Automatyczne wysyłanie SMS pozwala na zaplanowanie wysyłek na określony dzień i godzinę, co daje możliwość dostosowania komunikacji do potrzeb klientów czy aktualnych wydarzeń. Oznacza to że, w przeciwieństwie do wysyłki ręcznej, przy wysyłce automatycznej nie ma problemu z komunikacją również poza godzinami pracy firmy.
Korzystanie z automatycznego wysyłania wiadomości SMS do klientów i nie tylko może znacząco usprawnić komunikację i wpłynąć na wzrost zaangażowania oraz lojalności odbiorców. Dzięki opcji przygotowania i zaplanowania wiadomości na cały miesiąc z góry, łatwiej jest panować nad sprawną realizacją kampanii i nie ma ryzyka, że wysyłka którejś z wiadomości zostanie przegapiona.
mProfi w ramach usługi automatycznego wysyłania SMS o danej godzinie oferuje rozbudowany moduł raportowy. Dzięki temu można na bieżąco mierzyć skuteczność kampanii i wprowadzać ewentualne poprawki do zaplanowanych, ale jeszcze nie wysłanych wiadomości, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki.