AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE SMS

mProfi to wygodny sposób na automatyczne wysyłanie SMS do klientów, pracowników, partnerów biznesowych i nie tylko. Nie trać czasu na ręczną wysyłkę wiadomości i nie ryzykuj, że o niej zapomnisz. Z góry zaplanuj całą kampanię i zaoszczędź czas oraz energię.

Automatyczne wysyłanie SMS — jakie ma zalety?

Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS oferuje szybką i efektywną komunikację, która dociera do odbiorców praktycznie natychmiast w wybranym przez nadawcę momencie. Automatyzacja procesu wysyłki pozwala oszczędzić czas i zasoby, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej skuteczności kampanii. Wybierz mProfi i skończ z ustawianiem przypomnień, aby pamiętać o zleceniu wysyłki w czasie rzeczywistym!

Szybko i sprawnie twórz wiadomości przy pomocy intuicyjnego kreatora.

Zaplanuj automatyczną wysyłkę SMS na dowolny moment.

Na bieżąco analizuj wyniki kampanii dzięki modułowi raportowemu.

Automatyczne wysyłanie SMS — przykłady

PRZYPOMNIENIA O NADCHODZĄCYCH SPOTKANIACH

INFORMACJE O OFERTACH SPECJALNYCH I WYPRZEDAŻACH

PRZESYŁANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PORAD

automatyczne wysylanie sms przyklad

AKTUALIZACJE MENU RESTAURACJI LUB KAWIARNI

ZAPROSZENIA NA WYDARZENIA

NEWSLETTER

Jak wysyłać automatyczne SMS z mProfi.pl?

ZAŁÓŻ KONTO NA PLATFORMIE MPROFI I DOKONAJ JEGO AKTYWACJI​

OPRACUJ TREŚĆ WIADOMOŚCI SMS

RĘCZNIE WPROWADŹ ODBIORCÓW LUB WYBIERZ LISTĘ KONTAKTÓW

WYBIERZ DATĘ I GODZINĘ WYSYŁKI

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

SZYBKA WYSYŁKA W WYBRANYM TERMINIE

OPŁACALNA METODA MASOWEJ WYSYŁKI SMS

MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI TREŚCI

SPRAWNA I BEZPOŚREDNIA METODA KOMUNIKACJI

Poznaj inne nasze usługi

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

Email Marketing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis
1

Automatyczne wysyłanie SMS — na czym polega?

Automatyczne wysyłanie SMS polega na korzystaniu z usług lub aplikacji, takich jak mProfi, które umożliwiają zaplanowanie i realizację masowej wysyłki wiadomości tekstowych (SMS) na przyszłość. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą z łatwością komunikować się z klientami, pracownikami czy partnerami biznesowymi bez konieczności wysyłania wiadomości ręcznie i w czasie rzeczywistym. Ten rodzaj usługi pozwala użytkownikom zaplanować wysyłkę SMS na określony termin, a następnie automatycznie realizuje wysyłkę według ustalonego harmonogramu.

 

Automatyczne wysyłanie SMS z komputera pozwala z góry przygotować całą kampanię reklamową czy newsletter na dłuższy okres. Dzięki temu nie ma ryzyka, że zapomni się o wysyłce lub wiadomości nie zostaną przygotowane, nawet gdy np. pracownik odpowiedzialny za nie zachoruje czy uda się na urlop wypoczynkowy.

Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS — kiedy może się przydać?

Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS ma zastosowanie przede wszystkim w kampaniach marketingowych. Może być wykorzystane do przekazywania informacji o promocjach, wyprzedażach czy nowościach w ofercie, aby szybko i efektywnie dotrzeć z komunikatem do dużej grupy klientów.

 

Innym często spotykanym zastosowaniem są przypomnienia o zbliżających się terminach, takich jak spotkania, szkolenia, konferencje czy inne ważne wydarzenia. Co więcej, automatyczne wysyłanie SMS do klientów to niejedyna opcja — taka usługa może także usprawnić komunikację wewnętrzną z pracownikami, służąc do przekazywania ważnych informacji, powiadomień czy zmian w planach pracy.

