Email2SMS – Jak przekształcić wiadomości email w SMS?
Jedną z najważniejszych zasad komunikacji jest umiejętność zwięzłego przekazywania tego, co chcemy powiedzieć. Według zbliżonej zasady kiedyś określono maksymalną dłu
Rozbudowane narzędzie do email marketingu. Twórz wiadomości, planuj wysyłkę, przeprowadzaj spamtesty i analizuj wyniki prowadzonych kampanii. Bez konieczności programowania czy tworzenia własnych rozwiązań. Sprawdź, jak to działa!
mProfi » Email Marketing
Korzystaj z gotowych szablonów i edytuj je według potrzeb.
Wysyłaj wiadomości od razu lub zaplanuj je na przyszłość.
Sprawdzaj, jakie wyniki osiągają wysyłane komunikaty.
PROMOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG,
NEWSLETTERY,
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I SPECJALNYCH AKCJACH,
ZAPROSZENIA NA PREZENTACJE I POKAZY,
PRZESYŁANIE KATALOGÓW, CENNIKÓW I OFERT.
Email marketing online to przede wszystkim wygodna metoda komunikacji na odległość z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wiadomość ląduje w skrzynce odbiorcy i może on zapoznać się z nią w dogodnym dla siebie czasie, zarówno na komputerze, jak i urządzeniu mobilnym.
Przy tworzeniu wiadomości, do dyspozycji marketingowców jest nie tylko sam tekst (chociaż i tutaj jest duże pole do popisu, jeśli chodzi o czcionkę, jej rozmiar czy kolor). Mogą oni dodawać do wiadomości liczne grafiki, a także, co niezwykle istotne w kontekście działań marketingowych, linki.
Z maila można więc skierować odbiorcę do strony internetowej firmy, czy też do specjalnego formularza stworzonego na potrzeby danej kampanii. Możliwości są niemal nieograniczone – to, jakie kroki najlepiej podjąć, zależy od tego, czym firma się zajmuje i jakie efekty chce za pomocą email marketingu osiągnąć.
Email marketing można wykorzystać w znacznie większej ilości branż niż mogłoby się wydawać. Przede wszystkim jest to niemal niezbędny element strategii komunikacyjnej sklepów internetowych.
Za pomocą wiadomości elektronicznych można w branży e-commerce między innymi skutecznie zwiększać świadomość marki, a także realnie wpływać na sprzedaż produktów. Regularne informowanie o przecenach, nowych kolekcjach czy specjalnych akcjach to sprawdzone sposoby na zwiększenie zainteresowania ofertą.
Oprócz sklepów internetowych (a także niektórych sklepów, które prowadzą sprzedaż tylko w placówkach stacjonarnych) korzystają z email marketingu hotele, restauracje, a także wszelkiego rodzaju firmy usługowe.
Większość, jeśli nie wszystkie współczesne skrzynki e-mail posiadają filtr antyspamowy. Jeśli zakwalifikuje on wiadomość jako niechcianą i mało wartościową, trafi ona do specjalnej zakładki „spam”. W związku z tym znacznie zmniejszy się prawdopodobieństwo, że odbiorca ją odczyta. Dlatego skuteczny email marketing wymaga weryfikacji wiadomości przed jej wysłaniem, żeby uniknąć tego typu sytuacji.
mProfi posiada funkcję testu antyspamowego. Pozwala ona błyskawicznie sprawdzić, jak przygotowana wiadomość zostanie potraktowana przez filtry antyspamowe. Dzięki temu będzie można zawczasu poprawić ewentualne błędy i nieprawidłowości, zapewniając tym samym, że po wysłaniu wiadomość trafi tam, gdzie powinna i nie zostanie przypadkowo pominięta przez odbiorcę.
Teoretycznie można przygotowywać i rozsyłać wiadomości reklamowe samodzielnie za pomocą firmowej skrzynki email. W praktyce jednak nie jest to optymalne rozwiązanie. Skuteczny email marketing wymaga precyzji, a także zastosowania nowoczesnych rozwiązań.
Decydując się na korzystanie ze specjalnych narzędzi do email marketingu, można liczyć m.in. na możliwość łatwego segmentowania odbiorców, a także dostęp do wygodnego kreatora wiadomości, znacznie bardziej rozbudowanego niż ten, który oferują skrzynki e-mailowe.
Dedykowane programy do email marketingu to strzał w dziesiątkę dla każdej firmy, która chce zapewnić wysoką efektywność prowadzonych działań reklamowych, a jednocześnie ograniczyć ilość czasu i energii, jaką trzeba na nie poświęcić.
Platforma mProfi wyposażona jest w rozbudowany program do email marketingu, który pomoże zarówno w tworzeniu treści reklamowych, jak i ich planowaniu, wysyłce oraz późniejszej analizie. Wśród najważniejszych elementów składowych mProfi można wymienić prosty w obsłudze kreator wiadomości, planer wysyłki, możliwość budowania bazy kontaktów, a także testy wysyłkowe i antyspamowe.
Komunikaty e-mailowe można szybko i sprawnie uzupełniać wiadomościami SMS za pomocą drugiego dostępnego w ramach naszej platformy modułu wysyłkowego. Dzięki mProfi ujednolicisz strategię komunikacyjną i zaplanujesz wysyłkę obu typów wiadomości poprzez jedno proste w użyciu i niewymagające programowania narzędzie.
Odpowiednia baza kontaktów jest podstawą email marketingu. To nic innego, jak lista odbiorców, do których chcemy dotrzeć i zbiór informacji na ich temat. W kontekście email marketingu najważniejszą informacją jest niewątpliwie adres e-mail, ale nie tylko. Wiele firm stosuje w mailach reklamowych pola dynamiczne, w związku z czym na przykład zwraca się do klientów po imieniu (podanym przez odbiorcę np. podczas zakładania konta czy rejestracji do newslettera).
Nie trzeba, a wręcz jest niezalecane, aby prowadzić jednolitą komunikację z całą swoją bazą kontaktów. Warto wyprowadzać z niej mniejsze segmenty, tak aby zawsze docierać do klientów w sposób jak najbardziej dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań.
Jednocześnie należy pamiętać, że nawet największa i najbardziej rozbudowana baza kontaktów nie będzie skuteczna, jeśli znajdujące się w niej informacje nie będą aktualne. Dlatego też zdecydowanie warto zadbać o poprawność zgromadzonych danych.
Niezależnie od tego, czy zwracamy się do klientów indywidualnych, czy biznesowych, wiadomości reklamowe powinny zawsze być w pełni poprawne pod względem językowym. Samo w sobie to jednak nie wystarczy. Należy także zadbać o to, aby treść komunikatów odpowiednio angażowała odbiorcę, a także przedstawiała dane zagadnienie (np. nowy produkt) w sposób ciekawy i unikalny.
Przyjęty ton musi odpowiadać branży, w której działa firma i oczekiwaniom, jakie będą stawiać jej klienci. Niektóre branże mogą pozwolić sobie na bardziej swobodną komunikację, inne zaś (np. branża finansowa) muszą charakteryzować się znacznie większą powagą, chociaż oczywiście wiele zależy od okoliczności.
Dokładna cena email marketing jest zależna od różnych aspektów – przede wszystkim od ilości odbiorców i częstotliwości wysyłki. Można jednak powiedzieć, że jest to stosunkowo tania, a przy tym skuteczna metoda kontaktu z klientami lub kontrahentami.
Z uwagi na cyfrową formę wiadomości, nie trzeba liczyć się z opłatami związanymi z fizycznym transportem czy materiałami. Przykładowo, w przypadku tradycyjnych listów, nie obejdzie się bez m.in. drukowania treści wiadomości czy zakupu koperty. Przy e-mailach sprawa jest znacznie prostsza i mniej kosztowna, a do tego wiadomość może zostać dostarczona natychmiast (bądź w dowolnym, ściśle wyznaczonym momencie – nie ma w tym zakresie niepewności, jak w przypadku tradycyjnych metod komunikacji).
Email2SMS – Jak przekształcić wiadomości email w SMS?
Jedną z najważniejszych zasad komunikacji jest umiejętność zwięzłego przekazywania tego, co chcemy powiedzieć. Według zbliżonej zasady kiedyś określono maksymalną dłu
Wysyłka SMS za granicę dla firm. Jak działa i ile kosztuje?
Wysyłka SMS za granicę to dla firm bardzo przydatne narzędzie. Mimo tego, że współcześnie prawie każdy z nas ma na komórce...
Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Co to jest inbound i outbound marketing? Kompletny przewodnik
Marketing to coś więcej niż po prostu reklama. To rozmaite strategie i podejścia do klienta, które mają podnieść zysk. W dzisiejszym...
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.