SYSTEM SMS

System SMS mProfi pozwoli Ci efektywnie docierać do Twojej grupy docelowej — klientów, pracowników, partnerów biznesowych i nie tylko. Skorzystaj z nowoczesnej platformy komunikacji mobilnej i wysyłaj wiadomości nawet do setek odbiorców jednocześnie.

System SMS — dlaczego warto?

System SMS umożliwia zarówno wysyłanie, jak i odbieranie wiadomości tekstowych. W zależności od potrzeb możesz zlecić wysyłkę w czasie rzeczywistym lub zaplanować ją na konkretny dzień i godzinę. Obsługa platformy nie wymaga posiadania umiejętności technicznych. Tworzenie wiadomości i wybieranie jej parametrów odbywa się za pomocą intuicyjnego kreatora. Ogranicz koszty komunikacji mobilnej już dziś!

Możliwość wysyłki MMS-ów.

Zintegrowany moduł raportowy.

Funkcja automatycznej rejestracji do listy kontaktów.

System SMS — przykłady

WYPRZEDAŻE, OFERTY SPECJALNE

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

PRZYPOMNIENIA O WIZYCIE, SPOTKANIU

system sms przyklady

NEWSLETTERY

ANKIETY

GŁOSOWANIA

Jak korzystać z aplikacji mProfi.pl — system SMS?

ZAREJESTRUJ SIĘ NA PLATFORMIE MPROFI​

PRZYGOTUJ WIADOMOŚCI DO WYSYŁKI

OKREŚL ODBIORCÓW LUB IMPORTUJ LISTĘ KONTAKTÓW

WYŚLIJ SMS LUB ZAPLANUJ WYSYŁKĘ NA PÓŹNIEJ

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

ATRAKCYJNE STAWKI ZA SMS

MOŻLIWOŚĆ TWORZENIA SZABLONÓW

ŁATWY MONITORING WYNIKÓW KAMPANII

BEZPOŚREDNIA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
10

System SMS — jak działa?

System do wysyłki SMS to intuicyjne w obsłudze narzędzie, za pomocą którego można z łatwością wysłać wiadomości nawet setkom osób jednocześnie. Wszystko odbywa się za pomocą specjalnej platformy dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej.

 

Wystarczy, że wejdziesz na stronę mProfi, wybierzesz odbiorców swojej wiadomości, przygotujesz jej treść i zaplanujesz datę wysyłki. Istnieje możliwość tworzenia szablonów wiadomości, dzięki którym realizacja kolejnych kampanii będzie jeszcze szybsza.

O czym pamiętać, korzystając z systemu powiadomień SMS?

System SMS będzie przynosił najlepsze rezultaty, jeśli treść wiadomości zostanie odpowiednio dopracowania. Z uwagi na krótką formę SMS-ów, należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby wiadomość była maksymalnie przejrzysta, konkretna i zrozumiała.

 

Kluczową kwestią jest również dobór odpowiednich dni i godzin wysyłki poprzez system powiadomień SMS. Warto więc zastanowić się nad nawykami swoich odbiorców, tak aby wiadomość dotarła do nich wtedy, kiedy jest największa szansa, że będą mieli czas ją odczytać i wykonać pożądane przez nadawcę działanie (np. zapoznać się z ofertą i dokonać zakupu produktu).

12
Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej
6

System powiadomień SMS — zastosowanie

System do wysyłania SMS można wykorzystać na bardzo wiele sposobów, w zależności od specyfiki działań prowadzonych przez firmę, posiadanego budżetu i celu, który chce się osiągnąć. Przykładowe zastosowania obejmują powiadamianie klientów o rozpoczęciu wyprzedaży, nowych produktach lub usługach w ofercie czy o nowościach w branży.

 

Jako że system SMS pozwala na odbieranie wiadomości zwrotnych, nic nie stoi na przeszkodzie, aby za jego pomocą organizować ankiety, głosowania czy zapisy na różne wydarzenia. Ponadto system ostrzegania SMS można wykorzystać do informowania o utrudnieniach w danej okolicy, np. pracach drogowych, czy też o zmianie godzin pracy lokalu bądź zamknięcia go w danym dniu.

System do wysyłania SMS — zalety rozwiązania

Kluczową zaletą systemu powiadomień SMS jest jego wysoka skuteczność. Wiadomości, które trafiają bezpośrednio na telefony komórkowe, są często odczytywane bardzo szybko (i, z uwagi na niewielką objętość, z reguły w całości).

 

System SMS jest elastyczną metodą kontaktu. W zależności od swoich potrzeb firma może wykorzystywać ją bardzo rzadko lub często. Możliwość personalizacji wiadomości, na przykład poprzez zwrócenie się do odbiorcy po imieniu, pomaga we wzmacnianiu relacji z klientami i budowaniu lojalności wobec firmy.

 

W SMS-ach mogą być umieszczone linki, np. prowadzące do strony internetowej, na której prowadzona jest wyprzedaż, aby ułatwić odbiorcom korzystanie z informacji zawartej w wiadomościach.

17
2

SMS system — kto powinien się na niego zdecydować?

System powiadamiania SMS to wszechstronne rozwiązanie, które sprawdzi się w różnorodnych okolicznościach. Z uwagi na relatywnie niewielki koszt jego wykorzystania, może przydać się zarówno niewielkim, początkującym firmom, jak i dużym przedsiębiorstwom.

 

Nasz system wysyłania SMS jest prosty w obsłudze i nie wymaga dużych nakładów czasu i energii, nie wymaga też posiadania umiejętności technicznych. Znajdzie zastosowanie w większości branż, od e-commerce, przez hotelarstwo i gastronomię, po edukację.

 

Warto sięgnąć po niego zarówno, jeśli jeszcze nie prowadzi się kampanii z wykorzystaniem metod bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i w przypadku, gdy szuka się uzupełnienia dla innych form reklamy (np. mass mailingu).

Ile kosztuje system do wysyłania SMS?

Nasz SMS-owy system powiadamiania działa na zasadzie rozliczenia za każdą wiadomość. Stawka za jednego SMS-a jest ustalana indywidualnie i może zaczynać się już od kilku groszy. W ten sposób firma jest w stanie na bieżąco zmniejszać lub zwiększać wydatki na reklamę, błyskawicznie reagując na zmiany w swoim budżecie i sytuacji rynkowej.

 

To znacznie tańsze rozwiązanie niż przykładowo reklama w radiu, telewizji czy prasie, pozwalające ponadto efektywniej monitorować wyniki prowadzonej kampanii.

14
Masowa wysyłka SMS

Czy system SMS jest bezpieczny?

Rzetelny system SMS, stworzony i obsługiwany przez legalnie działającą, doświadczoną firmę, jest bezpiecznym i pewnym sposobem na bezpośredni kontakt z klientami, kontrahentami, pracownikami lub innymi odbiorcami. Wszelkie dane kontaktowe i osobowe są przechowywane w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.

 

Jednocześnie warto pamiętać, że obowiązkiem podmiotów korzystających z systemu powiadomień SMS jest spełnienie wymogów dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli w przypadku danej grupy odbiorców takowa jest potrzebna. Chodzi tutaj m.in. o przestrzeganie przepisów RODO.

Na naszym blogu

3

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.