Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
Nowoczesna platforma SMS dla firm, organów państwowych oraz społeczności. Rozbudowany kreator wiadomości. Twórz i rozsyłaj skuteczne komunikaty marketingowe – szybko, sprawnie i bez zbędnych formalności. SMS Marketing nigdy nie był taki prosty!
mProfi » SMS Marketing
Stwórz SMS-a za pomocą intuicyjnego kreatora.
Wybierz dogodną datę i godzinę wysyłki wiadomości.
Sprawdzaj raporty z uruchomionych kampanii SMS.
KODY RABATOWE DLA SUBSKRYBENTÓW,
INFORMACJE O NOWYCH PRODUKTACH I KOLEKCJACH,
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I PROWADZONYCH AKCJACH,
ZAPROSZENIA NP. NA OTWARCIE SKLEPU,
STATUS ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ,
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA,
PRZYPOMNIENIA O TERMINACH – SPOTKAŃ, WIZYT ITP.
Poznaj opinie naszych klientów
Komunikacja z klientem przyjmuje różne formy – SMS marketing jest jedną z nich. Wykorzystuje wiadomości tekstowe wysyłane na telefony klientów w celu promowania produktów, usług lub informowania o wydarzeniach. Jednocześnie niezależnie od zastosowania, system SMS może służyć do budowania relacji z klientem.
Oto najlepsze sposoby zastosowania SMS marketingu:
W erze cyfrowej komunikacji szybki i bezpośredni kontakt z klientami jest kluczem do sukcesu każdej firmy. SMS marketing to skuteczne narzędzie, które umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców w sposób prosty, szybki i personalizowany. Dzięki wysokiej skuteczności i krótkiemu czasowi potrzebnemu na odczytanie wiadomości, kampanie SMS stały się nieodzownym elementem strategii marketingowych wielu przedsiębiorstw.
Jak już wspomnieliśmy powyżej: SMS marketing zwiększa zaangażowanie klientów. Aby jednak w pełni wykorzystać jego potencjał, warto poznać wszystkie dostępne narzędzia SMS marketingu:
W pierwszej chwili może się wydawać, że SMS marketing stanowi wysoki próg wejścia. W rzeczywistości jest kompletnie odwrotnie. Planowanie kampanii SMS to nic innego jak ustalenie daty wysyłki wiadomości na przyszłość. Dzięki temu wiadomość zostanie wysłana, nawet jeśli w danej chwili (chociażby w weekend) firma nie będzie pracować i nie byłoby nikogo, kto mógłby rozesłać komunikaty ręcznie.
Warto korzystać z możliwości planowania w SMS Marketingu, ponieważ dzięki temu nie trzeba wszystkiego robić na ostatnią chwilę i niepotrzebnie się stresować. Zamiast tego można na przykład bez zbędnych nerwów przygotować wszystkie komunikaty na dany miesiąc już na jego początku i później zająć się innymi zadaniami.
Kampania SMS to dobre wyjście dla firm w praktycznie wszystkich branżach, od e-commerce, po hotelarstwo czy gastronomię. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od formy działania (stacjonarnej, zdalnej) i oferowanych produktów oraz usług, znajdzie dla niej skuteczne zastosowanie. Jeżeli dotychczas Twoja firma używała bramki SMS dla firm, może warto sprawdzić, czy SMS marketing nie będzie krokiem do przodu.
Powodów jest wiele. Przede wszystkim telefon to przedmiot, który nosimy przy sobie niemal cały czas, więc prawdopodobieństwo odczytania wysłanego na niego komunikatu jest bardzo wysokie. Jednocześnie SMS marketing charakteryzuje się niskim kosztem i dużą uniwersalnością.
Jeśli szukasz narzędzia, które pozwoli Ci skutecznie komunikować się z klientami i zwiększyć sprzedaż, SMS marketing z mProfi to idealne rozwiązanie. Rozpoczęcie kampanii jest proste, a jej efekty widoczne niemal od razu. Postaw na bezpośredni kontakt z klientami i zobacz, jak szybko Twój biznes osiągnie nowe rezultaty.
Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
System powiadomień SMS – Zalety, zastosowania i najlepsze praktyki
Co prawda wysyłanie SMS-ów nie jest już tak popularne, jak jeszcze kilkanaście lat temu, to jednak wciąż są one świetnym narzędziem...
Email2SMS – Jak przekształcić wiadomości email w SMS?
Jedną z najważniejszych zasad komunikacji jest umiejętność zwięzłego przekazywania tego, co chcemy powiedzieć. Według zbliżonej zasady kiedyś określono maksymalną dłu
Wysyłka SMS za granicę dla firm. Jak działa i ile kosztuje?
Wysyłka SMS za granicę to dla firm bardzo przydatne narzędzie. Mimo tego, że współcześnie prawie każdy z nas ma na komórce...
Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Co to jest inbound i outbound marketing? Kompletny przewodnik
Marketing to coś więcej niż po prostu reklama. To rozmaite strategie i podejścia do klienta, które mają podnieść zysk. W dzisiejszym...
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.