Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
mProfi to wygodny sposób na automatyczne wysyłanie SMS do klientów, pracowników, partnerów biznesowych i nie tylko. Nie trać czasu na ręczną wysyłkę wiadomości i nie ryzykuj, że o niej zapomnisz. Z góry zaplanuj całą kampanię i zaoszczędź czas oraz energię.
mProfi » Automatyczne wysyłanie SMS
Szybko i sprawnie twórz wiadomości przy pomocy intuicyjnego kreatora.
Zaplanuj automatyczną wysyłkę SMS na dowolny moment.
Na bieżąco analizuj wyniki kampanii dzięki modułowi raportowemu.
PRZYPOMNIENIA O NADCHODZĄCYCH SPOTKANIACH
INFORMACJE O OFERTACH SPECJALNYCH I WYPRZEDAŻACH
PRZESYŁANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PORAD

AKTUALIZACJE MENU RESTAURACJI LUB KAWIARNI
ZAPROSZENIA NA WYDARZENIA
NEWSLETTER
Poznaj opinie naszych klientów

Automatyczne wysyłanie SMS polega na korzystaniu z usług lub aplikacji, takich jak mProfi, które umożliwiają zaplanowanie i realizację masowej wysyłki wiadomości tekstowych (SMS) na przyszłość. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą z łatwością komunikować się z klientami, pracownikami czy partnerami biznesowymi bez konieczności wysyłania wiadomości ręcznie i w czasie rzeczywistym. Ten rodzaj usługi pozwala użytkownikom zaplanować wysyłkę SMS na określony termin, a następnie automatycznie realizuje wysyłkę według ustalonego harmonogramu.
Automatyczne wysyłanie SMS z komputera pozwala z góry przygotować całą kampanię reklamową czy newsletter na dłuższy okres. Dzięki temu nie ma ryzyka, że zapomni się o wysyłce lub wiadomości nie zostaną przygotowane, nawet gdy np. pracownik odpowiedzialny za nie zachoruje czy uda się na urlop wypoczynkowy.
Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS ma zastosowanie przede wszystkim w kampaniach marketingowych. Może być wykorzystane do przekazywania informacji o promocjach, wyprzedażach czy nowościach w ofercie, aby szybko i efektywnie dotrzeć z komunikatem do dużej grupy klientów.
Innym często spotykanym zastosowaniem są przypomnienia o zbliżających się terminach, takich jak spotkania, szkolenia, konferencje czy inne ważne wydarzenia. Co więcej, automatyczne wysyłanie SMS do klientów to niejedyna opcja — taka usługa może także usprawnić komunikację wewnętrzną z pracownikami, służąc do przekazywania ważnych informacji, powiadomień czy zmian w planach pracy.
Program do automatycznego wysyłania SMS doskonale sprawdzi się w bardzo wielu branżach, jako że niemal w każdym sektorze pojawia się potrzeba szybkiej i sprawnej komunikacji z klientami, kontrahentami lub pracownikami.
Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS przyda się chociażby firmom zajmującym się handlem detalicznym i e-commerce. Mogą je wykorzystać m.in. do wysyłania informacji o promocjach, wyprzedażach, nowościach w ofercie i nie tylko. Korzysta z niego także wiele przedsiębiorstw w branży gastronomicznej, turystycznej, eventowej i hotelarskiej.
Tego typu rozwiązania mają również szerokie zastosowanie w edukacji, w szczególności w kontakcie z rodzicami uczniów danej placówki. Mogą posłużyć do powiadomiania o wydarzeniach szkolnych, terminach egzaminów czy zmianach w planie zajęć.
mProfi jest łatwą w obsłudze aplikacją do automatycznego wysyłania SMS, która nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy czy umiejętności programowania. Wystarczy chwila, aby przekonać się, że odpowiedź na pytanie, jak ustawić automatyczne wysyłanie SMS jest bardzo prosta.
