Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Głosowanie zdalne pozwoli Ci szybko i niskim kosztem przeprowadzić głosowanie uchwał, postanowień i innych decyzji organów kolegialnych. Twórz wirtualne karty do głosowania, wysyłaj je do członków rady nadzorczej, wspólników czy akcjonariuszy, analizuj wyniki.
mProfi » Głosowania Zdalne
System do głosowania zdalnego pozwala na wygodne oddawanie głosów przez stronę WWW. Uczestnicy uzyskują dostęp do stworzonych przy pomocy specjalnego kreatora kart głosowania za pośrednictwem indywidualnych linków lub jednego wspólnego łącza (przesłanego e-mailem lub SMS-em). Głosowanie może mieć charakter jawny lub tajny. W przypadku wariantu tajnego organizator widzi tylko ogólne wyniki, a nie może sprawdzić, kto głosował na jaką opcję.
Karty mogą zostać zapisane jako plik PDF i wydrukowane.
Masz dostęp do szczegółowych raportów.
Generator kart głosowania jest łatwy i intuicyjny w obsłudze.
OBRADY RAD NADZORCZYCH
GŁOSOWANIE UCHWAŁ PRZEZ RADY MIAST I GMIN
ZGROMADZENIA AKCJONARIUSZY SPÓŁEK
GŁOSOWANIA SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH
ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW
PODEJMOWANIE DECYZJI PRZEZ ORGANY KOLEGIALNE
Poznaj opinie naszych klientów
STWÓRZ KONTO NA PORTALU MPROFI I AKTYWUJ JE
PRZYGOTUJ KARTY DO GŁOSOWANIA PRZY POMOCY KREATORA
USTAW PARAMETRY GŁOSOWANIA (M.IN. JAWNOŚĆ)
ROZEŚLIJ UCZESTNIKOM LINKI DO GŁOSOWANIA
Głosowanie zdalne sprawia, że inicjator głosowania nie musi poświęcać własnego czasu na obliczanie wyników. Przeciwnie, ma stały dostęp do cały czas aktualizowanych, szczegółowych wyników i raportów dotyczących głosowania, generowanych automatycznie przez system.
To rozwiązanie pozwala niskim kosztem błyskawicznie zgromadzić dane od wszystkich członków danego organu kolegialnego. Dostępne są dwa scenariusze głosowań: według karty głosowań lub według porządku obrad (sekwencyjnie).
Karty głosowań są formularzami online, dostępnymi na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych. Na jednej karcie może znajdować się wiele różnych głosowań, które razem stanowią sesję.
W przypadku wybrania scenariusza według porządku obrad, głosowania będą odbywały się po kolei według zdefiniowanego harmonogramu i będą poddawane pod głosowanie przez prowadzącego (moderatora).
Zarządzanie systemem do głosowania zdalnego stworzonym przez mProfi nie wymaga doświadczenia ani umiejętności technicznych. Konfiguracja głosowania odbywa się za pośrednictwem narzędzi dostępnych po zalogowaniu do konta na naszej platformie.
Wygląd i zawartość kart do głosowania podlega personalizacji, między innymi w zakresie kolorystyki. Organizator ustala np. ilość pytań i możliwych odpowiedzi, a także ich typ (dostępne są pytania otwarte oraz pytania zamknięte jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru).
Może również zdecydować, czy każdemu uczestnikowi przysługiwał będzie tylko jeden głos, czy nie wprowadzać limitu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w ramach jednej karty zorganizować kilka głosowań (czy to widocznych jedno pod drugim, czy rozdzielonych na kilka ekranów).
Dostęp do głosowania zdalnego przez Internet będą mogły uzyskać tylko osoby uprawnione, które uzyskały dedykowany link lub link ogólny wraz z indywidualnym kodem dostępu. Dzięki temu nie powstaną wątpliwości odnośnie do wiarygodności uzyskanych wyników. W momencie rozsyłania linków do kart, głosowanie może być już aktywne, ale istnieje też opcja odroczenia startu na wybrany przez siebie termin. Pozwoli to uczestnikom odpowiednio przygotować się do udzielenia odpowiedzi.
Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Co to smishing? Przykłady, zagrożenia i sposoby ochrony
Współczesny rozwój technologii to w praktyce wyścig w tworzeniu coraz lepszych zabezpieczeń przed oszustwami. Cyberprzestępcy tylko czekają, aż pojawi się jakaś...
Co to jest SMS full? Jak działa i kiedy się go używa?
Myśląc o nowoczesnej komunikacji, większość z nas pomyśli o mailach lub w kontekście bardziej reklamowym, o powiadomieniach z aplikacji. Ze względu...
Event marketing – przykłady skutecznych kampanii
Jak zaangażować klienta w działania promocyjne? Najlepiej poprzez event marketing. Ten, chociaż pozornie wymaga sporych nakładów finansowych, jest jednym z najlepszych...
Co to jest USP marketing? Klucz do skutecznej strategii marketingowej
W świecie biznesu liczy się każda przewaga nad konkurencją, jaką możemy zdobyć. Badania rynku, trafniejsza kampania, celniejsze reklamy – to wszystko...
Co to jest cross-channeling? Przykłady i korzyści strategii wielokanałowej
W dobie rosnącej konkurencji każdy pomysł na zwiększenie swoich zasięgów jest ważny, jednak czasem warto zacząć od podstaw. Jedną z najważniejszych...
Marketing lojalnościowy, czyli jak skutecznie budować więź z klientem
Przekonanie klienta do zakupów w Twoim sklepie to dopiero początek drogi. Prawdziwy zysk da Ci dopiero jego zatrzymanie i skłonienie, żeby...
Jak określić grupę docelową odbiorców? Praktyczny przewodnik
Jedną z podstaw każdego skutecznego marketingu jest precyzyjne określenie grupy docelowej odbiorców. Znajomość swoich klientów pozwala precyzyjnie nakreślić plan dotarcia
Czym jest platforma CPaaS? Zalety i zastosowania dla Twojego biznesu
Dzisiejszy świat to świat stale zachodzących dynamicznych zmian. W szczególności za sprawą AI każdy dzień może przynieść nową niespodziankę, na którą...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.