Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Szybko i prosto wyślij wiadomość tekstową lub głosową do pojedynczego numeru bądź do całych zdefiniowanych grup. Twórz nowe wiadomości albo korzystaj z gotowych szablonów. Bez programowania – wystarczy specjalny kreator wiadomości.
mProfi » Masowa wysyłka SMS
Kreator wiadomości pozwala na używanie polskich znaków.
Możesz ustalić dokładny termin wysłania wiadomości.
Otrzymasz dostęp do raportów i statystyk SMS-ów.
KAMPANIE MARKETINGOWE
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
POTWIERDZENIA WIZYT
STATUS SPRAW I ZAMÓWIEŃ
POWIADOMIENIA O ZDARZENIACH
OSTRZEŻENIA KRYZYSOWE
ZAPROSZENIA
PRZYPOMNIENIA O TERMINACH I WYDARZENIACH
Ręczna masowa wysyłka SMS dla firm za pomocą telefonu nie jest wydajnym rozwiązaniem. Z uwagi na mały ekran, mniejsze możliwości co do segmentowania odbiorców, a także brak nadpisu, nie sprawdza się to nawet w mikro- i małych przedsiębiorstwach, nie mówiąc o średnich i dużych podmiotach.
Obecnie efektywne prowadzenie biznesu w coraz większym stopniu polega na automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, tak, aby były one jak najskuteczniejsze, a przy tym wymagały minimalnej ilości siły roboczej. Dlatego też, jeśli firmę interesuje masowa wysyłka SMS, program posiadający taką funkcję, a więc mProfi, będzie lepszym rozwiązaniem niż wysyłka ręczna. Daje on znacznie większe możliwości, zarówno w zakresie samej wysyłki, jak i śledzenia jej efektów, a ponadto jest szybki i łatwy w obsłudze.
Dzięki platformie mProfi masowe SMS nie wymagają sięgania po telefon. Stworzyć wiadomość, zaplanować ją i śledzić jej wyniki możesz z poziomu specjalnego narzędzia, dostępnego poprzez przeglądarkę internetową. Masowe wysyłanie SMS z komputera to wygodne, praktyczne rozwiązanie, które pozwala z łatwością zaplanować wysyłkę wielu wiadomości i przygotowywać je z wyprzedzeniem.
Wysyłając SMS masowo poprzez platformę mProfi nie trzeba niczego programować. Nie są wymagane żadne specjalne umiejętności techniczne czy informatyczne. Wystarczy laptop lub komputer z dostępem do Internetu oraz konto na mProfi. Z narzędzia może więc z łatwością korzystać praktycznie każdy. Zarówno specjalista od marketingu, jak i pracownicy innych działów lub sam właściciel firmy.
E-commerce, czyli sprzedaż przez Internet, cieszy się ogromną popularnością. Klienci lubią robić zakupy w sieci, ale jednocześnie stawiają sklepom internetowym wysokie wymagania. Konkurencja jest duża, więc trzeba dołożyć wszelkich starań, aby wyróżnić się z tłumu dzięki nowoczesnym rozwiązaniom. Masowa wysyłka SMS pozwala polepszyć jakość obsługi klienta w e-sklepie, a także otwiera nowy kanał do przesyłania wiadomości marketingowych.
Masowy SMS w e-commerce jest najczęściej wykorzystywany do przesyłania informacji o statusie zamówienia (jego przyjęciu czy wysyłce). Dzięki możliwości integracji mProfi z oprogramowaniem dla sklepów internetowych takie komunikaty mogą być przesyłane automatycznie (automatyczna wysyłka SMS odbywa się dzięki API). Inne warte uwagi rozwiązania to przesyłanie powiadomień o nowych produktach, specjalnych ofertach czy rozpoczętych wyprzedażach. W wiadomości można zawrzeć link kierujący odbiorcę bezpośrednio do odpowiedniej podstrony, co zwiększa prawdopodobieństwo, że zapozna się on z ofertą i dokona zakupu.
