Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Głosowanie SMS pozwoli Ci skutecznie zaangażować uczestników szkolenia, spotkania firmowego, konferencji czy koncertu. Organizuj głosowania w czasie rzeczywistym i wyświetlaj natychmiast wyniki na telebimie lub stronie online. Bez specjalistycznego sprzętu i obsługi. Bez limitu liczby uczestników — wystarczą ich własne telefony komórkowe.
mProfi » Głosowania SMS
Głosowania SMS przy pomocy mProfi to uniwersalne i łatwe we wdrożeniu rozwiązanie. Każdy użytkownik modułu głosowań ma dostęp do takich funkcji, jak automatyczny wybór numeru głosowania, statystyki i szczegółowy raport oddanych głosów oraz panel zarządzania głosowaniem, pozwalający ustalać pytania zamknięte. Dodatkowe opcje obejmują m.in. możliwość zadawania pytań otwartych, wyboru rodzaju wykresu, a także szablonu kolorystycznego i czcionki przy wyświetlaniu wyników.
Szybka konfiguracja w intuicyjnym panelu webowym.
Czytelne, aktualizowane w czasie rzeczywistym wykresy.
Dowolna liczba pytań i odpowiedzi (w wersji Pro).
SZKOLENIA
BADANIE OPINII
KONFERENCJE
GŁOSOWANIE NA EVENTACH I ONLINE
KRÓTKIE ANKIETY
INTERAKTYWNE PREZENTACJE
Głosowanie SMS można wykorzystać na bardzo wiele sposobów, w zależności od tematyki i typu organizowanego wydarzenia, a także efektu, który chcemy uzyskać. Przykładowe zastosowania obejmują głosowanie na najlepszego prelegenta, udzielanie odpowiedzi na pytania testujące wiedzę uczestników szkolenia, czy też dzielenie się swoją opinią na dany temat.
Za pomocą głosowania przez SMS szybko, sprawnie i bezproblemowo zbierzesz potrzebne informacje, przełamiesz pierwsze lody na evencie, rozbawisz widownię, sprawdzisz, czy wiedza podczas szkolenia została przekazana skutecznie, a uczestnicy faktycznie dobrze zrozumieli dany temat.
Głosowanie SMS przebiega w niezwykle prosty sposób. Wystarczy, aby uczestnik wysłał wiadomość na wskazany numer telefonu z odpowiednią treścią, kierując się instrukcją na telebimie. Pytania mogą być otwarte lub zamknięte. W tym drugim przypadku wystarczy, że głosujący wpisze w treść komendę, np. numer czy literę, do której przypisana jest dana odpowiedź. Nie musi wpisywać w wiadomość całej treści odpowiedzi.
Do poszczególnych opcji można przypisać np. imiona i nazwiska osób, które wygłaszały prelekcje podczas wydarzenia, aby uczestnicy mogli wybrać najlepszego prezentera. Oddanie głosu zajmie zaledwie kilkanaście sekund. Głosujący nie musi nigdzie się rejestrować, podawać swoich danych osobowych czy ściągać specjalnych aplikacji.
Głosowanie SMS przeprowadza się za pomocą webowej aplikacji mProfi. Cały proces jego konfiguracji i późniejszej analizy wyników jest niezwykle prosty i nie wymaga szczególnych umiejętności technicznych ani specjalistycznego wyposażenia. W pierwszej kolejności organizator musi zarezerwować numer telefonu, na który uczestnicy będą wysyłali odpowiedzi.
Kiedy już to zrobi, nie pozostanie nic innego, jak stworzyć nowe głosowanie w specjalnym module na naszej stronie internetowej. Użytkownik może sam ustalić m.in. nazwę głosowania, ilość, typ i treść pytań oraz odpowiedzi (w przypadku odpowiedzi zamkniętych).
Gdy wszystkie formalności zostaną dopełnione, przyjdzie czas na wyświetlenie pierwszego pytania na telebimie lub ekranie, tak aby głosujący mogli się z nim zapoznać. Głosowania nie wymagają dodatkowych pilotów ani obsługi technicznej — wystarczy sam telefon.
Głosowanie SMS to korzystna opcja dla firm organizujących różnego typu wydarzenia na żywo (np. szkolenia, prelekcje, konferencje), które szukają sposobu, aby bardziej zaangażować widownię i wprowadzić do wystąpień elementy interaktywne.
Głosowanie przez SMS może również uatrakcyjnić spotkanie firmowe lub koncert. Doskonale sprawdzi się zarówno do bardziej poważnych zastosowań (np. test wiedzy), jak i do rozluźnienia użytkowników wydarzenia (przykładowo za pomocą humorystycznego quizu).
Głosowanie SMS-owe ma bardzo uniwersalny charakter, dzięki czemu pozwala uzyskać informacje różnego typu. Platforma mProfi oferuje możliwość zadawania zarówno pytań zamkniętych, jak i otwartych. Możemy więc tworzyć własne propozycje odpowiedzi i sprawdzać, która z nich cieszy się największą popularnością.
To dobra opcja, gdy nie szukamy pomysłów, a bardziej zależy nam na wyselekcjonowaniu którejś ze ściśle określonych opcji (np. głosujemy na najlepsze wystąpienie). Pytania otwarte dają uczestnikom głosowania pole do zaproponowania własnych rozwiązań. Przydadzą się, gdy np. zbieramy nominacje.
Głosowanie SMS-owe przynosi wiele korzyści zarówno jego uczestnikom, jak i organizatorom. Ci pierwsi mogą głosować z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, co oznacza dużą wygodę i oszczędność. Nie ma potrzeby dysponowania specjalnym sprzętem, oprogramowaniem czy fizycznymi kartami do głosowania. Wystarczy telefon komórkowy. Uczestnicy wydarzenia nie muszą nawet podnosić się z siedzeń w sali konferencyjnej, aby błyskawicznie oddać swój głos.
W przypadku organizatorów głosowanie przez SMS przekłada się przede wszystkim na mniejsze koszty i większą łatwość przeprowadzenia głosowania, oraz późniejszego podliczania oraz analizy wyników. System automatycznie oblicza wyniki, tworzy wykresy i na bieżąco je aktualizuje wraz z kolejnymi wpływającymi głosami, co pozwala znacząco urozmaicić prezentację w trakcie eventu.
Dzięki temu cały proces przebiega płynnie i nie zajmuje zbyt dużo czasu (a podczas konferencji i innych tego typu eventów często każda minuta jest na wagę złota). Nie trzeba robić przerw na sprawdzenie wyników, co mogłoby ostudzić entuzjazm głosujących i sprawić, że opadną emocje związane z głosowaniem.
Permission marketing – dlaczego budowanie zaufania jest ważne dla rozwoju biznesu?
Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym etapie rozwoju technologii, pozyskanie klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W pewnym sensie tak jest...
Co to jest inbound i outbound marketing? Kompletny przewodnik
Marketing to coś więcej niż po prostu reklama. To rozmaite strategie i podejścia do klienta, które mają podnieść zysk. W dzisiejszym...
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.