Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
mProfi to wygodny sposób na automatyczne wysyłanie SMS do klientów, pracowników, partnerów biznesowych i nie tylko. Nie trać czasu na ręczną wysyłkę wiadomości i nie ryzykuj, że o niej zapomnisz. Z góry zaplanuj całą kampanię i zaoszczędź czas oraz energię.
mProfi » Automatyczne wysyłanie SMS
Szybko i sprawnie twórz wiadomości przy pomocy intuicyjnego kreatora.
Zaplanuj automatyczną wysyłkę SMS na dowolny moment.
Na bieżąco analizuj wyniki kampanii dzięki modułowi raportowemu.
PRZYPOMNIENIA O NADCHODZĄCYCH SPOTKANIACH
INFORMACJE O OFERTACH SPECJALNYCH I WYPRZEDAŻACH
PRZESYŁANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PORAD
AKTUALIZACJE MENU RESTAURACJI LUB KAWIARNI
ZAPROSZENIA NA WYDARZENIA
NEWSLETTER
Automatyczne wysyłanie SMS polega na korzystaniu z usług lub aplikacji, takich jak mProfi, które umożliwiają zaplanowanie i realizację masowej wysyłki wiadomości tekstowych (SMS) na przyszłość. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą z łatwością komunikować się z klientami, pracownikami czy partnerami biznesowymi bez konieczności wysyłania wiadomości ręcznie i w czasie rzeczywistym. Ten rodzaj usługi pozwala użytkownikom zaplanować wysyłkę SMS na określony termin, a następnie automatycznie realizuje wysyłkę według ustalonego harmonogramu.
Automatyczne wysyłanie SMS z komputera pozwala z góry przygotować całą kampanię reklamową czy newsletter na dłuższy okres. Dzięki temu nie ma ryzyka, że zapomni się o wysyłce lub wiadomości nie zostaną przygotowane, nawet gdy np. pracownik odpowiedzialny za nie zachoruje czy uda się na urlop wypoczynkowy.
Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS ma zastosowanie przede wszystkim w kampaniach marketingowych. Może być wykorzystane do przekazywania informacji o promocjach, wyprzedażach czy nowościach w ofercie, aby szybko i efektywnie dotrzeć z komunikatem do dużej grupy klientów.
Innym często spotykanym zastosowaniem są przypomnienia o zbliżających się terminach, takich jak spotkania, szkolenia, konferencje czy inne ważne wydarzenia. Co więcej, automatyczne wysyłanie SMS do klientów to niejedyna opcja — taka usługa może także usprawnić komunikację wewnętrzną z pracownikami, służąc do przekazywania ważnych informacji, powiadomień czy zmian w planach pracy.
Program do automatycznego wysyłania SMS doskonale sprawdzi się w bardzo wielu branżach, jako że niemal w każdym sektorze pojawia się potrzeba szybkiej i sprawnej komunikacji z klientami, kontrahentami lub pracownikami.
Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS przyda się chociażby firmom zajmującym się handlem detalicznym i e-commerce. Mogą je wykorzystać m.in. do wysyłania informacji o promocjach, wyprzedażach, nowościach w ofercie i nie tylko. Korzysta z niego także wiele przedsiębiorstw w branży gastronomicznej, turystycznej, eventowej i hotelarskiej.
Tego typu rozwiązania mają również szerokie zastosowanie w edukacji, w szczególności w kontakcie z rodzicami uczniów danej placówki. Mogą posłużyć do powiadomiania o wydarzeniach szkolnych, terminach egzaminów czy zmianach w planie zajęć.
mProfi jest łatwą w obsłudze aplikacją do automatycznego wysyłania SMS, która nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy czy umiejętności programowania. Wystarczy chwila, aby przekonać się, że odpowiedź na pytanie, jak ustawić automatyczne wysyłanie SMS jest bardzo prosta.
Program posiada przyjazny użytkownikowi interfejs graficzny. Wystarczy wpisać w odpowiednie pole treść wiadomości i wybrać parametry wysyłki (data, godzina, odbiorcy), a następnie zatwierdzić zlecenie. Wiadomości SMS można spersonalizować (np. zwracać się do odbiorcy po imieniu), co pozwala na lepsze dostosowanie treści do odbiorców, a tym samym na zwiększenie zaangażowania klientów.
Tak, automatyczne wysyłanie SMS umożliwia zaplanowanie wysyłki wiadomości na konkretny dzień i godzinę. W związku z tym, przedsiębiorstwa mogą dostosować swoją komunikację do potrzeb klientów, uwzględniając okoliczności i treść przekazu.
Automatyczne wysyłanie SMS o danej godzinie zapewnia, że komunikaty zostaną dostarczone w odpowiednim momencie, na przykład dokładnie w chwili startu wyprzedaży, tak aby odbiorcy od razu po otrzymaniu wiadomości mogli zapoznać się z promocjami.
Odpowiednie zaplanowanie wysyłki SMS pozwala również na oszczędność czasu i zasobów, gdyż nie trzeba monitorować procesu wysyłki i kontrolować wysyłania wiadomości w czasie rzeczywistym.
Automatyczne wysyłanie SMS pozwala na zaplanowanie wysyłek na określony dzień i godzinę, co daje możliwość dostosowania komunikacji do potrzeb klientów czy aktualnych wydarzeń. Oznacza to że, w przeciwieństwie do wysyłki ręcznej, przy wysyłce automatycznej nie ma problemu z komunikacją również poza godzinami pracy firmy.
Korzystanie z automatycznego wysyłania wiadomości SMS do klientów i nie tylko może znacząco usprawnić komunikację i wpłynąć na wzrost zaangażowania oraz lojalności odbiorców. Dzięki opcji przygotowania i zaplanowania wiadomości na cały miesiąc z góry, łatwiej jest panować nad sprawną realizacją kampanii i nie ma ryzyka, że wysyłka którejś z wiadomości zostanie przegapiona.
mProfi w ramach usługi automatycznego wysyłania SMS o danej godzinie oferuje rozbudowany moduł raportowy. Dzięki temu można na bieżąco mierzyć skuteczność kampanii i wprowadzać ewentualne poprawki do zaplanowanych, ale jeszcze nie wysłanych wiadomości, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Marketing w klubie sportowym — jak może wyglądać?
Marketing sportowy to klucz do serc kibiców i portfeli sponsorów. Efektywne kampanie mogą diametralnie zmienić postrzeganie drużyny, zwiększając jej widoczność i...
Co to jest personalizacja w marketingu i dlaczego jest istotna?
Z uwagi na wszechobecny zgiełk informacyjny, wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga obecnie czegoś więcej niż tylko dobrego produktu. Problemem stają...
Remarketing — co to jest i jak z niego korzystać?
Gdy użytkownik opuszcza stronę internetową bez zakupu, nie oznacza to końca gry. Remarketing to sposób na ponowne dotarcie do tych cennych...
6 przykładów newslettera, na które warto zwrócić uwagę
Newslettery mogą być niezwykle skuteczne, ale tylko wtedy, gdy są dobrze zaprojektowane i mają przemyślaną treść. Jakie cechy powinien mieć idealny...
Double opt-in i single opt-in w newsletterze — czym są i które wybrać?
Gromadzenie zapisów do newslettera to pierwszy krok w budowaniu zaangażowanej społeczności. Jednak zanim zdecydujesz, które podejście wybrać — double opt-in czy...
Co to jest promocja? Definicja i rodzaje
Promocja to więcej niż tylko oferta specjalna czy reklama – to strategia, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy. Co...
Strategia marketingowa hotelu – przykłady i najlepsze praktyki
Strategia marketingowa hotelu — przykłady, wskazówki i najlepsze praktyki Strategia marketingowa hotelu to coś, bez czego trudno przetrwać, a tym bardziej...
Wysłanie follow-up emaila może okazać się różnicą między zdobyciem nowego klienta a utratą szansy na sprzedaż. Dowiedz się, co to follow-up...
Marketing afiliacyjny — co to za strategia i czy warto ją wdrożyć?
Marketing afiliacyjny to coraz popularniejsza strategia, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Charakteryzuje się wysoką elastyczno
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.