Program posiada przyjazny użytkownikowi interfejs graficzny. Wystarczy wpisać w odpowiednie pole treść wiadomości i wybrać parametry wysyłki (data, godzina, odbiorcy), a następnie zatwierdzić zlecenie. Wiadomości SMS można spersonalizować (np. zwracać się do odbiorcy po imieniu), co pozwala na lepsze dostosowanie treści do odbiorców, a tym samym na zwiększenie zaangażowania klientów.
Tak, automatyczne wysyłanie SMS umożliwia zaplanowanie wysyłki wiadomości na konkretny dzień i godzinę. W związku z tym, przedsiębiorstwa mogą dostosować swoją komunikację do potrzeb klientów, uwzględniając okoliczności i treść przekazu.
Automatyczne wysyłanie SMS o danej godzinie zapewnia, że komunikaty zostaną dostarczone w odpowiednim momencie, na przykład dokładnie w chwili startu wyprzedaży, tak aby odbiorcy od razu po otrzymaniu wiadomości mogli zapoznać się z promocjami.
Odpowiednie zaplanowanie wysyłki SMS pozwala również na oszczędność czasu i zasobów, gdyż nie trzeba monitorować procesu wysyłki i kontrolować wysyłania wiadomości w czasie rzeczywistym.
Automatyczne wysyłanie SMS pozwala na zaplanowanie wysyłek na określony dzień i godzinę, co daje możliwość dostosowania komunikacji do potrzeb klientów czy aktualnych wydarzeń. Oznacza to że, w przeciwieństwie do wysyłki ręcznej, przy wysyłce automatycznej nie ma problemu z komunikacją również poza godzinami pracy firmy.
Korzystanie z automatycznego wysyłania wiadomości SMS do klientów i nie tylko może znacząco usprawnić komunikację i wpłynąć na wzrost zaangażowania oraz lojalności odbiorców. Dzięki opcji przygotowania i zaplanowania wiadomości na cały miesiąc z góry, łatwiej jest panować nad sprawną realizacją kampanii i nie ma ryzyka, że wysyłka którejś z wiadomości zostanie przegapiona.
mProfi w ramach usługi automatycznego wysyłania SMS o danej godzinie oferuje rozbudowany moduł raportowy. Dzięki temu można na bieżąco mierzyć skuteczność kampanii i wprowadzać ewentualne poprawki do zaplanowanych, ale jeszcze nie wysłanych wiadomości, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Co to jest KPI i jak je wykorzystać do wzrostu efektywności firmy?
Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojej wielkości, potrzebuje narzędzi, które pozwalają ocenić skuteczność działań i podejmowanych decyzji. Co to jest KPI? To...
Czym jest Real Time Marketing i jak przyciągnąć uwagę odbiorców?
Real Time Marketing, zwany także marketingiem w czasie rzeczywistym, coraz częściej zwraca uwagę firm i marketerów. Właściwie wykorzystany może przyciągnąć uwagę,...
Wysyłanie SMS-ów do klientów – skuteczny sposób na komunikację i marketing
Wysyłanie SMS-ów do klientów to wciąż jedna z najbardziej efektywnych metod komunikacji biznesowej. W erze przeładowania informacyjnego SMS ma tę przewagę,...
Jak wybrać najlepszy program do wysyłania SMS-ów?
Program do wysyłania SMS-ów to obecnie jedno z najskuteczniejszych, a jednocześnie najbardziej uniwersalnych narzędzi komunikacji z klientami. SMS wciąż pozostaje kanałem,..
Komunikacja mobilna – więcej niż tylko SMS
W dobie cyfryzacji i szybkiego tempa życia komunikacja mobilna staje się jednym z kluczowych narzędzi do budowania relacji z klientami, partnerami...
Komunikacja wewnętrzna a mobilna – jak skutecznie dotrzeć do każdego pracownika?
Komunikacja wewnętrzna to podstawa działania każdej organizacji, ale czy klasyczne kanały kontaktu nadal spełniają swoją rolę? W erze pracy zdalnej, rozproszonych...
Jak skutecznie prowadzić marketing branży motoryzacyjnej?
Marketing branży motoryzacyjnej przeszedł w ostatnich latach dynamiczną ewolucję, dostosowując się do rosnących oczekiwań klientów i zmian technologicznych. Dobrze zaplano

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl