Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Marketing mobilny to sposób na skuteczne dotarcie do obecnych klientów, a także pozyskanie nowych. Nie musisz tworzyć własnej infrastruktury – wykorzystaj naszą innowacyjną platformę SMS i błyskawicznie przygotuj idealną kampanię dla Twojej firmy!
mProfi » Marketing Mobilny
Automatyzuj wysyłkę wiadomości.
Przeprowadzaj ankiety i konkursy.
Twórz i segmentuj bazę kontaktów.
WYSOKA OTWIERALNOŚĆ WIADOMOŚCI.
MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI KOMUNIKATÓW.
ZAAWANSOWANA ANALITYKA KAMPANII.
KOMUNIKACJA JEDNO- I DWUKIERUNKOWA.

NISKIE KOSZTY PRZEKAZU.
PROSTE TWORZENIE KAMPANII.
SZYBKI ODCZYT SMS-ÓW.
Poznaj opinie naszych klientów

Marketing mobilny można najprościej zdefiniować jako ogół działań marketingowych uwzględniający współczesny mobilny tryb życia. Obejmuje wszelkie formy promocji, które można przekazać za pośrednictwem telefonów, czy smartfonów.
Dla firm jest to uniwersalne rozwiązanie o niskim koszcie dotarcia do odbiorców, intuicyjnym tworzeniu kampanii i wielkich możliwościach personalizacji. Dla klientów to bezpośredni charakter kontaktu i spersonalizowane oferty, które przekładają się na budowę zaufania do Twojej marki.
Współczesny rozwój technologii sprawia, że marketing mobilny wykorzystuje wiele różnorodnych narzędzi:
Zawsze celem marketingu jest maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Nie inaczej jest z marketingiem mobilnym, który jednak dostarcza narzędzia stworzone pod kątem osiągania tego celu. Próbując przygotować własne rozwiązania, trzeba nastawić się na konieczność zaangażowania dużej ilości czasu i środków. Z kolei unikanie automatyzacji (np. wysyłanie wiadomości SMS ręcznie, a nie przez narzędzie) jest jeszcze bardziej czasochłonne i jeszcze mniej efektywne.
Dlatego też tak przydatne są gotowe narzędzia marketingu mobilnego, stworzone przez ekspertów. Z pomocą nowoczesnych, rozbudowanych platform do komunikacji z klientami, takich jak mProfi, przygotowanie i analiza kampanii stają się proste i bezstresowe. Mobilny marketing internetowy pozwala na automatyzację wielu żmudnych zadań. Intuicyjny interfejs użytkownika nie wymaga szczególnych umiejętności czy doświadczenia z zakresu programowania lub ogółem IT, więc nie trwonisz środków na dodatkowe szkolenia pracowników.
Marketing mobilny można opisać kilkoma kluczowymi cechami, które zwięźle pokazują jego efektywność:
Marketing mobilny pozwala firmom być bliżej swoich klientów, budować zaangażowanie i skutecznie realizować swoje cele biznesowe.
Marketing mobilny i marketing aplikacji mobilnych to pojęcia powiązane ze sobą, jednak z wyraźnymi różnicami. Oba te typy działań marketingowych mają różne cele, mogą się ponadto różnić wykorzystywanymi metodami.
W ramach marketingu mobilnego istnieje możliwość reklamowania różnego rodzaju produktów i usług. W tym również aplikacji mobilnych, ale to tylko jedna z dziesiątek, jeśli nie setek dostępnych możliwości. Wśród wykorzystywanych metod należy wyróżnić wysyłkę wiadomości tekstowych.
Z kolei marketing aplikacji mobilnych skupia się na konkretnym produkcie, którym jest aplikacja mobilna. Zazwyczaj ma na celu zachęcić użytkowników do pobierania danej aplikacji, jednak równie dobrze może kreować zwiększenie zaangażowania. Marketing mobilny może wchodzić w skład tych działań, aczkolwiek zazwyczaj stosuje inne metody, np.: fizyczne banery czy spoty w telewizji.
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak uniwersalne mogą być wiadomości SMS z marketingiem mobilnym. Oto przykłady skutecznych kampanii i narzędzi, które Cię zainspirują:
Nie ma nic lepszego do analizy niż odpowiednie narzędzie, które automatycznie będzie zbierać potrzebne dane w trakcie pracy. Informacje o otwieralności wysyłanych wiadomości, otwieraniu przesłanych linków i wiele innych, które pozwolą Ci z łatwością sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego. A w razie potrzeby wszystko obejrzysz na pomocnych wykresach.
Właśnie to oferuje platforma mProfi, gdzie szybko zweryfikujesz skuteczność prowadzonej kampanii, a raporty będą nieocenionym źródłem informacji. Narzędzia marketingu mobilnego sprawiają, że weryfikacja skuteczności prowadzonej kampanii jest szybka i skuteczna.
Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Co to jest KPI i jak je wykorzystać do wzrostu efektywności firmy?
Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojej wielkości, potrzebuje narzędzi, które pozwalają ocenić skuteczność działań i podejmowanych decyzji. Co to jest KPI? To...
Czym jest Real Time Marketing i jak przyciągnąć uwagę odbiorców?
Real Time Marketing, zwany także marketingiem w czasie rzeczywistym, coraz częściej zwraca uwagę firm i marketerów. Właściwie wykorzystany może przyciągnąć uwagę,...
Wysyłanie SMS-ów do klientów – skuteczny sposób na komunikację i marketing
Wysyłanie SMS-ów do klientów to wciąż jedna z najbardziej efektywnych metod komunikacji biznesowej. W erze przeładowania informacyjnego SMS ma tę przewagę,...
Jak wybrać najlepszy program do wysyłania SMS-ów?
Program do wysyłania SMS-ów to obecnie jedno z najskuteczniejszych, a jednocześnie najbardziej uniwersalnych narzędzi komunikacji z klientami. SMS wciąż pozostaje kanałem,..
Komunikacja mobilna – więcej niż tylko SMS
W dobie cyfryzacji i szybkiego tempa życia komunikacja mobilna staje się jednym z kluczowych narzędzi do budowania relacji z klientami, partnerami...
Komunikacja wewnętrzna a mobilna – jak skutecznie dotrzeć do każdego pracownika?
Komunikacja wewnętrzna to podstawa działania każdej organizacji, ale czy klasyczne kanały kontaktu nadal spełniają swoją rolę? W erze pracy zdalnej, rozproszonych...
Jak skutecznie prowadzić marketing branży motoryzacyjnej?
Marketing branży motoryzacyjnej przeszedł w ostatnich latach dynamiczną ewolucję, dostosowując się do rosnących oczekiwań klientów i zmian technologicznych. Dobrze zaplano

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl