PROGRAM DO NEWSLETTERA

Program do newslettera umożliwia szybką, skuteczną i bezproblemową masową wysyłkę SMS-ów, MMS-ów i e-maili. Zlecaj kampanie z poziomu przeglądarki, bez zbędnych formalności. Wypróbuj platformę mProfi i docieraj do swoich odbiorców niskim kosztem!

Program do newslettera — dlaczego jest przydatny?

Program do newslettera to wygodniejsza i efektywniejsza alternatywna dla ręcznej wysyłki wiadomości. Planowanie automatycznej wysyłki na wybrany termin pozwala docierać do odbiorców we właściwym momencie, a segmentacja listy odbiorców — lepiej spersonalizować swoje komunikaty. Twoi klienci mogą sami dopisywać się do newslettera przy pomocy specjalnego formularza, SMS-owo lub za pośrednictwem kodu QR.

Wspólne listy odbiorców dla kampanii SMS i e-mailowych.

Możliwość przeprowadzania spam testów.

Dedykowany moduł raportowy.

Program do newslettera — przykłady zastosowania

WYPRZEDAŻE, PROMOCJE

NEWSY Z BRANŻY

PORADY, WSKAZÓWKI

HARMONOGRAM EVENTÓW

NOWE PRODUKTY, USŁUGI

INFORMACJE Z ŻYCIA FIRMY

Program do newslettera — jak korzystać z aplikacji mProfi.pl?

ZAREJESTRUJ SIĘ I AKTYWUJ KONTO NA MPROFI​

PRZYGOTUJ LISTĘ ODBIORCÓW

STWÓRZ KAMPANIĘ MAILINGOWĄ LUB SMS-OWĄ

POBIERAJ RAPORTY Z KAMPANII

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

TANIA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA

WYSYŁKA SMS, MMS I E-MAILI

ŁATWA I INTUICYJNA OBSŁUGA

MOŻLIWOŚĆ AUTOMATYCZNEJ REJESTRACJI ODBIORCÓW

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis

Jak działa program do newslettera?

Program do newslettera to specjalne narzędzie marketingowe, które ułatwia i przyspiesza wysyłanie odbiorcom tytułowych newsletterów. Newsletterami mogą być na przykład zestawienia wieści z branży, nowości, które pojawiły się w firmie w ostatnim okresie czy kolejne pakiety wskazówek z jakiejś dziedziny.

Można wyróżnić: newsletter SMS oraz e-mail. Platforma mProfi umożliwia błyskawiczną i wygodną wysyłkę obu typów wiadomości, co pozwala firmom bezproblemowo realizować nawet bardzo złożone kampanie reklamowe.

 

Dzięki programowi do wysyłki newsletterów przedsiębiorstwo zyskuje dostęp do szeregu narzędzi (m.in. analitycznych), które nie są domyślnie dostępne z poziomu zwykłego klienta e-mail czy wbudowanej aplikacji do wysyłki SMS w telefonie.

W jaki sposób wykorzystać program do newslettera?

Sposobów na wykorzystanie programów do newslettera jest wiele, tak, jak wiele jest założeń planu marketingowego, które można za ich pomocą wypełniać. W praktyce dużo zależy od ogólnej strategii firmy, jej budżetu, przyjętych środków, grupy docelowej, branży, budżetu i innych czynników. 

Można jednak wymienić kilka najczęściej spotykanych zastosowań tej technologii. Program do rozsyłania newslettera w wielu przypadkach daje firmom szybki i łatwy sposób na osiągnięcie kluczowych celów biznesowych, takich jak:

  • edukowanie odbiorców, a tym samym budowanie wizerunku eksperta w branży;
  • wzmacnianie lojalności dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych (również poprzez promowanie programów rekomendacyjnych);
  • wspieranie sprzedaży (np. poprzez mail przypominający o trwającej wyprzedaży, specjalnych ofertach, promocjach).

Dzięki programowi do wysyłki newsletterów przedsiębiorstwo zyskuje dostęp do szeregu narzędzi (m.in. analitycznych, testowych), które nie są domyślnie dostępne z poziomu zwykłego klienta e-mail czy wbudowanej aplikacji do wysyłki SMS w telefonie.

Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej
Masowa wysyłka SMS

Jak korzystać z programu do newslettera mProfi.pl?

mProfi to niezwykle prosty w obsłudze i atrakcyjny pod względem kosztów użycia, a jednocześnie rozbudowany program do newsletterów. Nie wymaga szczególnych umiejętności technicznych, a cały proces przygotowania wiadomości i zlecania ich wysyłki odbywa się za pośrednictwem przeglądarki internetowej.Korzystanie z naszego programu do rozsyłania newslettera zaczyna się od etapu założenia i aktywacji konta. Następnie warto stworzyć listę odbiorców. Można importować do niej już posiadane kontakty, a także umożliwić odbiorcom automatyczną rejestrację.Kolejny krok to przygotowanie wiadomości i ustalenie parametrów wysyłki, przede wszystkim jej daty i godziny. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań marketing automation wiadomości trafią do wybranych odbiorców w wyznaczonym terminie bez konieczności ręcznego uruchomienia wysyłki przez zlecającego.

Program do tworzenia newslettera — funkcje

Program do wysyłania newslettera może występować pod wieloma postaciami, ale nie wszystkie narzędzia okażą się dla firmy równie użyteczne. Poszczególne opcje różnią się między innymi posiadanymi funkcjami, kosztami użytkowania czy jakością obsługi klienta. W takim razie, jaki program do newslettera będzie najlepszym rozwiązaniem? Warto postawić na sprawdzone narzędzia od doświadczonych specjalistów, które cały czas są rozwijane i usprawniane, takie jak mProfi. Naszą platformę wykorzystasz zarówno do newsletterów, jak i między innymi do organizowania ankiet, głosowań czy akcji SMS. Jest dostępna z poziomu przeglądarki, co oznacza, że zadziała niezależnie od systemu operacyjnego. Decydując się na korzystanie z naszej platformy, możesz zawsze liczyć na profesjonalne, fachowe wsparcie, pełne bezpieczeństwo danych i szeroką paletę użytecznych funkcjonalności. Należą do nich przede wszystkim:
  • możliwość korzystania z gotowych szablonów wiadomości na różne okazje (dla e-maili) i przygotowywania własnych,
  • mierzenie wyników kampanii,
  • planowanie wysyłki SMS-ów lub maili na wybrany dzień i godzinę,
  • automatyczny zapis odbiorców na listę kontaktów,
  • przeprowadzanie spamtestów i wysyłki próbnej (gdy chodzi o mailing do klientów),
  • opcja personalizacji wiadomości.
Wszystko to składa się na kompleksowe, a jednocześnie łatwe w obsłudze oprogramowanie, które odpowiada na potrzeby zarówno małych, jak i średnich podmiotów z różnych branż. Z programu do rozsyłania newslettera mogą z powodzeniem korzystać m.in. przedstawiciele branży hotelarskiej, gastronomicznej, turystycznej, eventowej, medycznej, urodowej i wielu innych.

Komu przyda się program do newsletterów?

Program do newsletterów może znaleźć zastosowanie w niemal każdej branży. Co więcej, ta sama firma może wykorzystać go na kilka sposobów. Przykładowo, marka modowa może w ramach newslettera wysyłać informacje o wyprzedażach i nowych kolekcjach, ale też wszelkiego rodzaju porady i wskazówki, na przykład odnośnie do optymalnego doboru stylizacji lub rozmiaru.

 

Inne branże, w których program do tworzenia newslettera będzie strzałem w dziesiątkę, to chociażby gastronomia (często marketing w gastronomii obejmuje regularne rozsyłanie stałym klientom nowych menu czy informacji o lunchach dnia), edukacja, turystyka, administracja oraz ogółem szeroko pojęty biznes.

Ile kosztuje program do newslettera?

Koszt wykorzystania programu do newslettera mProfi zależy w dużej mierze od potrzeb i zamiarów firmy. Pojedyncza wiadomość może kosztować już zaledwie kilka groszy (dokładna cena zależy m.in. od tego, czy chodzi o mailing, czy wysyłkę SMS), a to przedsiębiorca decyduje, do ilu osób i jak często chce trafiać.

 

Taka forma rozliczenia pozwala z łatwością skalować prowadzone kampanie (a co za tym idzie, wydatki) w górę lub w dół, w reakcji na zmiany w budżecie, sytuacji rynkowej czy planach firmy.

Masowa wysyłka SMS z komputera

Czy darmowy program do newslettera to dobre rozwiązanie?

Darmowy program do tworzenia newslettera z reguły charakteryzuje się dużą ilością ograniczeń, czy to w zakresie tego, jak często można wysyłać wiadomości, czy w kwestii ilości odbiorców. Ponadto może posiadać niewielką ilość funkcji w porównaniu do płatnych alternatyw, co przekłada się na skuteczność kampanii, łatwość zarządzania nią i analizowania jej rezultatów.

 

Niektórzy przedsiębiorcy szukają darmowych programów do newslettera z uwagi na ograniczony budżet, ale warto pamiętać, że płatne rozwiązania, które pozwalają na efektywny marketing mobilny, nie muszą wiązać się z ogromnymi kosztami.

 

Przeciwnie — mProfi to dobre rozwiązanie także dla małych i początkujących firm, które chcą niskim kosztem dotrzeć do klientów i wdrożyć do swojej strategii marketingowej nowoczesne, skuteczne rozwiązania.

Program do newslettera — wady i zalety

Nie bez powodu programy do wysyłania newsletterów cieszą się wśród przedsiębiorców tak dużą popularnością. W teorii można byłoby wysyłać wiadomości ręcznie, z poziomu telefonu czy klienta e-mailowego, ale w praktyce jest to niezwykle czasochłonne i niewygodne.

 

Skorzystanie z rozwiązań dla profesjonalistów umożliwia bezproblemową wysyłkę nawet setek wiadomości jednocześnie, zarówno w czasie rzeczywistym, jak i w innym wybranym momencie. Możliwość zaplanowania wysyłki na później oznacza, że firma może z powodzeniem rozsyłać komunikaty także poza godzinami swojej pracy, np. w weekendy.

 

W zależności od budżetu i potrzeb, masowa wysyłka SMS oraz mailing mogą być realizowane pojedynczo lub równolegle. Przykładowo, firma może wysłać SMS-owo krótki komunikat informujący o starcie wyprzedaży, a jednocześnie przesłać mailowo dłuższą wiadomość, która będzie zawierała propozycje kilku konkretnych przecenionych produktów lub inne dodatkowe informacje.

Masowa wysyłka SMS

Czy warto rozważyć program do wysyłania newslettera?

Program do wysyłania newslettera pozwala firmie oszczędzić czas (w porównaniu do ręcznej wysyłki wiadomości), a także skuteczniej tworzyć i analizować kampanie reklamowe. Dzięki dobremu newsletterowi przedsiębiorca może zbudować wizerunek eksperta, pobudzić zainteresowanie swoimi produktami lub usługami, lub zwiększyć świadomość marki.Nasz program do newsletterów jest wyposażony w moduł raportowy, dzięki czemu z łatwością zweryfikujesz, jak radzą sobie Twoje wiadomości i dokonasz niezbędnych zmian. Możesz tworzyć własne szablony wiadomości, a także, jeśli chodzi o mailing reklamowy, korzystać z licznych wzorów przygotowanych przez zespół mProfi.

Program do newslettera — o czym trzeba pamiętać?

Niezależnie od tego, czy wykorzystujemy program do wysyłki newslettera do przeprowadzania kampanii SMS-owych, czy e-mailowych, zawsze trzeba pamiętać o wszelkich wymaganiach prawnych związanych z kontaktem z klientami (w szczególności z osobami fizycznymi) drogą elektroniczną. W praktyce będzie to zwykle wymagało zapewnienia, że ma się odpowiednią podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych odbiorcy — zazwyczaj będzie to zgoda samego zainteresowanego. Należy również zadbać o bezpieczeństwo przetwarzanych danych, a także udostępnić użytkownikom opcję wglądu do swoich danych lub ich usunięcia. Żeby uniknąć niepotrzebnych problemów, najlepiej zdecydować się na renomowany i zaufany program do newslettera, taki jak mProfi, który działa w sposób w pełni zgodny z bieżącymi przepisami.
Masowa wysyłka SMS z komputera

Na naszym blogu

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.