Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Głosowanie zdalne pozwoli Ci szybko i niskim kosztem przeprowadzić głosowanie uchwał, postanowień i innych decyzji organów kolegialnych. Twórz wirtualne karty do głosowania, wysyłaj je do członków rady nadzorczej, wspólników czy akcjonariuszy, analizuj wyniki.
mProfi » Głosowania Zdalne
System do głosowania zdalnego pozwala na wygodne oddawanie głosów przez stronę WWW. Uczestnicy uzyskują dostęp do stworzonych przy pomocy specjalnego kreatora kart głosowania za pośrednictwem indywidualnych linków lub jednego wspólnego łącza (przesłanego e-mailem lub SMS-em). Głosowanie może mieć charakter jawny lub tajny. W przypadku wariantu tajnego organizator widzi tylko ogólne wyniki, a nie może sprawdzić, kto głosował na jaką opcję.
Karty mogą zostać zapisane jako plik PDF i wydrukowane.
Masz dostęp do szczegółowych raportów.
Generator kart głosowania jest łatwy i intuicyjny w obsłudze.
OBRADY RAD NADZORCZYCH
GŁOSOWANIE UCHWAŁ PRZEZ RADY MIAST I GMIN
ZGROMADZENIA AKCJONARIUSZY SPÓŁEK
GŁOSOWANIA SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH
ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW
PODEJMOWANIE DECYZJI PRZEZ ORGANY KOLEGIALNE

Poznaj opinie naszych klientów
STWÓRZ KONTO NA PORTALU MPROFI I AKTYWUJ JE
PRZYGOTUJ KARTY DO GŁOSOWANIA PRZY POMOCY KREATORA
USTAW PARAMETRY GŁOSOWANIA (M.IN. JAWNOŚĆ)
ROZEŚLIJ UCZESTNIKOM LINKI DO GŁOSOWANIA
Głosowanie zdalne sprawia, że inicjator głosowania nie musi poświęcać własnego czasu na obliczanie wyników. Przeciwnie, ma stały dostęp do cały czas aktualizowanych, szczegółowych wyników i raportów dotyczących głosowania, generowanych automatycznie przez system.
To rozwiązanie pozwala niskim kosztem błyskawicznie zgromadzić dane od wszystkich członków danego organu kolegialnego. Dostępne są dwa scenariusze głosowań: według karty głosowań lub według porządku obrad (sekwencyjnie).
Karty głosowań są formularzami online, dostępnymi na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych. Na jednej karcie może znajdować się wiele różnych głosowań, które razem stanowią sesję.
W przypadku wybrania scenariusza według porządku obrad, głosowania będą odbywały się po kolei według zdefiniowanego harmonogramu i będą poddawane pod głosowanie przez prowadzącego (moderatora).
Zarządzanie systemem do głosowania zdalnego stworzonym przez mProfi nie wymaga doświadczenia ani umiejętności technicznych. Konfiguracja głosowania odbywa się za pośrednictwem narzędzi dostępnych po zalogowaniu do konta na naszej platformie.
Wygląd i zawartość kart do głosowania podlega personalizacji, między innymi w zakresie kolorystyki. Organizator ustala np. ilość pytań i możliwych odpowiedzi, a także ich typ (dostępne są pytania otwarte oraz pytania zamknięte jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru).
Może również zdecydować, czy każdemu uczestnikowi przysługiwał będzie tylko jeden głos, czy nie wprowadzać limitu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w ramach jednej karty zorganizować kilka głosowań (czy to widocznych jedno pod drugim, czy rozdzielonych na kilka ekranów).
Dostęp do głosowania zdalnego przez Internet będą mogły uzyskać tylko osoby uprawnione, które uzyskały dedykowany link lub link ogólny wraz z indywidualnym kodem dostępu. Dzięki temu nie powstaną wątpliwości odnośnie do wiarygodności uzyskanych wyników. W momencie rozsyłania linków do kart, głosowanie może być już aktywne, ale istnieje też opcja odroczenia startu na wybrany przez siebie termin. Pozwoli to uczestnikom odpowiednio przygotować się do udzielenia odpowiedzi.
Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Co to jest KPI i jak je wykorzystać do wzrostu efektywności firmy?
Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojej wielkości, potrzebuje narzędzi, które pozwalają ocenić skuteczność działań i podejmowanych decyzji. Co to jest KPI? To...
Czym jest Real Time Marketing i jak przyciągnąć uwagę odbiorców?
Real Time Marketing, zwany także marketingiem w czasie rzeczywistym, coraz częściej zwraca uwagę firm i marketerów. Właściwie wykorzystany może przyciągnąć uwagę,...
Wysyłanie SMS-ów do klientów – skuteczny sposób na komunikację i marketing
Wysyłanie SMS-ów do klientów to wciąż jedna z najbardziej efektywnych metod komunikacji biznesowej. W erze przeładowania informacyjnego SMS ma tę przewagę,...
Jak wybrać najlepszy program do wysyłania SMS-ów?
Program do wysyłania SMS-ów to obecnie jedno z najskuteczniejszych, a jednocześnie najbardziej uniwersalnych narzędzi komunikacji z klientami. SMS wciąż pozostaje kanałem,..
Komunikacja mobilna – więcej niż tylko SMS
W dobie cyfryzacji i szybkiego tempa życia komunikacja mobilna staje się jednym z kluczowych narzędzi do budowania relacji z klientami, partnerami...
Komunikacja wewnętrzna a mobilna – jak skutecznie dotrzeć do każdego pracownika?
Komunikacja wewnętrzna to podstawa działania każdej organizacji, ale czy klasyczne kanały kontaktu nadal spełniają swoją rolę? W erze pracy zdalnej, rozproszonych...
Jak skutecznie prowadzić marketing branży motoryzacyjnej?
Marketing branży motoryzacyjnej przeszedł w ostatnich latach dynamiczną ewolucję, dostosowując się do rosnących oczekiwań klientów i zmian technologicznych. Dobrze zaplano

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl