growth-hacking

Co to jest growth hacking i jak działa?

Growth hacking to pojęcie, które w ostatnich latach bije rekordy…
zyczenia dla klientow

Życzenia dla klienta — jak prawidłowo i skutecznie je składać?

Życzenia dla klienta to, wydawałoby się, mało istotna sprawa.…
marketing masowy

Marketing masowy — jak działa i do czego się go wykorzystuje?

Marketing masowy to strategia, z którą każdy spotyka się…
kampania komunikacyjna

Kampania komunikacyjna — z czego się składa i jak ją przeprowadzić?

Kampania komunikacyjna i zawiłości związane z jej przeprowadzaniem…
co to kpi

Co to KPI i jak dobrać je do potrzeb firmy?

Zapoznając się z artykułami, książkami lub innymi treściami…
kpi marketing

KPI w marketingu — jakie warto znać i dlaczego są ważne?

KPI w marketingu to niezwykle ważna kwestia — na tyle, że…
kanały komunikacji

Jakie kanały komunikacji warto znać i wykorzystywać w biznesie?

Kanały komunikacji wykorzystywane przez polskie przedsiębiorstwa…
komunikacja dwukierunkowa

Komunikacja dwukierunkowa z klientem — co ją wyróżnia?

Komunikacja dwukierunkowa to coś, czego nie może zabraknąć…
Komunikacja marki

Czym jest komunikacja marki i jak powinna wyglądać?

Odpowiednia komunikacja marki może znacząco przyczynić się…
działania marketingowe wspierające sprzedaż

Działania marketingowe wspierające sprzedaż — dlaczego są ważne?

Działania marketingowe wspierające sprzedaż to coś, bez…