Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Bramka SMS to bezpieczny i wygodny sposób na szybki kontakt z klientami, dostawcami i nie tylko. Skończ z ręcznym wysyłaniem wiadomości tekstowych i postaw na nowoczesne rozwiązania dla wymagających. Wypróbuj platformę SMS mProfi i zobacz, jakie to proste!
mProfi » Bramka SMS
Bramka SMS jest pośrednikiem między nadawcą wiadomości (np. firmą bądź osobą fizyczną) a jej odbiorcą (przykładowo potencjalnym lub obecnym klientem). Dzięki skorzystaniu z niej nie trzeba wysyłać SMS-ów ręcznie, z własnego numeru telefonu, a można zrobić to za pomocą internetowych narzędzi.
W ten sposób przedsiębiorstwo oszczędza czas i energię pracowników, i w rezultacie usprawnia procesy biznesowe. mProfi to rozbudowana bramka SMS online, która pozwala na skuteczną realizację złożonych strategii marketingowych przy minimum wysiłku. Sprawdź, jak działa bramka SMS stworzona przez ekspertów!
Wysyłaj wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie.
Decyduj o dacie i godzinie wysyłki wiadomości.
Sprawdzaj wyniki prowadzonych kampanii.
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I SPECJALNYCH OFERTACH,
REKLAMY NOWYCH KOLEKCJI I PRODUKTÓW,
AKTUALIZACJE STATUSU ZAMÓWIENIA LUB PRZESYŁKI,
OSTRZEŻENIA, PORADY,
ANKIETY, BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW.
Poznaj opinie naszych klientów
Bramka SMS online może mieć różnorodne ograniczenia, w zależności od tego, jak, przez kogo i w jakim celu została przygotowana. Przykładowo, niektóre bramki mogą pozwolić wysyłać wiadomość tylko do jednego odbiorcy, inne – pozwalać na wysyłkę masową, a więc na przesłanie wiadomości do wielu osób w tym samym czasie.
Ograniczenia mogą pojawić się ponadto w zakresie tego, jakie numery mogą być odbiorcami wiadomości, ile i jak często będzie można je wysyłać. Trzeba mieć na uwadze również warunki wynikające z samej specyfiki tego sposobu komunikacji. SMS-y to z zasady wiadomości dość krótkie, o czym należy pamiętać przy ich przygotowywaniu.
Klienci biznesowi, którym zależy na wysokiej jakości usług, powinni kierować się w stronę całych platform do masowej wysyłki SMS. Decydując się na skorzystanie z mProfi, można liczyć na dużą ilość zaawansowanych funkcjonalności, sprawną pomoc techniczną i nie tylko.
Bramka SMS dla firm to ciekawy i skuteczny sposób na komunikację z klientami (i nie tylko). Telefon komórkowy jest urządzeniem, które większość osób posiada przy sobie niemal bez przerwy.
W związku z tym wszelkie powiadomienia i wiadomości odczytywane są z reguły bardzo szybko. Będzie to miało szczególne znaczenie, jeśli firmie zależy na szybkiej reakcji odbiorcy. W przypadku wielu innych metod komunikacji, zanim odbiorca byłby w stanie odczytać wiadomość, specjalna oferta czy wydarzenie mogłoby się już skończyć.
Masowa wysyłka SMS przy pomocy bramki to więc warty uwagi sposób na zaktywizowanie swojej bazy odbiorców. Można ją wykorzystywać na wiele sposobów i w różnych celach, w związku z czym znajdzie ona zastosowanie w niejednym przedsiębiorstwie. Możliwość planowania wysyłki na przyszłość pozwala na jeszcze prostszą realizację skomplikowanych planów marketingowych.
Darmowa bramka SMSowa może wiązać się z wieloma potencjalnymi zagrożeniami i problemami, takimi jak brak odpowiedniego zabezpieczenia przekazywanych danych czy niewielka ilość dostępnych funkcji. Takie rozwiązania, jak prosta masowa wysyłka SMS, tworzenie baz danych klientów czy planowanie wysyłki na przyszłość są dostępne zwykle tylko w przypadku płatnych rozwiązań.
Są to funkcjonalności, które mocno wpływają na skuteczność prowadzonych działań, w związku z czym są wręcz niezbędne przy wykorzystaniu SMSowej bramki do celów biznesowych. Jednocześnie płatna bramka SMS oferuje zwykle możliwość wypróbowania jej w ograniczonym zakresie bez dodatkowych opłat. Na przykład pozwala wysłać pierwsze kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt wiadomości za darmo, aby firma mogła przekonać się, jak to działa.
Dzięki temu szybko można sprawdzić, czy narzędzie jest warte dalszego użytkowania. Platforma mProfi wyróżnia się łatwością obsługi, dużą ilością rozbudowanych funkcji, a także atrakcyjnym cennikiem, dzięki czemu spotkała się już z uznaniem wielu polskich przedsiębiorców.
Znając odpowiedź na pytanie, co to bramka SMS i jak działa, łatwo dostrzec jej uniwersalność. Poprzez wiadomości tekstowe można przekazywać wiele różnorodnych komunikatów. Zarówno typowo biznesowych, jak i informacyjnych (w związku z czym z tego typu narzędzi korzystają nie tylko przedsiębiorstwa, ale też między innymi urzędy gmin lub miast).
Niezależnie od tego, jakie produkty lub usługi się oferuje, z pewnością niejednokrotnie zdarza się sytuacja, w której będzie się chciało przekazać jakiś krótki, ale znaczący komunikat określonej grupie osób. Od reklamy trwającej wyprzedaży, przez prowadzenie rejestracji na organizowaną konferencję, po powiadomienie o otwarciu nowego sklepu. SMSowa bramka okaże się wtedy strzałem w dziesiątkę.
Warto wiedzieć, że bramka SMSowa pozwala na umieszczenie w wiadomości linku do strony internetowej. W związku z tym nawet ograniczenia ilości znaków w wiadomości nie są dużym problemem. Zawsze można podzielić się najważniejszą informacją w SMS-ie i skierować odbiorców do strony www po więcej informacji.
W przypadku niektórych branż (np. turystycznej) szczególnie często pojawiają się pytania o to, czy bramka SMS za granicę wyśle wiadomość, czy też nie jest to możliwe. Zarówno, jeśli chodzi o polskie numery (których właściciele przykładowo obecnie przebywają na wakacjach), jak i zagraniczne.
Ogółem mówiąc, nic nie stoi na przeszkodzie, aby narzędzie przesyłało wiadomości poza granice Polski, chociaż wszystko zależy od szczegółów danej usługi. Płatna bramka SMS może jednak wymagać wyższej opłaty za wiadomość zagraniczną niż za krajową.
Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Ile znaków ma SMS? Praktyczny przewodnik
W świecie opanowanym przez komunikatory internetowe, mało kto pamięta o SMS-ach. Chociaż coraz rzadziej służą do komunikacji prywatnej, wciąż mają swoje...
Co to jest marketing zintegrowany? Kompletny przewodnik dla początkujących
Ilość informacji, jaką otrzymujemy każdego dnia, sprawia, że coraz ciężej wyłapać wartościowy przekaz. Jest to ogromne wyzwanie dla marketingu, który musi...
Mail powitalny do klienta – najlepsze praktyki i przykłady
Pierwsze wrażenie możemy zrobić tylko raz. Co za tym idzie, powinniśmy poświęcić szczególną uwagę, żeby mail powitalny do klienta stawiał nas...
Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie? Skuteczne strategie dla lepszej współpracy
Przedsiębiorstwa praktycznie codziennie poszukują metod, które ułatwiają zarządzanie i wpływają pozytywnie na motywację pracowników. Wiele firm nie docenia, jak ważna dl
Marketing klubu fitness – najlepsze metody promocji w 2025 roku
Marketing to kluczowy element budowania rozpoznawalności, przyciągania nowych klientów i utrzymania obecnych. Marketing klubu fitness nie jest wyjątkiem. W dobie cyfryzacji...
Dlaczego maile trafiają do spamu? Jak poprawić dostarczalność wiadomości?
E-mail to wciąż jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji, w szczególności dla firm. Indywidualni odbiorcy jednak nie zawsze podzielają optymizm nadawców, stąd...
Kiedy najlepiej wysłać newsletter? Najskuteczniejsze dni i godziny na wysyłkę
Chociaż dla wielu osób to tylko spam, w rzeczywistości newsletter wciąż jest jednym z najlepszych narzędzi sprzedażowych. Pozornie prosty w obsłudze...
Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.