny personel. Doświadczony zespół profesjonalistów. Możliwość realizacji stażu w ramach praktyk zawodowych. Bardzo dobrze oceniam naszą współpracę.
js_loader

Jak wysyłać mailing reklamowy z mProfi.pl?

ZAREJESTRUJ SIĘ NA PLATFORMIE MPROFI I AKTYWUJ KONTO​

PRZYGOTUJ WIADOMOŚCI PRZY POMOCY KREATORA

WYBIERZ GRUPĘ DOCELOWĄ ORAZ DATĘ I GODZINĘ WYSYŁKI

ANALIZUJ WYNIKI MAILINGU

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

ŁATWE I SZYBKIE KREOWANIE WIADOMOŚCI

NISKI KOSZT KOMUNIKACJI

MOŻLIWOŚĆ SEGMENTACJI ODBIORCÓW

PRECYZYJNE MIERZENIE REZULTATÓW

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
3

Co to jest mailing reklamowy?

Mailing reklamowy polega na przesyłaniu różnego typu komunikatów reklamowych w formie wiadomości e-mail na skrzynki elektroniczne odbiorców. Jego celem jest z reguły zachęcenie do złożenia zamówienia lub skorzystania z reklamowanych usług. 

Adresatami mogą być zarówno osoby prywatne, jak i inni przedsiębiorcy. Przyda się między innymi w branży e-commerce, gastronomicznej, hotelarskiej, turystycznej, a także w edukacji czy IT. Mailing reklamowy znajduje się w zasięgu zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i małych firm.

Z jakich elementów składa się mailing reklamowy?

Mailing reklamowy składa się z następujących elementów:

  • Chwytliwy temat wiadomości – Krótki, angażujący i wzbudzający ciekawość.
  • Atrakcyjny preheader – Tekst widoczny obok tematu, daje Ci trochę dodatkowej przestrzeni, żeby zachęcić czytelnika do przeczytania wiadomości.
  • Spersonalizowana treść – Korzystaj ze swojej bazy danych, aby adresować wiadomości po imieniu klienta. Mailing profilowany skraca dystans i buduje zaufanie.
  • Przejrzysty układ i estetyczny design – Mailing reklamowy powinien być czytelny, żeby klient od razu zrozumiał, co mu chcesz przekazać.
  • Silne Call to Action (CTA) – Wyróżniający się przycisk z jasnym komunikatem, co powinien zrobić klient, np.: „Kup teraz!”.
  • Elementy wizualne – Grafiki mogą zwiększyć zaangażowanie, aczkolwiek nie mogą być nachalne i spowalniać załadowania wiadomości.

Oczywiście to tylko kilka najważniejszych punktów, co powinien zawierać przykładowy mailing. W rzeczywistości skuteczny mailing reklamowy obejmuje wiele więcej. Przygotowując treść mailingu, warto mieć na uwadze to, do kogo ma on trafić i dopasować do odbiorcy ton oraz zawartość wiadomości. Oprócz tego należy wybrać termin wysyłki i adresatów, do których ma trafić komunikat. Brzmi skomplikowanie? Są również prostsze sposoby!

2
mProfi zapewnia dostęp do gotowych szablonów wiadomości, które wystarczy tylko wypełnić treścią.
15

Po czym rozpoznać skuteczny mailing reklamowy?

Skuteczny mailing reklamowy można poznać między innymi po współczynniku otwarć wiadomości. Współczesna technologia pozwala na wiele sposobów śledzić wyniki przeprowadzonych kampanii mailingowych. 

Platforma mProfi jest wyposażona w moduł analityczny, dzięki któremu błyskawicznie podejrzysz rezultaty wykonanych działań. Przejrzyste i rozbudowane raporty pozwolą wyciągać wartościowe wnioski, testować nowe rozwiązania i skupiać się na typach treści, które przynoszą najlepsze rezultaty.

Mailing reklamowy — cennik

Cennik mailingu reklamowego bywa płynny, między innymi w zależności od wolumenu wiadomości. Co do zasady, jest to korzystny i niedrogi sposób na komunikację z klientami — zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi. Intuicyjny kreator mProfi pozwala przygotowywać e-maile szybko i sprawnie, bez angażowania w ten proces dużej ilości zasobów, a koszt wysłania jednej wiadomości może zamknąć się w już kilku groszach.

16
Masowa wysyłka SMS

Przykładowy mailing reklamowy

Przykładowy mailing reklamowy to przede wszystkim powiadomienia o aktualnych lub nadchodzących ofertach specjalnych (promocjach, wyprzedażach), a także zmianach w ofercie (nowej kolekcji, rozszerzeniu zakresu usług).

Wiele firm decyduje się także na tworzenie newslettera, czyli cyklu regularnie wysyłanych wiadomości, mogącego zawierać tytułowe newsy dotyczące firmy lub całej branży, ale też materiały edukacyjne i nie tylko. Newslettery mogą mieć również funkcję sprzedażową, natomiast często skupiają się na budowaniu lojalności klienta wobec marki.

Zalety mailingu reklamowego

Pod względem efektywności komunikacji, ciężko o lepsze narzędzie. Oto zalety marketingu mailowego:

  • Niski koszt kampanii – Mailing reklamowy jest znacznie tańszy od reklamy w tradycyjnych mediach.
  • Precyzyjne targetowanie odbiorców – Bazę adresatów można dzielić na segmenty, żeby tworzyć odpowiednie grupy klientów.
  • Możliwość personalizacji – Jak już pisaliśmy: skraca dystans i zwiększa zaangażowanie.
  • Automatyzacja kampanii – Możesz wszystko dokładnie zaplanować z zapasem, a także dołączyć automatyczne wysyłanie wiadomości, np. powitalnych, czy przypomnień o porzuconym koszyku.
  • Wysoki wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI) – Odpowiednio zaplanowane kampanie generują znaczne zyski przy niskim koszcie.
  • Łatwa analiza skuteczności – Praktycznie każda platforma do mailingu reklamowego jest wyposażona w odpowiednie narzędzia.
  • Szybkość dotarcia do odbiorców – Maile docierają do klientów niemal natychmiast.
  • Możliwość integracji z innymi kanałami marketingowymi – Mailing reklamowy można łatwo połączyć z innymi kanałami pokroju reklam w mediach społecznościowych, czy kampaniami SMS.
Masowa wysyłka SMS - korzyści
Masowa wysyłka SMS z komputera

Mailing reklamowy a prawo

W przypadku komunikacji z osobami fizycznymi trzeba mieć na uwadze liczne przepisy, w tym ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz RODO. Najważniejszy z punktu widzenia firm wysyłających komunikaty reklamowe jest niewątpliwie wymóg uzyskania zgody konsumenta na otrzymywanie wiadomości marketingowych. 

Dana osoba musi wyrazić zgodę konkretnie na komunikację w celach marketingowych. Zwykle odbywa się to poprzez dodatkowe pola do zaznaczenia przy rejestracji czy zapisie do newslettera.

Inaczej kwestie prawne wyglądają w przypadku mailingu do firm, które nie podlegają tak szerokiej ochronie. Nie dotyczą ich m.in. zapisy RODO. Jeśli jednak komunikujemy się bezpośrednio z konkretnym pracownikiem firmy za pomocą jego danych osobowych (imię, nazwisko), to przepisy związane z osobami fizycznymi mają już zastosowanie. 

Na naszym blogu

2

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.