mProfi » Wiadomości przychodzące
System pozwala na odbiór wiadomości oraz analizę ich treści. Po wychwyceniu kluczowych słów, wiadomość zostaje przekierowana zgodnie z ustalonymi regułami do odpowiedniej skrzynki. Możliwość dwustronnego kontaktu to duża zaleta.
składanie reklamacji
zgłoszenia awarii
przyjmowanie zleceń
prośba o kontakt
raportowanie
badanie opinii
badanie satysfakcji klienta
komunikacja dwukierunkowa
odpowiedzi odbiorców
Poznaj opinie naszych klientów
Nasz system posiada szereg różnych funkcjonalności, które wspomogą działanie Twojego przedsiębiorstwa. Program pozwala na dokładną analizę treści przychodzących oraz przekierowaniu ich do odpowiednich działów po rozpoznaniu kilku fraz identyfikujących cel wiadomości. System może być użyty przy badaniu opinii lub satysfakcji klienta, a także przy raportowaniu, przyjmowaniu zleceń czy zbieraniu odpowiedzi.
Wiadomości przychodzące są więc szybko przekierowywane, dzięki czemu możliwa jest błyskawiczna komunikacja zwrotna. Dzięki zdefiniowaniu odpowiednich reguł, informacje mogą być przekazywane dalej za pomocą poczty elektronicznej lub systemy SMS.
Dwustronny, szybki kontakt to podstawa udanego biznesu. Sprawdź resztę różnych możliwości i funkcjonalności naszej aplikacji i skontaktuj się z nami.
Zobacz jakie to proste z mProfi
Zdefiniuj reguły
Używając modułu „Wiadomości przychodzące” możemy zdefiniować szereg reguł, które pomogą nam rozdysponować i zareagować na przychodzące do nas wiadomości. Reguły te po wychwyceniu określonych fraz w wiadomościach pozwalają na automatyczną odpowiedź, przekazanie wiadomości dalej do określonych podmiotów za pomocą SMS lub email czy zapisanie do grupy.
Odbieraj wiadomości i reaguj
Wiadomości możesz odbierać w systemie mProfi lub jeśli spełniają kryteria określonej przez Ciebie reguły to mogą być przekazane dalej poprzez SMS lub mail, dzięki czemu trafiają one wprost do odpowiedniego odbiorcy.