EMAIL MARKETING

Rozbudowane narzędzie do email marketingu. Twórz wiadomości, planuj wysyłkę, przeprowadzaj spamtesty i analizuj wyniki prowadzonych kampanii. Bez konieczności programowania czy tworzenia własnych rozwiązań. Sprawdź, jak to działa!

Czym jest email marketing?

Email marketing to wygodny i efektywny sposób na docieranie ze swoim przekazem reklamowym do określonej grupy odbiorców. Między innymi do obecnych klientów lub osób zapisanych do newslettera. Daje ogromne możliwości w zakresie personalizacji wiadomości, między innymi za pomocą zdjęć, grafik czy przycisków. Dzięki platformie mProfi możesz tworzyć atrakcyjne wizualnie, skuteczne wiadomości w mgnieniu oka. Postaw na rozbudowany program do email marketingu i rozwijaj swoją markę!

Korzystaj z gotowych szablonów i edytuj je według potrzeb.

Wysyłaj wiadomości od razu lub zaplanuj je na przyszłość.

Sprawdzaj, jakie wyniki osiągają wysyłane komunikaty.

Email marketing – najczęstsze cele stosowania:

PROMOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG,

NEWSLETTERY,

POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I SPECJALNYCH AKCJACH,

ZAPROSZENIA NA PREZENTACJE I POKAZY,

PRZESYŁANIE KATALOGÓW, CENNIKÓW I OFERT.

email-marketing

Email marketing – jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?

STWÓRZ KONTO NA PLATFORMIE MPROFI I AKTYWUJ JE.​

SKORZYSTAJ Z ROZBUDOWANEGO KREATORA WIADOMOŚCI.

ZAPLANUJ WYSYŁKĘ (W RAZIE POTRZEBY PRZEPROWADŹ TESTY ANTYSPAMOWE I WYSYŁKOWE).

MAILING NASTĄPI AUTOMATYCZNIE O WYZNACZONEJ PORZE.

arrow-right

Korzyści jakie daje mProfi

SZYBKIE DOTARCIE DO MIESZKAŃCÓW

OGRANICZENIE KOSZTÓW POWIADOMIEŃ

ZMNIEJSZENIE LICZBY TELEFONÓW Z ZAPYTANIAMI

PODNIESIENIE JAKOŚCI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Poznaj inne nasze usługi

Mailing

Efektywne kampanie marketingowe przy pomocy wiadomości e-mail

Marketing mobilny

Innowacyjny sposób na bezpośrednie dotarcie do nowych klientów

SMS marketing

Kampanie informacyjne, promocyjne, ankiety i wiele więcej

Załóż konto w mProfi i wyślij 60 SMSów gratis

Jakie zalety ma email marketing online?

Email marketing online to przede wszystkim wygodna metoda komunikacji na odległość z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wiadomość ląduje w skrzynce odbiorcy i może on zapoznać się z nią w dogodnym dla siebie czasie, zarówno na komputerze, jak i urządzeniu mobilnym.

 

Przy tworzeniu wiadomości, do dyspozycji marketingowców jest nie tylko sam tekst (chociaż i tutaj jest duże pole do popisu, jeśli chodzi o czcionkę, jej rozmiar czy kolor). Mogą oni dodawać do wiadomości liczne grafiki, a także, co niezwykle istotne w kontekście działań marketingowych, linki.

 

Z maila można więc skierować odbiorcę do strony internetowej firmy, czy też do specjalnego formularza stworzonego na potrzeby danej kampanii. Możliwości są niemal nieograniczone – to, jakie kroki najlepiej podjąć, zależy od tego, czym firma się zajmuje i jakie efekty chce za pomocą email marketingu osiągnąć.

W jakich branżach sprawdzi się email marketing?

Email marketing można wykorzystać w znacznie większej ilości branż niż mogłoby się wydawać. Przede wszystkim jest to niemal niezbędny element strategii komunikacyjnej sklepów internetowych.

Za pomocą wiadomości elektronicznych można w branży e-commerce między innymi skutecznie zwiększać świadomość marki, a także realnie wpływać na sprzedaż produktów. Regularne informowanie o przecenach, nowych kolekcjach czy specjalnych akcjach to sprawdzone sposoby na zwiększenie zainteresowania ofertą.

Oprócz sklepów internetowych (a także niektórych sklepów, które prowadzą sprzedaż tylko w placówkach stacjonarnych) korzystają z email marketingu hotele, restauracje, a także wszelkiego rodzaju firmy usługowe.

Skontaktuj się z nami, aby rozwinąć swój biznes dzięki komunikacji mobilnej

Email marketing a spam – jak uniknąć problemów?

Większość, jeśli nie wszystkie współczesne skrzynki e-mail posiadają filtr antyspamowy. Jeśli zakwalifikuje on wiadomość jako niechcianą i mało wartościową, trafi ona do specjalnej zakładki „spam”. W związku z tym znacznie zmniejszy się prawdopodobieństwo, że odbiorca ją odczyta. Dlatego skuteczny email marketing wymaga weryfikacji wiadomości przed jej wysłaniem, żeby uniknąć tego typu sytuacji.

 

mProfi posiada funkcję testu antyspamowego. Pozwala ona błyskawicznie sprawdzić, jak przygotowana wiadomość zostanie potraktowana przez filtry antyspamowe. Dzięki temu będzie można zawczasu poprawić ewentualne błędy i nieprawidłowości, zapewniając tym samym, że po wysłaniu wiadomość trafi tam, gdzie powinna i nie zostanie przypadkowo pominięta przez odbiorcę.

Email marketing narzędzia – dlaczego warto korzystać ze specjalnych narzędzi?

Teoretycznie można przygotowywać i rozsyłać wiadomości reklamowe samodzielnie za pomocą firmowej skrzynki email. W praktyce jednak nie jest to optymalne rozwiązanie. Skuteczny email marketing wymaga precyzji, a także zastosowania nowoczesnych rozwiązań.

 

Decydując się na korzystanie ze specjalnych narzędzi do email marketingu, można liczyć m.in. na możliwość łatwego segmentowania odbiorców, a także dostęp do wygodnego kreatora wiadomości, znacznie bardziej rozbudowanego niż ten, który oferują skrzynki e-mailowe.

 

Dedykowane programy do email marketingu to strzał w dziesiątkę dla każdej firmy, która chce zapewnić wysoką efektywność prowadzonych działań reklamowych, a jednocześnie ograniczyć ilość czasu i energii, jaką trzeba na nie poświęcić.

Jaki program do email marketingu wybrać?

Platforma mProfi wyposażona jest w rozbudowany program do email marketingu, który pomoże zarówno w tworzeniu treści reklamowych, jak i ich planowaniu, wysyłce oraz późniejszej analizie. Wśród najważniejszych elementów składowych mProfi można wymienić prosty w obsłudze kreator wiadomości, planer wysyłki, możliwość budowania bazy kontaktów, a także testy wysyłkowe i antyspamowe.

 

Komunikaty e-mailowe można szybko i sprawnie uzupełniać wiadomościami SMS za pomocą drugiego dostępnego w ramach naszej platformy modułu wysyłkowego. Dzięki mProfi ujednolicisz strategię komunikacyjną i zaplanujesz wysyłkę obu typów wiadomości poprzez jedno proste w użyciu i niewymagające programowania narzędzie.

Email marketing a baza kontaktów – do czego służy i jaka powinna być?

Odpowiednia baza kontaktów jest podstawą email marketingu. To nic innego, jak lista odbiorców, do których chcemy dotrzeć i zbiór informacji na ich temat. W kontekście email marketingu najważniejszą informacją jest niewątpliwie adres e-mail, ale nie tylko. Wiele firm stosuje w mailach reklamowych pola dynamiczne, w związku z czym na przykład zwraca się do klientów po imieniu (podanym przez odbiorcę np. podczas zakładania konta czy rejestracji do newslettera).

 

Nie trzeba, a wręcz jest niezalecane, aby prowadzić jednolitą komunikację z całą swoją bazą kontaktów. Warto wyprowadzać z niej mniejsze segmenty, tak aby zawsze docierać do klientów w sposób jak najbardziej dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań.

 

Jednocześnie należy pamiętać, że nawet największa i najbardziej rozbudowana baza kontaktów nie będzie skuteczna, jeśli znajdujące się w niej informacje nie będą aktualne. Dlatego też zdecydowanie warto zadbać o poprawność zgromadzonych danych.

Masowa wysyłka SMS
Masowa wysyłka SMS z komputera

Email marketing – jak pisać wiadomości do klientów?

Niezależnie od tego, czy zwracamy się do klientów indywidualnych, czy biznesowych, wiadomości reklamowe powinny zawsze być w pełni poprawne pod względem językowym. Samo w sobie to jednak nie wystarczy. Należy także zadbać o to, aby treść komunikatów odpowiednio angażowała odbiorcę, a także przedstawiała dane zagadnienie (np. nowy produkt) w sposób ciekawy i unikalny.

 

Przyjęty ton musi odpowiadać branży, w której działa firma i oczekiwaniom, jakie będą stawiać jej klienci. Niektóre branże mogą pozwolić sobie na bardziej swobodną komunikację, inne zaś (np. branża finansowa) muszą charakteryzować się znacznie większą powagą, chociaż oczywiście wiele zależy od okoliczności.

Jaka jest cena email marketingu?

Dokładna cena email marketing jest zależna od różnych aspektów – przede wszystkim od ilości odbiorców i częstotliwości wysyłki. Można jednak powiedzieć, że jest to stosunkowo tania, a przy tym skuteczna metoda kontaktu z klientami lub kontrahentami.

 

Z uwagi na cyfrową formę wiadomości, nie trzeba liczyć się z opłatami związanymi z fizycznym transportem czy materiałami. Przykładowo, w przypadku tradycyjnych listów, nie obejdzie się bez m.in. drukowania treści wiadomości czy zakupu koperty. Przy e-mailach sprawa jest znacznie prostsza i mniej kosztowna, a do tego wiadomość może zostać dostarczona natychmiast (bądź w dowolnym, ściśle wyznaczonym momencie – nie ma w tym zakresie niepewności, jak w przypadku tradycyjnych metod komunikacji).

Na naszym blogu

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.