Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Mailing reklamowy to skuteczny sposób na komunikację z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Dzięki platformie mProfi przygotowanie, przeprowadzenie i analiza kampanii reklamowych będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i ogranicz koszty wysyłki do minimum.
mProfi » Mailing reklamowy
Korzystaj z gotowych wzorów wiadomości.
Twórz listy kontaktów.
Analizuj na bieżąco wyniki kampanii.
NEWSLETTER
INFORMOWANIE O WYPRZEDAŻACH, AKCJACH SPECJALNYCH
ZAPYTANIA OFERTOWE
PRZEDSTAWIENIE NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG
PRZESYŁANIE KATALOGÓW, PREZENTACJI
Poznaj opinie naszych klientów
Mailing reklamowy polega na przesyłaniu różnego typu komunikatów reklamowych w formie wiadomości e-mail na skrzynki elektroniczne odbiorców. Jego celem jest z reguły zachęcenie do złożenia zamówienia lub skorzystania z reklamowanych usług.
Adresatami mogą być zarówno osoby prywatne, jak i inni przedsiębiorcy. Przyda się między innymi w branży e-commerce, gastronomicznej, hotelarskiej, turystycznej, a także w edukacji czy IT. Mailing reklamowy znajduje się w zasięgu zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i małych firm.
Mailing reklamowy składa się z następujących elementów:
Oczywiście to tylko kilka najważniejszych punktów, co powinien zawierać przykładowy mailing. W rzeczywistości skuteczny mailing reklamowy obejmuje wiele więcej. Przygotowując treść mailingu, warto mieć na uwadze to, do kogo ma on trafić i dopasować do odbiorcy ton oraz zawartość wiadomości. Oprócz tego należy wybrać termin wysyłki i adresatów, do których ma trafić komunikat. Brzmi skomplikowanie? Są również prostsze sposoby!
Skuteczny mailing reklamowy można poznać między innymi po współczynniku otwarć wiadomości. Współczesna technologia pozwala na wiele sposobów śledzić wyniki przeprowadzonych kampanii mailingowych.
Platforma mProfi jest wyposażona w moduł analityczny, dzięki któremu błyskawicznie podejrzysz rezultaty wykonanych działań. Przejrzyste i rozbudowane raporty pozwolą wyciągać wartościowe wnioski, testować nowe rozwiązania i skupiać się na typach treści, które przynoszą najlepsze rezultaty.
Cennik mailingu reklamowego bywa płynny, między innymi w zależności od wolumenu wiadomości. Co do zasady, jest to korzystny i niedrogi sposób na komunikację z klientami — zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi. Intuicyjny kreator mProfi pozwala przygotowywać e-maile szybko i sprawnie, bez angażowania w ten proces dużej ilości zasobów, a koszt wysłania jednej wiadomości może zamknąć się w już kilku groszach.
Przykładowy mailing reklamowy to przede wszystkim powiadomienia o aktualnych lub nadchodzących ofertach specjalnych (promocjach, wyprzedażach), a także zmianach w ofercie (nowej kolekcji, rozszerzeniu zakresu usług).
Wiele firm decyduje się także na tworzenie newslettera, czyli cyklu regularnie wysyłanych wiadomości, mogącego zawierać tytułowe newsy dotyczące firmy lub całej branży, ale też materiały edukacyjne i nie tylko. Newslettery mogą mieć również funkcję sprzedażową, natomiast często skupiają się na budowaniu lojalności klienta wobec marki.
Pod względem efektywności komunikacji, ciężko o lepsze narzędzie. Oto zalety marketingu mailowego:
W przypadku komunikacji z osobami fizycznymi trzeba mieć na uwadze liczne przepisy, w tym ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz RODO. Najważniejszy z punktu widzenia firm wysyłających komunikaty reklamowe jest niewątpliwie wymóg uzyskania zgody konsumenta na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
Dana osoba musi wyrazić zgodę konkretnie na komunikację w celach marketingowych. Zwykle odbywa się to poprzez dodatkowe pola do zaznaczenia przy rejestracji czy zapisie do newslettera.
Inaczej kwestie prawne wyglądają w przypadku mailingu do firm, które nie podlegają tak szerokiej ochronie. Nie dotyczą ich m.in. zapisy RODO. Jeśli jednak komunikujemy się bezpośrednio z konkretnym pracownikiem firmy za pomocą jego danych osobowych (imię, nazwisko), to przepisy związane z osobami fizycznymi mają już zastosowanie.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl