Podstawowe korzyści marketing automation dotyczą oszczędności zasobów i wygody, jakie wiążą się z przekazywaniem pewnych zadań specjalnemu oprogramowaniu.
Ręczne wysyłanie wiadomości do setek lub tysięcy klientów byłoby uciążliwe i czasochłonne. Dzięki działaniom marketing automation wystarczy przygotować treść wiadomości, ustalić parametry wysyłki, takie jak data i godzina, a system sam zadba o dostarczenie wiadomości o odpowiedniej porze.
Dodatkowym atutem mProfi jest możliwość tworzenia szablonów wiadomości. Jeśli często wysyłasz podobne komunikaty, które wymagają jedynie niewielkich zmian w treści, wystarczy, że raz przygotujesz optymalny szablon, a następnie tworzenie kolejnych SMS-ów i e-maili będzie znacznie szybsze.
Narzędzia marketing automation, takie jak mProfi, pozwalają na integrację z innym wybranym oprogramowaniem, aby osiągać jeszcze lepsze rezultaty i w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnej technologii.
Warto wiedzieć, czym jest marketing automation i co można dzięki niemu zyskać, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Obecnie po rozwiązania tego typu sięga wielu przedsiębiorców z różnorodnych branż, w związku z czym klienci zaczynają oczekiwać spersonalizowanej, bezpośredniej komunikacji, między innymi właśnie za pośrednictwem wiadomości tekstowych.