MAILING

Dzięki tej funkcjonalności możesz tworzyć skuteczne kampanie mailingowe do Twoich odbiorców. W łatwy sposób przygotujesz wiadomość za pomocą intuicyjnego kreatora wiadomości i zaplanujesz wysyłkę wiadomości email do odpowiedniej grupy odbiorców.

Czym jest mailing?

Mailing umożliwia dotarcie do konkretnej grupy odbiorców (np. obecnych klientów) niskim kosztem. Charakteryzuje się rozbudowanymi możliwościami w zakresie zawartości wiadomości, przede wszystkim, jeśli chodzi o elementy graficzne. W ramach platformy mProfi uzyskasz dostęp do rozbudowanego kreatora wiadomości, a także Listy Kontaktów współdzielonej z innymi kanałami komunikacji. Skuteczny mailing jest doskonałym sposobem na zaangażowanie odbiorców oraz budowanie wizerunku marki!

Kreator mailingu jest wyposażony w gotowe szablony.

Możesz zaplanować wysyłkę maili na konkretną datę.

Uzyskasz wgląd w wielowymiarowe, przejrzyste raporty.

Mailing – przykłady

KAMPANIE REKLAMOWE

NEWSLETTERY

POTWIERDZENIA SPOTKAŃ I WIZYT

INFORMACJE O STATUSIE ZAMÓWIEŃ

mailing-przyklady

KOMUNIKATY O WYDARZENIACH

KAMPANIE INFORMACYJNE

ZAPROSZENIA NA WYDARZENIA

RÓŻNEGO TYPU PONAGLENIA I PRZYPOMNIENIA

Jak tworzyć mailing do firm?

STWÓRZ KONTO NA PLATFORMIE MPROFI I AKTYWUJ JE.

SKORZYSTAJ Z ROZBUDOWANEGO KREATORA WIADOMOŚCI.

ZAPLANUJ WYSYŁKĘ (W RAZIE POTRZEBY PRZEPROWADŹ TESTY ANTYSPAMOWE I WYSYŁKOWE).

ZAPLANUJ WYSYŁKĘ (W RAZIE POTRZEBY PRZEPROWADŹ TESTY ANTYSPAMOWE I WYSYŁKOWE).

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

SZYBKIE DOTARCIE DO MIESZKAŃCÓW

OGRANICZENIE KOSZTÓW POWIADOMIEŃ

ZMNIEJSZENIE LICZBY TELEFONÓW Z ZAPYTANIAMI

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Poznaj inne nasze usługi

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Masowa wysyłka SMS

Łatwa wysyłka wiadomości SMS do wielu odbiorców jednocześnie

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
Masowa wysyłka SMS

Co charakteryzuje e-mailing?

Cechy charakterystyczne mailingu to przede wszystkim duża rola aspektu graficznego, a także wysoka skuteczność. Dobry mailing nie opiera się zwykle na dużej ilości zbitych bloków tekstu. Ważna jest wysokiej jakości oprawa graficzna, przykuwająca uwagę, a przy tym dopasowana do branży i przyjętej tożsamości marki.

 

Mailing potrafi generować świetne rezultaty. Wiele osób regularnie sprawdza swoją skrzynkę e-mailową, więc prawdopodobieństwo, że odbiorca stosunkowo szybko natrafi na wiadomość jest bardzo wysokie. Dokładna skuteczność prowadzonych kampanii będzie jednak zależna od różnych czynników m.in. jakości treści, grafik czy doboru grupy docelowej.

Gdzie wykorzystywany jest mailing?

Mailing wykorzystywany jest w wielu branżach. Sprawdzi się między innymi w e-commerce, szeroko pojętej turystyce (m.in. w hotelarstwie), gastronomii czy branży eventowej. Korzystają z niego nie tylko firmy, ale też podmioty z sektora edukacyjnego, wspólnoty, organy oraz jednostki państwowe i samorządowe (np. urzędy gminy).

 

Za pomocą e-maili można wysyłać wiadomości o charakterze typowo marketingowym (mailing reklamowy), ale też powiadomienia i komunikaty bardziej neutralne (przykładowo o zagrożeniu). Automatyzacja wysyłki, jej atrakcyjny cennik, a także intuicyjne narzędzia do kreacji wiadomości sprawiają, że obecnie skuteczny mailing są w stanie wykorzystywać zarówno duże podmioty, jak i mikro-, małe i średnie firmy.

Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej

W jakich formach występuje mailing reklamowy?

Mailing reklamowy może przybierać różnorodne formy w zależności od tego, jaki konkretnie cel firma chce osiągnąć za pomocą przesyłanych wiadomości. Przykładowo, newsletter może pełnić rolę sprzedażową, ale najczęściej stanowi narzędzie do budowania świadomości i wizerunku marki.

 

Poza newsletterem w ramach tego typu mailingu często przesyłane są także bardziej doraźne, niemające stałego charakteru informacje, dotyczące np. nowej kolekcji produktów czy rozpoczynającej się właśnie wyprzedaży.

Mailing do firm — jak komunikować się w B2B?

Wiele zależy od branży, jednak można przyjąć, że komunikacja B2C (z klientem indywidualnym) różni się od komunikacji B2B (z klientem biznesowym). W tym drugim przypadku wyjątkowo istotny jest profesjonalizm, charakteryzujący się m.in. unikaniem sformułowań nadmiernie emocjonalnych.

 

Komunikując się z klientem biznesowym, można założyć, że ma on specjalistyczną wiedzę w danym zakresie. Powinno się to przekładać na wykorzystywanie bardziej precyzyjnych pojęć i konceptów w celu skuteczniejszego zademonstrowania oferowanych produktów i usług. Firmy najczęściej bowiem opierają swoje decyzje w zakresie wyboru kontrahenta na tzw. twardych danych.

Jaką rolę pełni w mailingu baza kontaktów?

Posiadanie odpowiednio dużej bazy kontaktów, najlepiej odpowiednio posegmentowanej, będzie znacząco wpływało na skuteczność prowadzonych działań. Kluczowe jest to, aby trafiać z odpowiednim komunikatem (zarówno, jeśli chodzi o treść, jak i formę) do właściwych osób (np. tych, które wyraziły zainteresowanie danym tematem, mieszkają w określonej okolicy i nie tylko).

 

Na platformie mProfi zarówno, jeśli chodzi o kampanie SMS-owe, jak i mailing baza kontaktów jest wspólna, dzięki czemu proces wdrażania jednolitej strategii komunikacyjnej jest jeszcze prostszy. Warto dbać o aktualność swojej bazy kontaktów, a także o jej bieżące uzupełnianie, tak, aby mailing przyniósł jak najlepsze rezultaty.

Mailing a RODO – co trzeba wiedzieć?

Mailing a RODO to bardzo istotna kwestia, jako że złamanie postanowień Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych może mieć bardzo poważne konsekwencje dla firmy. Przede wszystkim trzeba pamiętać, że RODO reguluje kwestie przetwarzania danych osobowych osób fizycznych, nie ma więc zastosowania do kontaktu z firmami.

 

W świetle obowiązujących przepisów pojawia się konieczność uzyskania jednoznacznej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach mailingu. Prośby o zgodę zwykle pojawiają się jako dodatkowe okienka podczas składania zamówienia, wypełniania formularza kontaktowego czy zapisywania się do newslettera. Są jednak pewne wyjątki od tej reguły – firma może kontaktować się z klientem także wtedy, gdy ma usprawiedliwiony prawnie cel, np. w zakresie dochodzenia roszczeń.

arrow-right

Na naszym blogu

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.