Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
System SMS mProfi pozwoli Ci efektywnie docierać do Twojej grupy docelowej — klientów, pracowników, partnerów biznesowych i nie tylko. Skorzystaj z nowoczesnej platformy komunikacji mobilnej i wysyłaj wiadomości nawet do setek odbiorców jednocześnie.
mProfi » System SMS
Możliwość wysyłki MMS-ów.
Zintegrowany moduł raportowy.
Funkcja automatycznej rejestracji do listy kontaktów.
WYPRZEDAŻE, OFERTY SPECJALNE
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
PRZYPOMNIENIA O WIZYCIE, SPOTKANIU
NEWSLETTERY
ANKIETY
GŁOSOWANIA
Poznaj opinie naszych klientów
System do wysyłki SMS to intuicyjne w obsłudze narzędzie, za pomocą którego można z łatwością wysłać wiadomości nawet setkom osób jednocześnie. Wszystko odbywa się za pomocą specjalnej platformy dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej.
Wystarczy, że wejdziesz na stronę mProfi, wybierzesz odbiorców swojej wiadomości, przygotujesz jej treść i zaplanujesz datę wysyłki. Istnieje możliwość tworzenia szablonów wiadomości, dzięki którym realizacja kolejnych kampanii będzie jeszcze szybsza.
System SMS będzie przynosił najlepsze rezultaty, jeśli treść wiadomości zostanie odpowiednio dopracowania. Z uwagi na krótką formę SMS-ów, należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby wiadomość była maksymalnie przejrzysta, konkretna i zrozumiała.
Kluczową kwestią jest również dobór odpowiednich dni i godzin wysyłki poprzez system powiadomień SMS. Warto więc zastanowić się nad nawykami swoich odbiorców, tak aby wiadomość dotarła do nich wtedy, kiedy jest największa szansa, że będą mieli czas ją odczytać i wykonać pożądane przez nadawcę działanie (np. zapoznać się z ofertą i dokonać zakupu produktu).
System do wysyłania SMS można wykorzystać na bardzo wiele sposobów, w zależności od specyfiki działań prowadzonych przez firmę, posiadanego budżetu i celu, który chce się osiągnąć. Przykładowe zastosowania obejmują powiadamianie klientów o rozpoczęciu wyprzedaży, nowych produktach lub usługach w ofercie czy o nowościach w branży.
Jako że system SMS pozwala na odbieranie wiadomości zwrotnych, nic nie stoi na przeszkodzie, aby za jego pomocą organizować ankiety, głosowania czy zapisy na różne wydarzenia. Ponadto system ostrzegania SMS można wykorzystać do informowania o utrudnieniach w danej okolicy, np. pracach drogowych, czy też o zmianie godzin pracy lokalu bądź zamknięcia go w danym dniu.
Kluczową zaletą systemu powiadomień SMS jest jego wysoka skuteczność. Wiadomości, które trafiają bezpośrednio na telefony komórkowe, są często odczytywane bardzo szybko (i, z uwagi na niewielką objętość, z reguły w całości).
System SMS jest elastyczną metodą kontaktu. W zależności od swoich potrzeb firma może wykorzystywać ją bardzo rzadko lub często. Możliwość personalizacji wiadomości, na przykład poprzez zwrócenie się do odbiorcy po imieniu, pomaga we wzmacnianiu relacji z klientami i budowaniu lojalności wobec firmy.
W SMS-ach mogą być umieszczone linki, np. prowadzące do strony internetowej, na której prowadzona jest wyprzedaż, aby ułatwić odbiorcom korzystanie z informacji zawartej w wiadomościach.
System powiadamiania SMS to wszechstronne rozwiązanie, które sprawdzi się w różnorodnych okolicznościach. Z uwagi na relatywnie niewielki koszt jego wykorzystania, może przydać się zarówno niewielkim, początkującym firmom, jak i dużym przedsiębiorstwom.
Nasz system wysyłania SMS jest prosty w obsłudze i nie wymaga dużych nakładów czasu i energii, nie wymaga też posiadania umiejętności technicznych. Znajdzie zastosowanie w większości branż, od e-commerce, przez hotelarstwo i gastronomię, po edukację.
Warto sięgnąć po niego zarówno, jeśli jeszcze nie prowadzi się kampanii z wykorzystaniem metod bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i w przypadku, gdy szuka się uzupełnienia dla innych form reklamy (np. mass mailingu).
Nasz SMS-owy system powiadamiania działa na zasadzie rozliczenia za każdą wiadomość. Stawka za jednego SMS-a jest ustalana indywidualnie i może zaczynać się już od kilku groszy. W ten sposób firma jest w stanie na bieżąco zmniejszać lub zwiększać wydatki na reklamę, błyskawicznie reagując na zmiany w swoim budżecie i sytuacji rynkowej.
To znacznie tańsze rozwiązanie niż przykładowo reklama w radiu, telewizji czy prasie, pozwalające ponadto efektywniej monitorować wyniki prowadzonej kampanii.
Rzetelny system SMS, stworzony i obsługiwany przez legalnie działającą, doświadczoną firmę, jest bezpiecznym i pewnym sposobem na bezpośredni kontakt z klientami, kontrahentami, pracownikami lub innymi odbiorcami. Wszelkie dane kontaktowe i osobowe są przechowywane w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
Jednocześnie warto pamiętać, że obowiązkiem podmiotów korzystających z systemu powiadomień SMS jest spełnienie wymogów dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli w przypadku danej grupy odbiorców takowa jest potrzebna. Chodzi tutaj m.in. o przestrzeganie przepisów RODO.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl