mProfi » Komunikacja mobilna dla Firm » Komunikacja mobilna dla hoteli
Wiadomości mobilne w hotelarstwie ułatwiają komunikację z klientem oraz podnoszą jakość jego obsługi.
hotele
hostele
ośrodki wypoczynkowe
pensjonaty
Nowości i promocje
Komunikacja mobilna pozwoli Ci na przedstawienie hotelowych nowości i promocji.
„Szukasz pomysłu na Święta oraz sylwestrową noc? Zapraszamy do naszego Hotelu, w którym przygotowaliśmy wyjątkowe pakiety świąteczne, nowe zabiegi regenerujące w naszym SPA. Jak co roku organizujemy również niepowtarzalny bal sylwestrowy. Przyjedź do nas!”
Przesyłanie praktycznych informacji
Powiadomienia SMS to świetne rozwiązanie w przypadku informowania gości hotelowych o godzinie zakwaterowania lub wykwaterowania, dokonanej rezerwacji lub akceptacji płatności.
„Dziękujemy za zarezerwowanie pobytu w Hotelu Spa & Wellness w terminie od 25 lipca do 1 sierpnia. Przypominamy, że doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00.”
Urozmaicenie pobytu w hotelu
Dzięki wiadomościom na telefon urozmaicisz wyjazd odbiorcy. Komunikacja mobilna umożliwi Ci przekazywanie ciekawostek o danym miejscu lub organizację gry ulicznej, która stanowi atrakcyjny sposób poznawania nowych miejsc.
„Witamy w Ciechocinku! Jeśli lubisz muzykę i dobrą zabawę to zapraszamy na koncert „Cygańska Noc”, który odbędzie się w najbliższą sobotę. Początek imprezy o godzinie 19.00. w Muszli Koncertowej w parku Zdrojowym.”
Powiadamianie o zagrożeniach i sytuacjach nadzwyczajnych w danym regionie
Wiadomości SMS to szybki i efektywny sposób informowania o zagrożeniach i sytuacjach nadzwyczajnych podczas urlopu.
Dodatkowe atrakcje
Wiadomość na telefon pozwoli Ci również poinformować gości o wszelkiego rodzaju dodatkowych atrakcjach, które oferuje hotel w danym dniu. Czy jest to seans filmowy, wieczór tematyczny, czy zorganizowane zabawy dla dzieci, goście zawsze się o nich dowiedzą.
„Zachęcamy do aktywnego wypoczynku. Dziś o godz. 19.00 odbędą się zajęcia aqua aerobik prowadzone przez naszych instruktorów. Do zobaczenia.”
Powrót z kolejną ofertą
Raz pozyskany klient może być informowany wielokrotnie o kolejnych promocjach przygotowanych specjalnie dla niego. W ten sposób możemy pozyskać lojalnego klienta, który będzie do nas wracał np. przy okazji sylwestra, odpoczynku w SPA, wyjazdu narciarskiego, wakacji lub świąt.
Dowiedz się jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w hotelarstwie, turystyce i gastronomii
Czy wiesz, że 99% wiadomości sms jest otwierana, natomiast 90% jest odczytywana w mniej niż 3 minuty? Możesz z naszą pomocą wykorzystać ten potencjał na swoją korzyść.