Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
Mailing reklamowy to skuteczny sposób na komunikację z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Dzięki platformie mProfi przygotowanie, przeprowadzenie i analiza kampanii reklamowych będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i ogranicz koszty wysyłki do minimum.
mProfi » Mailing reklamowy
Korzystaj z gotowych wzorów wiadomości.
Twórz listy kontaktów.
Analizuj na bieżąco wyniki kampanii.
NEWSLETTER
INFORMOWANIE O WYPRZEDAŻACH, AKCJACH SPECJALNYCH
ZAPYTANIA OFERTOWE
PRZEDSTAWIENIE NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG
PRZESYŁANIE KATALOGÓW, PREZENTACJI
Poznaj opinie naszych klientów
Mailing reklamowy polega na przesyłaniu różnego typu komunikatów reklamowych w formie wiadomości e-mail na skrzynki elektroniczne odbiorców. Jego celem jest z reguły zachęcenie do złożenia zamówienia lub skorzystania z reklamowanych usług.
Adresatami mogą być zarówno osoby prywatne, jak i inni przedsiębiorcy. Przyda się między innymi w branży e-commerce, gastronomicznej, hotelarskiej, turystycznej, a także w edukacji czy IT. Mailing reklamowy znajduje się w zasięgu zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i małych firm.
Mailing reklamowy składa się z następujących elementów:
Oczywiście to tylko kilka najważniejszych punktów, co powinien zawierać przykładowy mailing. W rzeczywistości skuteczny mailing reklamowy obejmuje wiele więcej. Przygotowując treść mailingu, warto mieć na uwadze to, do kogo ma on trafić i dopasować do odbiorcy ton oraz zawartość wiadomości. Oprócz tego należy wybrać termin wysyłki i adresatów, do których ma trafić komunikat. Brzmi skomplikowanie? Są również prostsze sposoby!
Skuteczny mailing reklamowy można poznać między innymi po współczynniku otwarć wiadomości. Współczesna technologia pozwala na wiele sposobów śledzić wyniki przeprowadzonych kampanii mailingowych.
Platforma mProfi jest wyposażona w moduł analityczny, dzięki któremu błyskawicznie podejrzysz rezultaty wykonanych działań. Przejrzyste i rozbudowane raporty pozwolą wyciągać wartościowe wnioski, testować nowe rozwiązania i skupiać się na typach treści, które przynoszą najlepsze rezultaty.
Cennik mailingu reklamowego bywa płynny, między innymi w zależności od wolumenu wiadomości. Co do zasady, jest to korzystny i niedrogi sposób na komunikację z klientami — zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi. Intuicyjny kreator mProfi pozwala przygotowywać e-maile szybko i sprawnie, bez angażowania w ten proces dużej ilości zasobów, a koszt wysłania jednej wiadomości może zamknąć się w już kilku groszach.
Przykładowy mailing reklamowy to przede wszystkim powiadomienia o aktualnych lub nadchodzących ofertach specjalnych (promocjach, wyprzedażach), a także zmianach w ofercie (nowej kolekcji, rozszerzeniu zakresu usług).
Wiele firm decyduje się także na tworzenie newslettera, czyli cyklu regularnie wysyłanych wiadomości, mogącego zawierać tytułowe newsy dotyczące firmy lub całej branży, ale też materiały edukacyjne i nie tylko. Newslettery mogą mieć również funkcję sprzedażową, natomiast często skupiają się na budowaniu lojalności klienta wobec marki.
Pod względem efektywności komunikacji, ciężko o lepsze narzędzie. Oto zalety marketingu mailowego:
W przypadku komunikacji z osobami fizycznymi trzeba mieć na uwadze liczne przepisy, w tym ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz RODO. Najważniejszy z punktu widzenia firm wysyłających komunikaty reklamowe jest niewątpliwie wymóg uzyskania zgody konsumenta na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
Dana osoba musi wyrazić zgodę konkretnie na komunikację w celach marketingowych. Zwykle odbywa się to poprzez dodatkowe pola do zaznaczenia przy rejestracji czy zapisie do newslettera.
Inaczej kwestie prawne wyglądają w przypadku mailingu do firm, które nie podlegają tak szerokiej ochronie. Nie dotyczą ich m.in. zapisy RODO. Jeśli jednak komunikujemy się bezpośrednio z konkretnym pracownikiem firmy za pomocą jego danych osobowych (imię, nazwisko), to przepisy związane z osobami fizycznymi mają już zastosowanie.
Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
System powiadomień SMS – Zalety, zastosowania i najlepsze praktyki
Co prawda wysyłanie SMS-ów nie jest już tak popularne, jak jeszcze kilkanaście lat temu, to jednak wciąż są one świetnym narzędziem...
Email2SMS – Jak przekształcić wiadomości email w SMS?
Jedną z najważniejszych zasad komunikacji jest umiejętność zwięzłego przekazywania tego, co chcemy powiedzieć. Według zbliżonej zasady kiedyś określono maksymalną dłu
Wysyłka SMS za granicę dla firm. Jak działa i ile kosztuje?
Wysyłka SMS za granicę to dla firm bardzo przydatne narzędzie. Mimo tego, że współcześnie prawie każdy z nas ma na komórce...
Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Co to jest inbound i outbound marketing? Kompletny przewodnik
Marketing to coś więcej niż po prostu reklama. To rozmaite strategie i podejścia do klienta, które mają podnieść zysk. W dzisiejszym...
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.