MAILING DO KLIENTÓW

Mailing do klientów jest kluczowym elementem strategii komunikacyjnej wielu firm, od małych działalności po wielkie korporacje. Nie musi być czasochłonny i uciążliwy do realizacji. Platforma mProfi pozwoli Ci skutecznie kontaktować się ze swoimi odbiorcami przy niewielkim nakładzie pracy i kosztów!

Mailing do klientów — zalety usługi

mProfi umożliwia masowy mailing do klientów w czasie rzeczywistym lub według wybranego przez Ciebie harmonogramu. Wystarczy, że przygotujesz treść wiadomości i wybierzesz jej parametry. Możesz skierować e-maila do konkretnych odbiorców, skorzystać z przygotowanej wcześniej listy kontaktów lub umożliwić swoim klientom samodzielną rejestrację, na przykład do newslettera. Wszystko to i wiele więcej przy pomocy prostej w obsłudze platformy w przeglądarce!

Intuicyjny kreator wiadomości.

Gotowe szablony wiadomości do wykorzystania.

Możliwość odbierania wiadomości zwrotnych.

Mailing do klientów — przykłady

KODY RABATOWE

POWIADOMIENIA O WYPRZEDAŻY

NEWSLETTER

mailing-do-klientow

KOMUNIKATY O STATUSIE ZAMÓWIENIA

ZAPROSZENIA NA EVENTY

Jak korzystać z aplikacji mProfi.pl — mailing do klientów?

ZAŁÓŻ KONTO MPROFI​

STWÓRZ E-MAIL SAMODZIELNIE LUB PRZY POMOCY SZABLONU

OKREŚL PARAMETRY WYSYŁKI

MONITORUJ WYNIKI KAMPANII

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

KORZYSTNE WARUNKI WYSYŁKI

ŁATWA MASOWA WYSYŁKA E-MAIL, SMS i MMS

ZINTEGROWANY MODUŁ ANALITYCZNY

SKUTECZNY SPOSÓB NA DOTARCIE DO KLIENTA

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
10

Mailing do klientów — jak działa?

Mailing do klientów oznacza wysyłkę wiadomości elektronicznych, zwykle do wielu odbiorców jednocześnie, dążąc do osiągnięcia określonych celów biznesowych. Jest powszechnie stosowany zarówno w przypadku klientów indywidualnych, jak i firm.

 

Skuteczny mailing do klientów może spowodować między innymi większe zainteresowanie produktami lub usługami firmy, wyższą rozpoznawalność marki, lepszą ocenę jakości obsługi klienta czy wyższy poziom lojalności dotychczasowych klientów.

Dlaczego warto postawić na mailing do klientów?

Mailing do klientów do wygodna i bezpośrednia forma komunikacji. Odbiorca może zapoznać się z komunikatem niemal od razu po jego wysłaniu, niezależnie od dnia i godziny.

 

Wiele osób ma włączone powiadomienia o nowych wiadomościach i w krótkim czasie odczytuje otrzymane e-maile. Oznacza to, że ten typ komunikacji sprawdzi się także przy przekazywaniu informacji, które są wartościowe jedynie przez krótki czas (np. informacje o wyprzedażach błyskawicznych).

 

E-mailing do klientów można potraktować jako główną metodę komunikacji lub uzupełniać nim inne rozwiązania. Przykładowo, SMS pozwoli błyskawicznie zapoznać klienta z trzonem informacji, które chcemy mu przekazać, a w wysłanym w tym samym czasie e-mailu zawrzemy dodatkowe szczegóły, których nie zmieścilibyśmy w wiadomości tekstowej.

3
Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej
6

Kiedy wybrać mailing do klientów?

Z uwagi na fakt, że obecnie niemal każdy posiada skrzynkę mailową, mailing do klientów sprawdzi się w większości branż. Nawet w przypadku przedsiębiorców, którzy oferują swoje towary lub usługi tylko stacjonarnie, komunikacja elektroniczna może okazać się strzałem w dziesiątkę.

 

Sklep internetowy może przy jego pomocy z łatwością informować klientów o kolejnych etapach realizacji ich zamówienia, a także promować organizowane przez siebie wyprzedaże czy nowe produkty trafiające do oferty. Restauracja przy pomocy mailingu prześle lojalnym odbiorcom menu na nadchodzący okres, potwierdzi rezerwację stolika czy zareklamuje specjalną ofertę.

Mailing do klientów — do czego go wykorzystać?