Masowa wysyłka SMS
Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej
2

Automatyczne wysyłanie SMS — w jakich branżach można je wykorzystać?

Program do automatycznego wysyłania SMS doskonale sprawdzi się w bardzo wielu branżach, jako że niemal w każdym sektorze pojawia się potrzeba szybkiej i sprawnej komunikacji z klientami, kontrahentami lub pracownikami.

 

Automatyczne wysyłanie wiadomości SMS przyda się chociażby firmom zajmującym się handlem detalicznym i e-commerce. Mogą je wykorzystać m.in. do wysyłania informacji o promocjach, wyprzedażach, nowościach w ofercie i nie tylko. Korzysta z niego także wiele przedsiębiorstw w branży gastronomicznej, turystycznej, eventowej i hotelarskiej.

 

Tego typu rozwiązania mają również szerokie zastosowanie w edukacji, w szczególności w kontakcie z rodzicami uczniów danej placówki. Mogą posłużyć do powiadomiania o wydarzeniach szkolnych, terminach egzaminów czy zmianach w planie zajęć.

Aplikacja do automatycznego wysyłania SMS — jak korzystać?

mProfi jest łatwą w obsłudze aplikacją do automatycznego wysyłania SMS, która nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy czy umiejętności programowania. Wystarczy chwila, aby przekonać się, że odpowiedź na pytanie, jak ustawić automatyczne wysyłanie SMS jest bardzo prosta.

 

Program posiada przyjazny użytkownikowi interfejs graficzny. Wystarczy wpisać w odpowiednie pole treść wiadomości i wybrać parametry wysyłki (data, godzina, odbiorcy), a następnie zatwierdzić zlecenie. Wiadomości SMS można spersonalizować (np. zwracać się do odbiorcy po imieniu), co pozwala na lepsze dostosowanie treści do odbiorców, a tym samym na zwiększenie zaangażowania klientów.

12
13

Automatyczne wysyłanie SMS — czy można je zaplanować na konkretny dzień i godzinę?

Tak, automatyczne wysyłanie SMS umożliwia zaplanowanie wysyłki wiadomości na konkretny dzień i godzinę. W związku z tym, przedsiębiorstwa mogą dostosować swoją komunikację do potrzeb klientów, uwzględniając okoliczności i treść przekazu.

Automatyczne wysyłanie SMS o danej godzinie zapewnia, że komunikaty zostaną dostarczone w odpowiednim momencie, na przykład dokładnie w chwili startu wyprzedaży, tak aby odbiorcy od razu po otrzymaniu wiadomości mogli zapoznać się z promocjami.

Odpowiednie zaplanowanie wysyłki SMS pozwala również na oszczędność czasu i zasobów, gdyż nie trzeba monitorować procesu wysyłki i kontrolować wysyłania wiadomości w czasie rzeczywistym.

Automatyczne wysyłanie SMS do klientów — jakie daje korzyści?

Automatyczne wysyłanie SMS pozwala na zaplanowanie wysyłek na określony dzień i godzinę, co daje możliwość dostosowania komunikacji do potrzeb klientów czy aktualnych wydarzeń. Oznacza to że, w przeciwieństwie do wysyłki ręcznej, przy wysyłce automatycznej nie ma problemu z komunikacją również poza godzinami pracy firmy.

 

Korzystanie z automatycznego wysyłania wiadomości SMS do klientów i nie tylko może znacząco usprawnić komunikację i wpłynąć na wzrost zaangażowania oraz lojalności odbiorców. Dzięki opcji przygotowania i zaplanowania wiadomości na cały miesiąc z góry, łatwiej jest panować nad sprawną realizacją kampanii i nie ma ryzyka, że wysyłka którejś z wiadomości zostanie przegapiona.

 

mProfi w ramach usługi automatycznego wysyłania SMS o danej godzinie oferuje rozbudowany moduł raportowy. Dzięki temu można na bieżąco mierzyć skuteczność kampanii i wprowadzać ewentualne poprawki do zaplanowanych, ale jeszcze nie wysłanych wiadomości, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Masowa wysyłka SMS - korzyści

Na naszym blogu

4

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.