Jak budować lojalność klienta i dlaczego warto to robić? Pozyskiwanie zupełnie nowych klientów jest dla wielu firm zadaniem kluczowym. Nie ulega...
mProfi » Ankiety NPS
Ankiety NPS — dla kogo są przydatne?
Ankiety NPS to użyteczne narzędzie dla firm z różnych branż, niezależnie od ich rozmiaru. Dzięki nim poznasz poziom zaangażowania konsumentów i zidentyfikujesz obszary, produkty lub usługi, które wymagają usprawnienia. Badania Net Promoter Score mogą zostać wykorzystane zewnętrznie (przekazane klientom lub kontrahentom) bądź wewnętrznie (przesłane pracownikom firmy — wszystkim lub na przykład określonym działom). Ich przygotowywanie i analiza nie wymagają specjalistycznych narzędzi ani umiejętności programowania.
Ankietę NPS stworzysz w zaledwie kilka chwil.
Ilość pytań zależy od Ciebie.
Możesz na bieżąco sprawdzać wyniki i wskaźnik NPS.