Masowy SMS można wysyłać zarówno bez polskich znaków, jak i z polskimi znakami, przy czym to drugie rozwiązanie skraca jego dopuszczalną długość. Istnieje możliwość wysłania komunikatu z nadpisem – w takiej sytuacji zamiast numeru telefonu nadawcy, odbiorca zobaczy nazwę firmy, nawet jeśli nie ma numeru dodanego do kontaktów.
Prosta i szybka wysyłka różnego typu wiadomości tekstowych i głosowych na pojedyncze numery i do zdefiniowanych grup. Używaj gotowych szablonów wiadomości. Będziesz zawsze w kontakcie ze swoimi odbiorcami.
Masowa wysyłka SMS to sprawdzony sposób na komunikację z szerokim gronem odbiorców. To prosta metoda na dotarcie do szerokiego grona klientów ściśle skonkretyzowanych. Dzięki budowanej bazie kontaktów masowe wysyłanie SMS przynosi korzystne rezultaty, ponieważ komunikat może zostać przesłany do osób faktycznie zainteresowanych ofertą. Nasza platforma posiada narzędzia, które umożliwiają tworzenie bazy kontaktów , kategoryzowanie klientów, tworzenie grup odbiorców. To skuteczne wsparcie promocji i reklamy!
Wprowadzenie do swoich działań marketingowych masowej wysyłki SMS daje wiele możliwości komunikacji. Ich personalizacja uzależniona jest od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Uniwersalność tej metody komunikacji polega na jej elastyczności. W krótkiej wiadomości SMS można zawrzeć ważne informacje, przyciągające uwagę i skłaniające do dalszego działania. Dodatkowym atutem jest rosnące zainteresowane mobilnymi urządzeniami wśród społeczeństwa i niesłabnąca popularność telefonów komórkowych. Masowe SMSy odbierane są przez zdecydowaną większość adresatów już w kilka chwil po otrzymaniu!
Masowa komunikacja SMS jest skuteczna, a przy tym szybka i prosta w realizacji. Większość osób nieustannie posiada telefon w zasięgu rąk i gdy tylko usłyszy sygnał SMS-a, natychmiast sprawdza otrzymaną wiadomość. Jest to więc doskonały nośnik dla wszelkiego rodzaju komunikatów i przekazów marketingowych (ale nie tylko).
Hurtowa wysyłka SMS pozwala na bezpośredni kontakt z odbiorcą i nawiązanie z nim trwalszej relacji. Intuicyjny kreator mProfi umożliwia stworzenie w krótkim czasie wielu wiadomości i pozwala na odroczenie terminu ich wysyłki. Ten skuteczny kanał komunikacji może zostać wykorzystany w wielu branżach, m. in. takich jak turystyka, gastronomia czy e-commerce. Coraz częściej stosują go nie tylko firmy, ale także szkoły, urzędy oraz innego rodzaju placówki i organy publiczne.
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Wysłanie follow-up emaila może okazać się różnicą między zdobyciem nowego klienta a utratą szansy na sprzedaż. Dowiedz się, co to follow-up...
Marketing afiliacyjny — co to za strategia i czy warto ją wdrożyć?
Marketing afiliacyjny to coraz popularniejsza strategia, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Charakteryzuje się wysoką elastyczno
Cykliczne wysyłanie SMS — jak działa?
Wysoka skuteczność i niski koszt realizacji kampanii sprawia, że mimo upływu lat SMS marketing nie traci na popularności. Często składa się...
Czym są maile transakcyjne i jak je tworzyć?
Maile transakcyjne to nie tylko wiadomości potwierdzające działania użytkowników, ale także istotne narzędzie budowania relacji z odbiorcami. Jakie są ich rodzaje...
DKIM — co to jest i dlaczego jest przydatne?
Komunikacja e-mailowa, choć szybka i wygodna, wiąże się z pewnymi zagrożeniami, takimi jak spoofing i phishing. Wychodzą im naprzeciw nowoczesne mechanizmy...
Mailing responsywny — na czym polega i jak go stworzyć?
Zaczynasz przygodę z email marketingiem i nie wiesz, na co zwrócić szczególną uwagę? Mailing responsywny to jeden z najważniejszych konceptów, które...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.