Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Aplikacje SMS to użyteczne narzędzia do bezpośredniej komunikacji z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi i nie tylko. Wybierz mProfi — nowoczesną aplikację do masowej wysyłki SMS i docieraj do odbiorców szybciej, skuteczniej i niższym kosztem.
mProfi » Aplikacje SMS
Aplikacje SMS pozwalają docierać nawet do bardzo dużej grupy użytkowników, w krótkim czasie. Nasza platforma umożliwia wysyłkę w czasie rzeczywistym oraz według harmonogramu. Możesz nie tylko wysyłać SMS-y i MMS-y, ale też odbierać wiadomości zwrotne. Rozbudowany moduł raportowy pozwoli Ci na bieżąco monitorować wyniki prowadzonych kampanii. Najlepsza aplikacja SMS jest w Twoim zasięgu!
Wykorzystuj swoją nazwę jako nadawcę SMS-a.
Importuj listy kontaktów i twórz formularze rejestracyjne.
Zapisuj wzory wiadomości.
PROMOCJE, WYPRZEDAŻE, OFERTY SPECJALNE
KLUB STAŁEGO KLIENTA
NEWSLETTER
PRZYPOMNIENIA O UMÓWIONYCH WIZYTACH, SPOTKANIACH
INFORMACJE O STATUSIE ZAMÓWIENIA
ANKIETY I GŁOSOWANIA
Poznaj opinie naszych klientów
Dobra aplikacja SMS powinna być przede wszystkim rozbudowana, a jednocześnie prosta w użyciu, tak by każdy bez problemu sobie z nią poradził.
Warto zwracać uwagę na cennik, dostępne funkcje, a także renomę w branży i doświadczenie. Jedynie korzystanie z usług wiarygodnych podmiotów zapewni pełne bezpieczeństwo danych, a także zgodność z przepisami dotyczącymi ich przetwarzania.
Wybierając najlepszą aplikację SMS, należy się zastanowić, czego firma potrzebuje i w jakim celu planuje wykorzystywać dostępne narzędzia. Dzięki temu łatwiej będzie dobrać odpowiednie rozwiązanie.
Aplikacja do wysyłania SMS przyda się zarówno niewielkim firmom, jak i średnim oraz dużym przedsiębiorstwom. Z uwagi na swoją uniwersalność, skuteczność i niski koszt, SMS-y są wartą uwagi, bezpośrednią formą kontaktu z klientami, niezależnie od okoliczności.
Sprawdzają się zarówno w przypadku usług świadczonych na odległość, jak i stacjonarnie np. hotel może wykorzystać wiadomości tekstowe do potwierdzania rezerwacji, a sklep internetowy do informowania o statusie zamówienia. Możliwości są niemal nieograniczone.
Aplikacja do wysyłania SMS o danej godzinie pozwala planować całe kampanie marketingowe z wyprzedzeniem. Przykładowo, nic nie stoi na przeszkodzie, by już na początku miesiąca przygotować i zaplanować wszystkie wiadomości na nadchodzące tygodnie w ramach prowadzonego newslettera.
To także użyteczne rozwiązanie, jeśli wiadomości mają trafiać do odbiorców poza godzinami pracy firmy, np. wieczorem lub w weekendy. Wystarczy przy tworzeniu wiadomości ustawić optymalny dzień i godzinę, a wysyłka nastąpi automatycznie w wybranym momencie.
Aplikacja do wysyłania wielu SMS jednocześnie przyda się w niemal każdej branży. Od e-commerce, przez turystykę i gastronomię, po edukację. Warto jednak pamiętać, że w niektórych branżach np. medycznej, może pojawić się ograniczenie w zakresie tego, do jakich celów można ją wykorzystać.
Przykładowo, nie każda branża może reklamować swoje usługi i produkty. Natomiast aplikacje SMS na Androida i iOS-a mogą, i tak znaleźć w nich zastosowanie, choćby do celów informowania odbiorców o nadchodzących spotkaniach i wizytach.
Jaka aplikacja do SMS będzie najlepszym wyborem dla wymagającej firmy? mProfi to nie tylko aplikacja wysyłająca SMS o danej godzinie, a kompletna platforma komunikacji mobilnej dla Twojego przedsiębiorstwa.
Umożliwia zarówno komunikację jedno, jak i dwukierunkową, co oznacza, że masz możliwość odbierania wiadomości zwrotnych od odbiorców. Jest wyposażona w rozbudowany moduł analityczny, opcję tworzenia list kontaktów (z możliwością automatycznej rejestracji odbiorców przy pomocy specjalnych formularzy) i wiele więcej. Dzięki naszej aplikacji wiadomości SMS do swoich klientów wyślesz niskim kosztem i przy minimum formalności.
Aplikacja wiadomości SMS działa poprzez przesłanie komunikatu na numer telefonu odbiorcy. Nie musi on mieć zainstalowanej żadnej konkretnej aplikacji, na przykład komunikatora internetowego. Nie ma także znaczenia system operacyjny, ani jego wersja.
Czym jest współczynnik konwersji i jak go poprawić?
Współczynnik konwersji to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu internetowym. To właśnie ten wskaźnik pokazuje, czy odbiorcy faktycznie wykonują pożądane akcje...
Jak działa bramka SMS dwukierunkowa i jak wybrać najlepszą?
Skuteczna i szybka komunikacja z klientem to podstawa w wielu branżach. Właśnie dlatego bramka SMS dwukierunkowa staje się coraz częściej wybieranym...
Jak reklama SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii?
Reklama SMS to narzędzie marketingowe, które mimo rozwoju mediów społecznościowych i e-maili wciąż odgrywa istotną rolę w bezpośredniej komunikacji z klientami....
Verified SMS – sposób na bezpieczną komunikację biznesową
W dobie rosnącej liczby oszustw i fałszywych wiadomości tekstowych, zaufanie w komunikacji z klientami staje się kluczowe. Verified SMS to rozwiązanie,...
Cyfrowa gmina – jakie możliwości powinna oferować aplikacja do kontaktu z urzędami?
Współczesna administracja, podobnie jak obywatele, staje się zależna od technologii. Jednym z głównych wyzwań, przed którym stoi sektor publiczny, jest uproszczenie...
Jak powinna wyglądać nowoczesna aplikacja parafialna? Analiza potrzeb współczesnych wiernych
Od wielu lat, dzięki smartfonom, technologia, internet i idący za tym dostęp do informacji są nam nieodłączne w życiu codziennym. Wpływ...
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.