Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Bramka SMS to bezpieczny i wygodny sposób na szybki kontakt z klientami, dostawcami i nie tylko. Skończ z ręcznym wysyłaniem wiadomości tekstowych i postaw na nowoczesne rozwiązania dla wymagających. Wypróbuj platformę SMS mProfi i zobacz, jakie to proste!
mProfi » Bramka SMS
Bramka SMS jest pośrednikiem między nadawcą wiadomości (np. firmą bądź osobą fizyczną) a jej odbiorcą (przykładowo potencjalnym lub obecnym klientem). Dzięki skorzystaniu z niej nie trzeba wysyłać SMS-ów ręcznie, z własnego numeru telefonu, a można zrobić to za pomocą internetowych narzędzi.
W ten sposób przedsiębiorstwo oszczędza czas i energię pracowników, i w rezultacie usprawnia procesy biznesowe. mProfi to rozbudowana bramka SMS online, która pozwala na skuteczną realizację złożonych strategii marketingowych przy minimum wysiłku. Sprawdź, jak działa bramka SMS stworzona przez ekspertów!
Wysyłaj wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie.
Decyduj o dacie i godzinie wysyłki wiadomości.
Sprawdzaj wyniki prowadzonych kampanii.
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I SPECJALNYCH OFERTACH,
REKLAMY NOWYCH KOLEKCJI I PRODUKTÓW,
AKTUALIZACJE STATUSU ZAMÓWIENIA LUB PRZESYŁKI,
OSTRZEŻENIA, PORADY,
ANKIETY, BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW.
Bramka SMS online może mieć różnorodne ograniczenia, w zależności od tego, jak, przez kogo i w jakim celu została przygotowana. Przykładowo, niektóre bramki mogą pozwolić wysyłać wiadomość tylko do jednego odbiorcy, inne – pozwalać na wysyłkę masową, a więc na przesłanie wiadomości do wielu osób w tym samym czasie.
Ograniczenia mogą pojawić się ponadto w zakresie tego, jakie numery mogą być odbiorcami wiadomości, ile i jak często będzie można je wysyłać. Trzeba mieć na uwadze również warunki wynikające z samej specyfiki tego sposobu komunikacji. SMS-y to z zasady wiadomości dość krótkie, o czym należy pamiętać przy ich przygotowywaniu.
Klienci biznesowi, którym zależy na wysokiej jakości usług, powinni kierować się w stronę całych platform do masowej wysyłki SMS. Decydując się na skorzystanie z mProfi, można liczyć na dużą ilość zaawansowanych funkcjonalności, sprawną pomoc techniczną i nie tylko.
Bramka SMS dla firm to ciekawy i skuteczny sposób na komunikację z klientami (i nie tylko). Telefon komórkowy jest urządzeniem, które większość osób posiada przy sobie niemal bez przerwy.
W związku z tym wszelkie powiadomienia i wiadomości odczytywane są z reguły bardzo szybko. Będzie to miało szczególne znaczenie, jeśli firmie zależy na szybkiej reakcji odbiorcy. W przypadku wielu innych metod komunikacji, zanim odbiorca byłby w stanie odczytać wiadomość, specjalna oferta czy wydarzenie mogłoby się już skończyć.
Masowa wysyłka SMS przy pomocy bramki to więc warty uwagi sposób na zaktywizowanie swojej bazy odbiorców. Można ją wykorzystywać na wiele sposobów i w różnych celach, w związku z czym znajdzie ona zastosowanie w niejednym przedsiębiorstwie. Możliwość planowania wysyłki na przyszłość pozwala na jeszcze prostszą realizację skomplikowanych planów marketingowych.
Darmowa bramka SMSowa może wiązać się z wieloma potencjalnymi zagrożeniami i problemami, takimi jak brak odpowiedniego zabezpieczenia przekazywanych danych czy niewielka ilość dostępnych funkcji. Takie rozwiązania, jak prosta masowa wysyłka SMS, tworzenie baz danych klientów czy planowanie wysyłki na przyszłość są dostępne zwykle tylko w przypadku płatnych rozwiązań.
Są to funkcjonalności, które mocno wpływają na skuteczność prowadzonych działań, w związku z czym są wręcz niezbędne przy wykorzystaniu SMSowej bramki do celów biznesowych. Jednocześnie płatna bramka SMS oferuje zwykle możliwość wypróbowania jej w ograniczonym zakresie bez dodatkowych opłat. Na przykład pozwala wysłać pierwsze kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt wiadomości za darmo, aby firma mogła przekonać się, jak to działa.
Dzięki temu szybko można sprawdzić, czy narzędzie jest warte dalszego użytkowania. Platforma mProfi wyróżnia się łatwością obsługi, dużą ilością rozbudowanych funkcji, a także atrakcyjnym cennikiem, dzięki czemu spotkała się już z uznaniem wielu polskich przedsiębiorców.
Znając odpowiedź na pytanie, co to bramka SMS i jak działa, łatwo dostrzec jej uniwersalność. Poprzez wiadomości tekstowe można przekazywać wiele różnorodnych komunikatów. Zarówno typowo biznesowych, jak i informacyjnych (w związku z czym z tego typu narzędzi korzystają nie tylko przedsiębiorstwa, ale też między innymi urzędy gmin lub miast).
Niezależnie od tego, jakie produkty lub usługi się oferuje, z pewnością niejednokrotnie zdarza się sytuacja, w której będzie się chciało przekazać jakiś krótki, ale znaczący komunikat określonej grupie osób. Od reklamy trwającej wyprzedaży, przez prowadzenie rejestracji na organizowaną konferencję, po powiadomienie o otwarciu nowego sklepu. SMSowa bramka okaże się wtedy strzałem w dziesiątkę.
Warto wiedzieć, że bramka SMSowa pozwala na umieszczenie w wiadomości linku do strony internetowej. W związku z tym nawet ograniczenia ilości znaków w wiadomości nie są dużym problemem. Zawsze można podzielić się najważniejszą informacją w SMS-ie i skierować odbiorców do strony www po więcej informacji.
W przypadku niektórych branż (np. turystycznej) szczególnie często pojawiają się pytania o to, czy bramka SMS za granicę wyśle wiadomość, czy też nie jest to możliwe. Zarówno, jeśli chodzi o polskie numery (których właściciele przykładowo obecnie przebywają na wakacjach), jak i zagraniczne.
Ogółem mówiąc, nic nie stoi na przeszkodzie, aby narzędzie przesyłało wiadomości poza granice Polski, chociaż wszystko zależy od szczegółów danej usługi. Płatna bramka SMS może jednak wymagać wyższej opłaty za wiadomość zagraniczną niż za krajową.
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Wysłanie follow-up emaila może okazać się różnicą między zdobyciem nowego klienta a utratą szansy na sprzedaż. Dowiedz się, co to follow-up...
Marketing afiliacyjny — co to za strategia i czy warto ją wdrożyć?
Marketing afiliacyjny to coraz popularniejsza strategia, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Charakteryzuje się wysoką elastyczno
Cykliczne wysyłanie SMS — jak działa?
Wysoka skuteczność i niski koszt realizacji kampanii sprawia, że mimo upływu lat SMS marketing nie traci na popularności. Często składa się...
Czym są maile transakcyjne i jak je tworzyć?
Maile transakcyjne to nie tylko wiadomości potwierdzające działania użytkowników, ale także istotne narzędzie budowania relacji z odbiorcami. Jakie są ich rodzaje...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.