Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Nowoczesna platforma SMS dla firm, organów państwowych oraz społeczności. Rozbudowany kreator wiadomości. Twórz i rozsyłaj skuteczne komunikaty marketingowe – szybko, sprawnie i bez zbędnych formalności. SMS Marketing nigdy nie był taki prosty!
mProfi » SMS Marketing
Stwórz SMS-a za pomocą intuicyjnego kreatora.
Wybierz dogodną datę i godzinę wysyłki wiadomości.
Sprawdzaj raporty z uruchomionych kampanii SMS.
KODY RABATOWE DLA SUBSKRYBENTÓW,
INFORMACJE O NOWYCH PRODUKTACH I KOLEKCJACH,
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I PROWADZONYCH AKCJACH,
ZAPROSZENIA NP. NA OTWARCIE SKLEPU,
STATUS ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ,
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA,
PRZYPOMNIENIA O TERMINACH – SPOTKAŃ, WIZYT ITP.
Poznaj opinie naszych klientów
Komunikacja z klientem przyjmuje różne formy – SMS marketing jest jedną z nich. Wykorzystuje wiadomości tekstowe wysyłane na telefony klientów w celu promowania produktów, usług lub informowania o wydarzeniach. Jednocześnie niezależnie od zastosowania, system SMS może służyć do budowania relacji z klientem.
Oto najlepsze sposoby zastosowania SMS marketingu:
W erze cyfrowej komunikacji szybki i bezpośredni kontakt z klientami jest kluczem do sukcesu każdej firmy. SMS marketing to skuteczne narzędzie, które umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców w sposób prosty, szybki i personalizowany. Dzięki wysokiej skuteczności i krótkiemu czasowi potrzebnemu na odczytanie wiadomości, kampanie SMS stały się nieodzownym elementem strategii marketingowych wielu przedsiębiorstw.
Jak już wspomnieliśmy powyżej: SMS marketing zwiększa zaangażowanie klientów. Aby jednak w pełni wykorzystać jego potencjał, warto poznać wszystkie dostępne narzędzia SMS marketingu:
W pierwszej chwili może się wydawać, że SMS marketing stanowi wysoki próg wejścia. W rzeczywistości jest kompletnie odwrotnie. Planowanie kampanii SMS to nic innego jak ustalenie daty wysyłki wiadomości na przyszłość. Dzięki temu wiadomość zostanie wysłana, nawet jeśli w danej chwili (chociażby w weekend) firma nie będzie pracować i nie byłoby nikogo, kto mógłby rozesłać komunikaty ręcznie.
Warto korzystać z możliwości planowania w SMS Marketingu, ponieważ dzięki temu nie trzeba wszystkiego robić na ostatnią chwilę i niepotrzebnie się stresować. Zamiast tego można na przykład bez zbędnych nerwów przygotować wszystkie komunikaty na dany miesiąc już na jego początku i później zająć się innymi zadaniami.
Kampania SMS to dobre wyjście dla firm w praktycznie wszystkich branżach, od e-commerce, po hotelarstwo czy gastronomię. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od formy działania (stacjonarnej, zdalnej) i oferowanych produktów oraz usług, znajdzie dla niej skuteczne zastosowanie. Jeżeli dotychczas Twoja firma używała bramki SMS dla firm, może warto sprawdzić, czy SMS marketing nie będzie krokiem do przodu.
Powodów jest wiele. Przede wszystkim telefon to przedmiot, który nosimy przy sobie niemal cały czas, więc prawdopodobieństwo odczytania wysłanego na niego komunikatu jest bardzo wysokie. Jednocześnie SMS marketing charakteryzuje się niskim kosztem i dużą uniwersalnością.
Jeśli szukasz narzędzia, które pozwoli Ci skutecznie komunikować się z klientami i zwiększyć sprzedaż, SMS marketing z mProfi to idealne rozwiązanie. Rozpoczęcie kampanii jest proste, a jej efekty widoczne niemal od razu. Postaw na bezpośredni kontakt z klientami i zobacz, jak szybko Twój biznes osiągnie nowe rezultaty.
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Lead magnet – co to jest i jak stworzyć skuteczny magnes na klientów?
W świecie marketingu internetowego pozyskiwanie wartościowych kontaktów to jeden z najważniejszych elementów skutecznej sprzedaży. Jedną z najefektywniejszych metod przycią
Kampania leadowa – wszystko, co powinieneś wiedzieć!
W erze cyfrowego marketingu kampania leadowa staje się nieodzownym elementem działań firm chcących zdobywać nowych klientów i budować trwałe relacje. To...
Leady sprzedażowe – czym są i jak je pozyskiwać?
Leady sprzedażowe to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej w firmach działających zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Bez wartościowych kontaktów...
Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Ile znaków ma SMS? Praktyczny przewodnik
W świecie opanowanym przez komunikatory internetowe, mało kto pamięta o SMS-ach. Chociaż coraz rzadziej służą do komunikacji prywatnej, wciąż mają swoje...
Co to jest marketing zintegrowany? Kompletny przewodnik dla początkujących
Ilość informacji, jaką otrzymujemy każdego dnia, sprawia, że coraz ciężej wyłapać wartościowy przekaz. Jest to ogromne wyzwanie dla marketingu, który musi...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.