mProfi » Komunikacja mobilna dla Firm » Wysyłanie SMS dla marketingu
SMS to w porównaniu z e-mailem lub reklamą bardziej osobista i angażująca forma komunikacji. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem dla agencji marketingowych oraz działów marketingu i PR.
agencje marketingowe
działy marketingu firm B2C i B2B
Korzyści jakie daje mProfi
SMS to w porównaniu z e-mailem lub reklamą bardziej osobista i angażująca forma komunikacji. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem dla agencji marketingowych oraz działów marketingu i PR.
Szeroki zakres możliwości, które daje reklama SMS, pozwalają na jej wykorzystanie w wielu obszarach działania. Wykorzystując krótkie wiadomości tekstowe pozwalają na zintensyfikowanie i poprawę komunikacji z Klientami poprzez urządzenia mobilne.
Marketing SMS bazuje na sprawdzonym systemie powiadomień oraz rosnącym wykorzystaniu sprzętu mobilnego. Telefony komórkowe towarzyszą w ciągu dnia większej części społeczeństwa, a komunikaty w postaci wiadomości tekstowej są odczytywane z reguły w kilka chwil po ich otrzymaniu. Błyskawiczne dotarcie do Klienta z informacją jest jedną z istotnych zalet marketingu SMS, do innych należy zaliczyć:
Budowanie bazy kontaktów
Dwukierunkowa komunikacja SMSowa za pomocą platformy mProfi to doskonały sposób na zbudowanie, powiększenie i zweryfikowanie bazy kontaktów. Pozwól im na samodzielne dopisywanie się do odpowiedniej grupy poprzez formularz www, SMS lub wzięcie udziału w głosowaniu. Użytkownicy dopiszą się do otrzymywania interesujących ich treści lub interesującego ich asortymentu, a Twoja baza kontaktów utworzy się sama.
Informowanie o nowościach i promocjach
mProfi pozwala na efektywne informowanie o nowym asortymencie czy cenniku, a także na wsparcie innych stosowanych kanałów komunikacji np. najważniejsze informacje są wysyłane drogą SMSową, bo zapewniają szybkie i skuteczne dotarcie z informacją. Dodatkowo mProfi pozwoli Ci na przesłanie indywidualnych kodów rabatowych dopasowanych do konkretnych użytkowników.
Przeprowadzanie głosowania lub konkursu
Dzięki wiadomościom mobilnym można przeprowadzać różnego rodzaju głosowania oraz konkursy, a ich wynik śledzić na żywo.
Przeprowadzanie ankiet i kwestionariuszy
SMS jest doskonałą formą do przeprowadzenia ankiety lub kwestionariusza. Wystarczy przygotować pytania, a następnie rozesłać do Twojej grupy odbiorców SMS z zaproszeniem i linkiem do takiej ankiety. Ankietę można wypełnić w telefonie z Internetem lub na komputerze. Dzięki SMSowi masz pewność, że dotrze ona do Twojego odbiorcy.
Programy lojalnościowe
Zbudowanie stałych relacji z odbiorcami jest jednym z najważniejszych aspektów w marketingu. mProfi zapewni Ci komunikację w ramach prowadzonych przez Ciebie programów lojalnościowych, dzięki czemu zwiększysz ich efektywność.