Komunikacja mobilna dla hoteli

3

Wiadomości mobilne w hotelarstwie ułatwiają komunikację z klientem oraz podnoszą jakość jego obsługi.

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis

Przykładowe podmioty, które korzystają z usług mProfi

hotele

hostele

ośrodki wypoczynkowe

pensjonaty

Korzyści jakie daje mProfi

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI

NATYCHMIASTOWA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA

ANGAŻUJĄCA FORMA KOMUNIKACJI

Przykładowe zastosowania mProfi w hotelarstwie

Nowości i promocje

 

Komunikacja mobilna pozwoli Ci na przedstawienie hotelowych nowości i promocji.

 

„Szukasz pomysłu na Święta oraz sylwestrową noc? Zapraszamy do naszego Hotelu, w którym przygotowaliśmy wyjątkowe pakiety świąteczne, nowe zabiegi regenerujące w naszym SPA. Jak co roku organizujemy również niepowtarzalny bal sylwestrowy. Przyjedź do nas!”

arrow-right

Przesyłanie praktycznych informacji

 

Powiadomienia SMS to świetne rozwiązanie w przypadku informowania gości hotelowych o godzinie zakwaterowania lub wykwaterowania, dokonanej rezerwacji lub akceptacji płatności.

 

„Dziękujemy za zarezerwowanie pobytu w Hotelu Spa & Wellness w terminie od 25 lipca do 1 sierpnia. Przypominamy, że doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00.”

arrow left

Urozmaicenie pobytu w hotelu

 

Dzięki wiadomościom na telefon urozmaicisz wyjazd odbiorcy. Komunikacja mobilna umożliwi Ci przekazywanie ciekawostek o danym miejscu lub organizację gry ulicznej, która stanowi atrakcyjny sposób poznawania nowych miejsc.

 

„Witamy w Ciechocinku! Jeśli lubisz muzykę i dobrą zabawę to zapraszamy na koncert „Cygańska Noc”, który odbędzie się w najbliższą sobotę. Początek imprezy o godzinie 19.00. w Muszli Koncertowej w parku Zdrojowym.”

arrow-right

Powiadamianie o zagrożeniach i sytuacjach nadzwyczajnych w danym regionie

 

Wiadomości SMS to szybki i efektywny sposób informowania o zagrożeniach i sytuacjach nadzwyczajnych podczas urlopu.

arrow left

Dodatkowe atrakcje

 

Wiadomość na telefon pozwoli Ci również poinformować gości o wszelkiego rodzaju dodatkowych atrakcjach, które oferuje hotel w danym dniu. Czy jest to seans filmowy, wieczór tematyczny, czy zorganizowane zabawy dla dzieci, goście zawsze się o nich dowiedzą.

 

„Zachęcamy do aktywnego wypoczynku. Dziś o godz. 19.00 odbędą się zajęcia aqua aerobik prowadzone przez naszych instruktorów. Do zobaczenia.”

arrow-right

Powrót z kolejną ofertą

 

Raz pozyskany klient może być informowany wielokrotnie o kolejnych promocjach przygotowanych specjalnie dla niego. W ten sposób możemy pozyskać lojalnego klienta, który będzie do nas wracał np. przy okazji sylwestra, odpoczynku w SPA, wyjazdu narciarskiego, wakacji lub świąt.

Ref   ukasz Siara 4Life

Rekomendacje klientów mProfi

Od grudnia 2011 firma COMVERGA Sp. z o.o., właściciel narzędzia mProfi, świadczy dla nas usługi wysyłania wiadomości tekstowych SMS. Jakość dostarczonej usługi odpowiada potrzebom naszej firm i polecamy firmę jako partnera godnego zaufania.

Łukasz Siara
Dyrektor IT 4life Direct Sp. z o.o.
skuteczna komunikacja mobilna w hotelarstwie  turystyce i gastronomii

Dowiedz się jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w hotelarstwie, turystyce i gastronomii

Czy wiesz, że 99% wiadomości sms jest otwierana, natomiast 90% jest odczytywana w mniej niż 3 minuty? Możesz z naszą pomocą wykorzystać ten potencjał na swoją korzyść.