Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Aplikacje SMS to użyteczne narzędzia do bezpośredniej komunikacji z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi i nie tylko. Wybierz mProfi — nowoczesną aplikację do masowej wysyłki SMS i docieraj do odbiorców szybciej, skuteczniej i niższym kosztem.
mProfi » Aplikacje SMS
Aplikacje SMS pozwalają docierać nawet do bardzo dużej grupy użytkowników, w krótkim czasie. Nasza platforma umożliwia wysyłkę w czasie rzeczywistym oraz według harmonogramu. Możesz nie tylko wysyłać SMS-y i MMS-y, ale też odbierać wiadomości zwrotne. Rozbudowany moduł raportowy pozwoli Ci na bieżąco monitorować wyniki prowadzonych kampanii. Najlepsza aplikacja SMS jest w Twoim zasięgu!
Wykorzystuj swoją nazwę jako nadawcę SMS-a.
Importuj listy kontaktów i twórz formularze rejestracyjne.
Zapisuj wzory wiadomości.
PROMOCJE, WYPRZEDAŻE, OFERTY SPECJALNE
KLUB STAŁEGO KLIENTA
NEWSLETTER
PRZYPOMNIENIA O UMÓWIONYCH WIZYTACH, SPOTKANIACH
INFORMACJE O STATUSIE ZAMÓWIENIA
ANKIETY I GŁOSOWANIA
Poznaj opinie naszych klientów
Dobra aplikacja SMS powinna być przede wszystkim rozbudowana, a jednocześnie prosta w użyciu, tak by każdy bez problemu sobie z nią poradził.
Warto zwracać uwagę na cennik, dostępne funkcje, a także renomę w branży i doświadczenie. Jedynie korzystanie z usług wiarygodnych podmiotów zapewni pełne bezpieczeństwo danych, a także zgodność z przepisami dotyczącymi ich przetwarzania.
Wybierając najlepszą aplikację SMS, należy się zastanowić, czego firma potrzebuje i w jakim celu planuje wykorzystywać dostępne narzędzia. Dzięki temu łatwiej będzie dobrać odpowiednie rozwiązanie.
Aplikacja do wysyłania SMS przyda się zarówno niewielkim firmom, jak i średnim oraz dużym przedsiębiorstwom. Z uwagi na swoją uniwersalność, skuteczność i niski koszt, SMS-y są wartą uwagi, bezpośrednią formą kontaktu z klientami, niezależnie od okoliczności.
Sprawdzają się zarówno w przypadku usług świadczonych na odległość, jak i stacjonarnie np. hotel może wykorzystać wiadomości tekstowe do potwierdzania rezerwacji, a sklep internetowy do informowania o statusie zamówienia. Możliwości są niemal nieograniczone.
Aplikacja do wysyłania SMS o danej godzinie pozwala planować całe kampanie marketingowe z wyprzedzeniem. Przykładowo, nic nie stoi na przeszkodzie, by już na początku miesiąca przygotować i zaplanować wszystkie wiadomości na nadchodzące tygodnie w ramach prowadzonego newslettera.
To także użyteczne rozwiązanie, jeśli wiadomości mają trafiać do odbiorców poza godzinami pracy firmy, np. wieczorem lub w weekendy. Wystarczy przy tworzeniu wiadomości ustawić optymalny dzień i godzinę, a wysyłka nastąpi automatycznie w wybranym momencie.
Aplikacja do wysyłania wielu SMS jednocześnie przyda się w niemal każdej branży. Od e-commerce, przez turystykę i gastronomię, po edukację. Warto jednak pamiętać, że w niektórych branżach np. medycznej, może pojawić się ograniczenie w zakresie tego, do jakich celów można ją wykorzystać.
Przykładowo, nie każda branża może reklamować swoje usługi i produkty. Natomiast aplikacje SMS na Androida i iOS-a mogą, i tak znaleźć w nich zastosowanie, choćby do celów informowania odbiorców o nadchodzących spotkaniach i wizytach.
Jaka aplikacja do SMS będzie najlepszym wyborem dla wymagającej firmy? mProfi to nie tylko aplikacja wysyłająca SMS o danej godzinie, a kompletna platforma komunikacji mobilnej dla Twojego przedsiębiorstwa.
Umożliwia zarówno komunikację jedno, jak i dwukierunkową, co oznacza, że masz możliwość odbierania wiadomości zwrotnych od odbiorców. Jest wyposażona w rozbudowany moduł analityczny, opcję tworzenia list kontaktów (z możliwością automatycznej rejestracji odbiorców przy pomocy specjalnych formularzy) i wiele więcej. Dzięki naszej aplikacji wiadomości SMS do swoich klientów wyślesz niskim kosztem i przy minimum formalności.
Aplikacja wiadomości SMS działa poprzez przesłanie komunikatu na numer telefonu odbiorcy. Nie musi on mieć zainstalowanej żadnej konkretnej aplikacji, na przykład komunikatora internetowego. Nie ma także znaczenia system operacyjny, ani jego wersja.
Testy A/B w marketingu – jak w łatwy sposób zwiększyć efektywność kampanii?
W świecie marketingu cyfrowego każdy szczegół może zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z...
Open rate w mailingu – jak sprawdzić, zrozumieć i poprawić skuteczność kampanii?
Kampanie marketingowe można zmierzyć za pomocą wielu różnych parametrów. Wyróżnia się jednak jeden podstawowy, od którego warto zacząć: open rate w...
Co to jest lead nurturing i jak tworzyć skuteczny plan opieki nad leadami?
Pozyskanie kontaktu do potencjalnego klienta to dopiero pierwszy krok w całym procesie sprzedażowym. Kluczowe staje się to, co wydarzy się później...
Lead magnet – co to jest i jak stworzyć skuteczny magnes na klientów?
W świecie marketingu internetowego pozyskiwanie wartościowych kontaktów to jeden z najważniejszych elementów skutecznej sprzedaży. Jedną z najefektywniejszych metod przycią
Kampania leadowa – wszystko, co powinieneś wiedzieć!
W erze cyfrowego marketingu kampania leadowa staje się nieodzownym elementem działań firm chcących zdobywać nowych klientów i budować trwałe relacje. To...
Leady sprzedażowe – czym są i jak je pozyskiwać?
Leady sprzedażowe to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej w firmach działających zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Bez wartościowych kontaktów...
Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Ile znaków ma SMS? Praktyczny przewodnik
W świecie opanowanym przez komunikatory internetowe, mało kto pamięta o SMS-ach. Chociaż coraz rzadziej służą do komunikacji prywatnej, wciąż mają swoje...
Co to jest marketing zintegrowany? Kompletny przewodnik dla początkujących
Ilość informacji, jaką otrzymujemy każdego dnia, sprawia, że coraz ciężej wyłapać wartościowy przekaz. Jest to ogromne wyzwanie dla marketingu, który musi...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.