Mailing do klientów jest uniwersalnym sposobem komunikacji. Sprawdzi się przy wielu typach kampanii, od bardziej doraźnych, po długotrwałe czy wielokrotnie powtarzane. Możliwość dodania do wiadomości obrazków, linków, załączników i innych elementów przekłada się na niezliczoną ilość konfiguracji.

 

Możliwe zastosowania obejmują, chociażby wysyłanie powiadomień o statusie zamówienia, życzeń świątecznych, zaproszeń na organizowane wydarzenia, informacji o nowych produktach i usługach, a także wyprzedażach i ofertach specjalnych, newsletterów i wiele, wiele więcej.

 

To, które rozwiązania będą najlepsze, zależy w dużej mierze od branży, w której działa firma, przyjętej przez nią strategii marketingowej i budżetu. Niektóre przedsiębiorstwa stosują mailing do klientów do bardzo wielu zastosowań, inne tylko kilku. Każda sytuacja jest inna.

14
Masowa wysyłka SMS

Wiadomości e-mail do klientów — co powinny zawierać?

Wiadomości e-mail do klientów, aby były skuteczne, a więc przynosiły oczekiwane rezultaty (np. w zakresie ilości zamówień lub zwiększenia świadomości marki), powinny być odpowiednio skomponowane.

 

Mailing do klientów powinien być pozbawiony błędów ortograficznych i merytorycznych, prezentować się profesjonalne i miło dla oka. Ważne, aby w jasny i klarowny sposób rozwijał główny temat wiadomości — w większości przypadków odbiorcy nie będą skłonni zapoznawać się z długimi, zbitymi blokami tekstu.

 

Warto korzystać z elementów multimedialnych, np. wysokiej jakości zdjęć lub grafik, w tym w miarę możliwości wkomponowanie w wiadomość tzw. CTA (Call-to-Action — wezwanie do działania), czyli chociażby klikalnych przycisków kierujących do strony internetowej, na której odbywa się reklamowana wyprzedaż.

Jak uruchomić mailing do klientów?

Uruchomienie mailingu do klientów nie wymaga szczególnych umiejętności technicznych. Dzięki platformie mProfi jest to prosty i szybki proces, który przebiega przy pomocy intuicyjnego kreatora. Użytkownicy mają dostęp do szablonów wiadomości, dzięki czemu osobom początkującym łatwiej jest tworzyć wysokiej jakości komunikaty.

Jak sprawdzić, czy mailing do klientów przynosi efekty?

Weryfikacja efektów prowadzonego mailingu do klientów to klucz do sukcesu kampanii. Nawet mimo dużego doświadczenia ciężko przewidzieć, jakiego rodzaju komunikaty zostaną najlepiej odebrane przez obecnych i potencjalnych klientów. Dlatego ważne jest, żeby na bieżąco sprawdzać wyniki wysyłanych wiadomości i wyciągać z nich wnioski.

 

mProfi posiada dedykowany moduł analityczny, dzięki któremu szybko uzyskasz istotne informacje o prowadzonej wysyłce i wygenerujesz użyteczne raporty.

Masowa wysyłka SMS - korzyści
Masowa wysyłka SMS z komputera

Jak często wysyłać mailing dla klientów?

Optymalna częstotliwość mailingu do klientów zależy od okoliczności. Zalewanie odbiorców dziesiątkami wiadomości dziennie może być źle postrzegane. Z kolei zbyt rzadka komunikacja utrudnia zbudowanie świadomości marki i lojalności klientów.

 

Kluczową zaletą naszej platformy jest możliwość zaplanowania wysyłki na wybrany przez siebie dzień i godzinę. Dzięki temu nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozsyłać komunikaty również w chwilach, w których zespół nie pracuje i nie mógłby uruchomić wysyłki ręcznie, np. wieczorem, w weekendy czy święta.

Mailing do klientów — ile kosztuje?

Koszt mailingu do klientów nie jest stały. Wpływają na niego ustalona stawka za wiadomość i ilość wysłanych e-maili. W praktyce oznacza to, że firma może z łatwością dostosowywać koszt prowadzonych kampanii do swojego aktualnego budżetu, skalując je w górę lub w dół w zależności od okoliczności.

 

Koszty komunikacji elektronicznej są znacznie niższe niż w przypadku tradycyjnych metod, takich jak radio, prasa czy telewizja. Jednocześnie w przypadku e-maili znacznie łatwiej jest śledzić, ile osób faktycznie zapoznało się z wiadomością i podjęło na jej podstawie jakieś kroki np. kliknęło link zawarty w mailu, a następnie złożyło zamówienie.

Masowa wysyłka SMS

Na naszym blogu

5

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.