Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Nowoczesna platforma SMS dla firm, organów państwowych oraz społeczności. Rozbudowany kreator wiadomości. Twórz i rozsyłaj skuteczne komunikaty marketingowe – szybko, sprawnie i bez zbędnych formalności. SMS Marketing nigdy nie był taki prosty!
mProfi » SMS Marketing
Stwórz SMS-a za pomocą intuicyjnego kreatora.
Wybierz dogodną datę i godzinę wysyłki wiadomości.
Sprawdzaj raporty z uruchomionych kampanii SMS.
KODY RABATOWE DLA SUBSKRYBENTÓW,
INFORMACJE O NOWYCH PRODUKTACH I KOLEKCJACH,
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I PROWADZONYCH AKCJACH,
ZAPROSZENIA NP. NA OTWARCIE SKLEPU,
STATUS ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ,
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA,
PRZYPOMNIENIA O TERMINACH – SPOTKAŃ, WIZYT ITP.
Poznaj opinie naszych klientów
Komunikacja z klientem przyjmuje różne formy – SMS marketing jest jedną z nich. Wykorzystuje wiadomości tekstowe wysyłane na telefony klientów w celu promowania produktów, usług lub informowania o wydarzeniach. Jednocześnie niezależnie od zastosowania, system SMS może służyć do budowania relacji z klientem.
Oto najlepsze sposoby zastosowania SMS marketingu:
W erze cyfrowej komunikacji szybki i bezpośredni kontakt z klientami jest kluczem do sukcesu każdej firmy. SMS marketing to skuteczne narzędzie, które umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców w sposób prosty, szybki i personalizowany. Dzięki wysokiej skuteczności i krótkiemu czasowi potrzebnemu na odczytanie wiadomości, kampanie SMS stały się nieodzownym elementem strategii marketingowych wielu przedsiębiorstw.
Jak już wspomnieliśmy powyżej: SMS marketing zwiększa zaangażowanie klientów. Aby jednak w pełni wykorzystać jego potencjał, warto poznać wszystkie dostępne narzędzia SMS marketingu:
W pierwszej chwili może się wydawać, że SMS marketing stanowi wysoki próg wejścia. W rzeczywistości jest kompletnie odwrotnie. Planowanie kampanii SMS to nic innego jak ustalenie daty wysyłki wiadomości na przyszłość. Dzięki temu wiadomość zostanie wysłana, nawet jeśli w danej chwili (chociażby w weekend) firma nie będzie pracować i nie byłoby nikogo, kto mógłby rozesłać komunikaty ręcznie.
Warto korzystać z możliwości planowania w SMS Marketingu, ponieważ dzięki temu nie trzeba wszystkiego robić na ostatnią chwilę i niepotrzebnie się stresować. Zamiast tego można na przykład bez zbędnych nerwów przygotować wszystkie komunikaty na dany miesiąc już na jego początku i później zająć się innymi zadaniami.
Kampania SMS to dobre wyjście dla firm w praktycznie wszystkich branżach, od e-commerce, po hotelarstwo czy gastronomię. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od formy działania (stacjonarnej, zdalnej) i oferowanych produktów oraz usług, znajdzie dla niej skuteczne zastosowanie. Jeżeli dotychczas Twoja firma używała bramki SMS dla firm, może warto sprawdzić, czy SMS marketing nie będzie krokiem do przodu.
Powodów jest wiele. Przede wszystkim telefon to przedmiot, który nosimy przy sobie niemal cały czas, więc prawdopodobieństwo odczytania wysłanego na niego komunikatu jest bardzo wysokie. Jednocześnie SMS marketing charakteryzuje się niskim kosztem i dużą uniwersalnością.
Jeśli szukasz narzędzia, które pozwoli Ci skutecznie komunikować się z klientami i zwiększyć sprzedaż, SMS marketing z mProfi to idealne rozwiązanie. Rozpoczęcie kampanii jest proste, a jej efekty widoczne niemal od razu. Postaw na bezpośredni kontakt z klientami i zobacz, jak szybko Twój biznes osiągnie nowe rezultaty.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.