Program do wysyłania SMS-ów — co oferuje i który wybrać?

Program do wysyłania SMS-ów — co oferuje i który wybrać?

Program do wysyłania SMS-ów to dla wielu zespołów marketingowych jedno z kluczowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy. Nic więc dziwnego, że regularnie wdrażają go do swoich procesów kolejne firmy. Jednak jaki jest najlepszy? Na co zwracać uwagę przy wyborze, aby nie żałować?

Program do wysyłania SMS-ów — jakie ma funkcje?

Każdy program do wysyłania SMS-ów z komputera może oferować różny zestaw funkcji — niektóre narzędzia są mniej zaawansowane, inne bardziej. Przykładowo mProfi oferuje zarówno takie podstawowe rozwiązania, jak wysyłanie SMS o danej godzinie i importowanie listy kontaktów, jak i wiele bardziej złożonych, stworzonych z myślą o wymagających użytkownikach.

Należy wyróżnić wśród nich możliwość wysyłki SMS-ów, analizowania wyników prowadzonych kampanii, przeprowadzania SMS-owych głosowań w czasie rzeczywistym, a także realizowania ankiet i badań satysfakcji. Każda firma znajdzie więc coś dla siebie, niezależnie od tego, jakiego typu kampanię chciałaby przeprowadzić.

Wśród ciekawych, a jednocześnie mało znanych funkcji programów do wysyłania SMS-ów, które niekiedy okazują się nieocenione, na szczególną uwagę zasługuje system HLR (Home Location Register), który pozwala wykluczyć z puli posiadanych numerów kontaktowych te nieaktualne i fałszywe.

Program do wysyłania SMS-ów dla Twojej firmy. Prosta obsługa i pełne bezpieczeństwo. Już od kilku groszy za jedną wiadomość!

W jakich branżach sprawdzi się program do grupowego wysyłania SMS-ów?

Program do grupowego wysyłania SMS-ów znajdzie zastosowanie w wielu branżach. Wiadomości tekstowe są bowiem uniwersalną, popularną metodą komunikacji, która pozwala błyskawicznie i relatywnie niewielkim kosztem (w porównaniu np. do fizycznych listów, reklam w telewizji czy billboardów) dotrzeć zarówno do konsumentów, jak i firm. Będą odpowiednie zarówno do poważnej i profesjonalnej, jak i bardziej swobodnej komunikacji.

Tego typu narzędzie można z powodzeniem wykorzystać na przykład w e-commerce, do rozsyłania informacji o wyprzedażach i specjalnych ofertach, ale także do powiadamiania o zmianach w statusie zamówienia. Nowoczesny program do wysyłania płatnych SMS-ów może przydać się także w hotelarstwie, gastronomii i szeroko pojętej turystyce. Przykładowo do potwierdzania rezerwacji, dzielenia się aktualnym menu bądź zapowiedziami planowanych wydarzeń. Ponadto programy do wysyłania SMS-ów są chętnie wdrażane w branży eventowej (choćby do organizowania głosowań podczas konferencji), szkoleniowej i wielu, wielu innych.

Najlepszy program do wysyłania SMS-ów z komputera — czym powinien się wyróżniać?

Dla każdej firmy najlepszy program do wysyłania SMS-ów może wyglądać nieco inaczej, w zależności od indywidualnych okoliczności i preferencji. Jest jednak kilka kryteriów, które w każdym przypadku będą istotne. Należy do nich choćby łatwość obsługi. 

Dobre narzędzie to takie, w przypadku którego użytkownik nie będzie musiał długo zastanawiać się, jak wysłać SMS do wielu osób jednocześnie, w tym na przykład wiadomość ze skróconym linkiem bądź zaplanowaną na konkretny dzień i godzinę, ponieważ wszystko będzie jasne i bezproblemowe. 

Program do wysyłania SMS-ów z komputera powinien być wygodną alternatywą dla ręcznej wysyłki z telefonu, która nie tylko oferuje znacznie mniej funkcji, ale może być czasochłonna lub uciążliwa w przypadku dużej ilości odbiorców. Oprócz intuicyjnego interfejsu nie bez znaczenia są także polityka cenowa i przejrzystość warunków korzystania z platformy, a także jej dobry stan techniczny.

mProfi to przodująca platforma z zakresu komunikacji mobilnej, która pozwala nie tylko na masową wysyłkę SMS do klientów szybko, sprawnie, ale też daje wiele innych możliwości, w tym masową wysyłkę e-maili, które prędzej czy później mogą przydać się każdej firmie. Dzięki temu każda prowadzona kampania komunikacyjna będzie różnorodna i nowoczesna. 

Jaki program do wysyłania SMS-ów wybrać?

Kiedy firma będzie już pewna, że chce zautomatyzować i uprościć wysyłkę wiadomości do klientów, pojawi się kluczowe pytanie: jaki program do wysyłania SMS-ów wybrać? Dostępnych opcji jest wiele, jednak nie wszystkie z nich sprawdzą się równie dobrze.

Niezależnie od tego, czy szuka się programu do wysyłania SMS-ów z Internetu dla małej firmy, czy dużego przedsiębiorstwa lub organizacji, trzeba w pierwszej kolejności przeanalizować swoje potrzeby i wymagania wobec takiego narzędzia. Jakie funkcje są najbardziej potrzebne? Czy oprócz wysyłki SMS-ów przyda się również mailing?

Warto postawić na taką opcję, która po pierwsze spełni wszystkie postawione jej przez daną firmę warunki, a po drugie zawsze będzie odznaczać się wysokim poziomem bezpieczeństwa przetwarzanych danych i świetną jakością obsługi klienta.

Dobry program do wysyłania SMS-ów może pomóc firmie na wiele sposobów, od zmniejszenia kosztów kontaktu z klientami, po zwiększenie skuteczności prowadzonych działań marketingowych i co za tym idzie, przychodów przedsiębiorstwa. Warto wypróbować tego typu narzędzia!

Program do wysyłania SMS-ów dla Twojej firmy. Prosta obsługa i pełne bezpieczeństwo. Już od kilku groszy za jedną wiadomość!

Avatar

Grzegorz Obrębski

Pasjonat nowoczesnych technologii, od zawsze związany z branżą telekomunikacyjną oraz IT. Na co dzień prowadzący wraz ze swoim zespołem działania marketingowe oraz rozwijający współpracę z klientami w celu zapewnienia im innowacyjnych i praktycznych rozwiązań w tych dziedzinach.

Brak komentarzy

Nie ma możliwości komentowania dla tego wpisu.