Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
Głosowanie zdalne pozwoli Ci szybko i niskim kosztem przeprowadzić głosowanie uchwał, postanowień i innych decyzji organów kolegialnych. Twórz wirtualne karty do głosowania, wysyłaj je do członków rady nadzorczej, wspólników czy akcjonariuszy, analizuj wyniki.
mProfi » Głosowania Zdalne
System do głosowania zdalnego pozwala na wygodne oddawanie głosów przez stronę WWW. Uczestnicy uzyskują dostęp do stworzonych przy pomocy specjalnego kreatora kart głosowania za pośrednictwem indywidualnych linków lub jednego wspólnego łącza (przesłanego e-mailem lub SMS-em). Głosowanie może mieć charakter jawny lub tajny. W przypadku wariantu tajnego organizator widzi tylko ogólne wyniki, a nie może sprawdzić, kto głosował na jaką opcję.
Karty mogą zostać zapisane jako plik PDF i wydrukowane.
Masz dostęp do szczegółowych raportów.
Generator kart głosowania jest łatwy i intuicyjny w obsłudze.
OBRADY RAD NADZORCZYCH
GŁOSOWANIE UCHWAŁ PRZEZ RADY MIAST I GMIN
ZGROMADZENIA AKCJONARIUSZY SPÓŁEK
GŁOSOWANIA SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH
ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW
PODEJMOWANIE DECYZJI PRZEZ ORGANY KOLEGIALNE
STWÓRZ KONTO NA PORTALU MPROFI I AKTYWUJ JE
PRZYGOTUJ KARTY DO GŁOSOWANIA PRZY POMOCY KREATORA
USTAW PARAMETRY GŁOSOWANIA (M.IN. JAWNOŚĆ)
ROZEŚLIJ UCZESTNIKOM LINKI DO GŁOSOWANIA
Głosowanie zdalne sprawia, że inicjator głosowania nie musi poświęcać własnego czasu na obliczanie wyników. Przeciwnie, ma stały dostęp do cały czas aktualizowanych, szczegółowych wyników i raportów dotyczących głosowania, generowanych automatycznie przez system.
To rozwiązanie pozwala niskim kosztem błyskawicznie zgromadzić dane od wszystkich członków danego organu kolegialnego. Dostępne są dwa scenariusze głosowań: według karty głosowań lub według porządku obrad (sekwencyjnie).
Karty głosowań są formularzami online, dostępnymi na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych. Na jednej karcie może znajdować się wiele różnych głosowań, które razem stanowią sesję.
W przypadku wybrania scenariusza według porządku obrad, głosowania będą odbywały się po kolei według zdefiniowanego harmonogramu i będą poddawane pod głosowanie przez prowadzącego (moderatora).
Zarządzanie systemem do głosowania zdalnego stworzonym przez mProfi nie wymaga doświadczenia ani umiejętności technicznych. Konfiguracja głosowania odbywa się za pośrednictwem narzędzi dostępnych po zalogowaniu do konta na naszej platformie.
Wygląd i zawartość kart do głosowania podlega personalizacji, między innymi w zakresie kolorystyki. Organizator ustala np. ilość pytań i możliwych odpowiedzi, a także ich typ (dostępne są pytania otwarte oraz pytania zamknięte jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru).
Może również zdecydować, czy każdemu uczestnikowi przysługiwał będzie tylko jeden głos, czy nie wprowadzać limitu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w ramach jednej karty zorganizować kilka głosowań (czy to widocznych jedno pod drugim, czy rozdzielonych na kilka ekranów).
Dostęp do głosowania zdalnego przez Internet będą mogły uzyskać tylko osoby uprawnione, które uzyskały dedykowany link lub link ogólny wraz z indywidualnym kodem dostępu. Dzięki temu nie powstaną wątpliwości odnośnie do wiarygodności uzyskanych wyników. W momencie rozsyłania linków do kart, głosowanie może być już aktywne, ale istnieje też opcja odroczenia startu na wybrany przez siebie termin. Pozwoli to uczestnikom odpowiednio przygotować się do udzielenia odpowiedzi.
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Wysłanie follow-up emaila może okazać się różnicą między zdobyciem nowego klienta a utratą szansy na sprzedaż. Dowiedz się, co to follow-up...
Marketing afiliacyjny — co to za strategia i czy warto ją wdrożyć?
Marketing afiliacyjny to coraz popularniejsza strategia, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Charakteryzuje się wysoką elastyczno
Cykliczne wysyłanie SMS — jak działa?
Wysoka skuteczność i niski koszt realizacji kampanii sprawia, że mimo upływu lat SMS marketing nie traci na popularności. Często składa się...
Czym są maile transakcyjne i jak je tworzyć?
Maile transakcyjne to nie tylko wiadomości potwierdzające działania użytkowników, ale także istotne narzędzie budowania relacji z odbiorcami. Jakie są ich rodzaje...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.