Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Głosowanie SMS pozwoli Ci skutecznie zaangażować uczestników szkolenia, spotkania firmowego, konferencji czy koncertu. Organizuj głosowania w czasie rzeczywistym i wyświetlaj natychmiast wyniki na telebimie lub stronie online. Bez specjalistycznego sprzętu i obsługi. Bez limitu liczby uczestników — wystarczą ich własne telefony komórkowe.
mProfi » Głosowania SMS
Głosowania SMS przy pomocy mProfi to uniwersalne i łatwe we wdrożeniu rozwiązanie. Każdy użytkownik modułu głosowań ma dostęp do takich funkcji, jak automatyczny wybór numeru głosowania, statystyki i szczegółowy raport oddanych głosów oraz panel zarządzania głosowaniem, pozwalający ustalać pytania zamknięte. Dodatkowe opcje obejmują m.in. możliwość zadawania pytań otwartych, wyboru rodzaju wykresu, a także szablonu kolorystycznego i czcionki przy wyświetlaniu wyników.
Szybka konfiguracja w intuicyjnym panelu webowym.
Czytelne, aktualizowane w czasie rzeczywistym wykresy.
Dowolna liczba pytań i odpowiedzi (w wersji Pro).
SZKOLENIA
BADANIE OPINII
KONFERENCJE
GŁOSOWANIE NA EVENTACH I ONLINE
KRÓTKIE ANKIETY
INTERAKTYWNE PREZENTACJE
Poznaj opinie naszych klientów
Głosowanie SMS można wykorzystać na bardzo wiele sposobów, w zależności od tematyki i typu organizowanego wydarzenia, a także efektu, który chcemy uzyskać. Przykładowe zastosowania obejmują głosowanie na najlepszego prelegenta, udzielanie odpowiedzi na pytania testujące wiedzę uczestników szkolenia, czy też dzielenie się swoją opinią na dany temat.
Za pomocą głosowania przez SMS szybko, sprawnie i bezproblemowo zbierzesz potrzebne informacje, przełamiesz pierwsze lody na evencie, rozbawisz widownię, sprawdzisz, czy wiedza podczas szkolenia została przekazana skutecznie, a uczestnicy faktycznie dobrze zrozumieli dany temat.
Głosowanie SMS przebiega w niezwykle prosty sposób. Wystarczy, aby uczestnik wysłał wiadomość na wskazany numer telefonu z odpowiednią treścią, kierując się instrukcją na telebimie. Pytania mogą być otwarte lub zamknięte. W tym drugim przypadku wystarczy, że głosujący wpisze w treść komendę, np. numer czy literę, do której przypisana jest dana odpowiedź. Nie musi wpisywać w wiadomość całej treści odpowiedzi.
Do poszczególnych opcji można przypisać np. imiona i nazwiska osób, które wygłaszały prelekcje podczas wydarzenia, aby uczestnicy mogli wybrać najlepszego prezentera. Oddanie głosu zajmie zaledwie kilkanaście sekund. Głosujący nie musi nigdzie się rejestrować, podawać swoich danych osobowych czy ściągać specjalnych aplikacji.
Głosowanie SMS przeprowadza się za pomocą webowej aplikacji mProfi. Cały proces jego konfiguracji i późniejszej analizy wyników jest niezwykle prosty i nie wymaga szczególnych umiejętności technicznych ani specjalistycznego wyposażenia. W pierwszej kolejności organizator musi zarezerwować numer telefonu, na który uczestnicy będą wysyłali odpowiedzi.
Kiedy już to zrobi, nie pozostanie nic innego, jak stworzyć nowe głosowanie w specjalnym module na naszej stronie internetowej. Użytkownik może sam ustalić m.in. nazwę głosowania, ilość, typ i treść pytań oraz odpowiedzi (w przypadku odpowiedzi zamkniętych).
Gdy wszystkie formalności zostaną dopełnione, przyjdzie czas na wyświetlenie pierwszego pytania na telebimie lub ekranie, tak aby głosujący mogli się z nim zapoznać. Głosowania nie wymagają dodatkowych pilotów ani obsługi technicznej — wystarczy sam telefon.
Głosowanie SMS to korzystna opcja dla firm organizujących różnego typu wydarzenia na żywo (np. szkolenia, prelekcje, konferencje), które szukają sposobu, aby bardziej zaangażować widownię i wprowadzić do wystąpień elementy interaktywne.
Głosowanie przez SMS może również uatrakcyjnić spotkanie firmowe lub koncert. Doskonale sprawdzi się zarówno do bardziej poważnych zastosowań (np. test wiedzy), jak i do rozluźnienia użytkowników wydarzenia (przykładowo za pomocą humorystycznego quizu).
Głosowanie SMS-owe ma bardzo uniwersalny charakter, dzięki czemu pozwala uzyskać informacje różnego typu. Platforma mProfi oferuje możliwość zadawania zarówno pytań zamkniętych, jak i otwartych. Możemy więc tworzyć własne propozycje odpowiedzi i sprawdzać, która z nich cieszy się największą popularnością.
To dobra opcja, gdy nie szukamy pomysłów, a bardziej zależy nam na wyselekcjonowaniu którejś ze ściśle określonych opcji (np. głosujemy na najlepsze wystąpienie). Pytania otwarte dają uczestnikom głosowania pole do zaproponowania własnych rozwiązań. Przydadzą się, gdy np. zbieramy nominacje.
Głosowanie SMS-owe przynosi wiele korzyści zarówno jego uczestnikom, jak i organizatorom. Ci pierwsi mogą głosować z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, co oznacza dużą wygodę i oszczędność. Nie ma potrzeby dysponowania specjalnym sprzętem, oprogramowaniem czy fizycznymi kartami do głosowania. Wystarczy telefon komórkowy. Uczestnicy wydarzenia nie muszą nawet podnosić się z siedzeń w sali konferencyjnej, aby błyskawicznie oddać swój głos.
W przypadku organizatorów głosowanie przez SMS przekłada się przede wszystkim na mniejsze koszty i większą łatwość przeprowadzenia głosowania, oraz późniejszego podliczania oraz analizy wyników. System automatycznie oblicza wyniki, tworzy wykresy i na bieżąco je aktualizuje wraz z kolejnymi wpływającymi głosami, co pozwala znacząco urozmaicić prezentację w trakcie eventu.
Dzięki temu cały proces przebiega płynnie i nie zajmuje zbyt dużo czasu (a podczas konferencji i innych tego typu eventów często każda minuta jest na wagę złota). Nie trzeba robić przerw na sprawdzenie wyników, co mogłoby ostudzić entuzjazm głosujących i sprawić, że opadną emocje związane z głosowaniem.
Czym jest email marketing automation i jak zwiększa efektywność kampanii?
W świecie cyfrowej komunikacji i dynamicznej automatyzacji każda przewaga ma znaczenie. Email marketing automation to realne wsparcie dla firm, które wykorzystuje...
Ile znaków ma SMS? Praktyczny przewodnik
W świecie opanowanym przez komunikatory internetowe, mało kto pamięta o SMS-ach. Chociaż coraz rzadziej służą do komunikacji prywatnej, wciąż mają swoje...
Co to jest marketing zintegrowany? Kompletny przewodnik dla początkujących
Ilość informacji, jaką otrzymujemy każdego dnia, sprawia, że coraz ciężej wyłapać wartościowy przekaz. Jest to ogromne wyzwanie dla marketingu, który musi...
Mail powitalny do klienta – najlepsze praktyki i przykłady
Pierwsze wrażenie możemy zrobić tylko raz. Co za tym idzie, powinniśmy poświęcić szczególną uwagę, żeby mail powitalny do klienta stawiał nas...
Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie? Skuteczne strategie dla lepszej współpracy
Przedsiębiorstwa praktycznie codziennie poszukują metod, które ułatwiają zarządzanie i wpływają pozytywnie na motywację pracowników. Wiele firm nie docenia, jak ważna dl
Marketing klubu fitness – najlepsze metody promocji w 2025 roku
Marketing to kluczowy element budowania rozpoznawalności, przyciągania nowych klientów i utrzymania obecnych. Marketing klubu fitness nie jest wyjątkiem. W dobie cyfryzacji...
Dlaczego maile trafiają do spamu? Jak poprawić dostarczalność wiadomości?
E-mail to wciąż jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji, w szczególności dla firm. Indywidualni odbiorcy jednak nie zawsze podzielają optymizm nadawców, stąd...
Kiedy najlepiej wysłać newsletter? Najskuteczniejsze dni i godziny na wysyłkę
Chociaż dla wielu osób to tylko spam, w rzeczywistości newsletter wciąż jest jednym z najlepszych narzędzi sprzedażowych. Pozornie prosty w obsłudze...
Czy SMS z bramki można namierzyć? Fakty i mity
Kiedyś niezwykle popularne bramki SMS, aktualnie służą głównie firmom. Indywidualni użytkownicy przestali potrzebować bramek wraz z rozwojem technologii i ofert, które...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.