Badanie NPS — jak przeprowadzić je prawidłowo?
Badanie NPS, czyli Net Promoter Score, jest przeprowadzane przez firmy z różnorodnych branż, od niewielkich działalności po wielkie podmioty. Powód jest...
Szybko i prosto wyślij wiadomość tekstową lub głosową do pojedynczego numeru bądź do całych zdefiniowanych grup. Twórz nowe wiadomości albo korzystaj z gotowych szablonów. Bez programowania – wystarczy specjalny kreator wiadomości.
mProfi » Masowa wysyłka SMS
Kreator wiadomości pozwala na używanie polskich znaków.
Możesz ustalić dokładny termin wysłania wiadomości.
Otrzymasz dostęp do raportów i statystyk SMS-ów.
KAMPANIE MARKETINGOWE
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
POTWIERDZENIA WIZYT
STATUS SPRAW I ZAMÓWIEŃ
POWIADOMIENIA O ZDARZENIACH
OSTRZEŻENIA KRYZYSOWE
ZAPROSZENIA
PRZYPOMNIENIA O TERMINACH I WYDARZENIACH
Ręczna masowa wysyłka SMS dla firm za pomocą telefonu nie jest wydajnym rozwiązaniem. Z uwagi na mały ekran, mniejsze możliwości co do segmentowania odbiorców, a także brak nadpisu, nie sprawdza się to nawet w mikro- i małych przedsiębiorstwach, nie mówiąc o średnich i dużych podmiotach.
Obecnie efektywne prowadzenie biznesu w coraz większym stopniu polega na automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, tak, aby były one jak najskuteczniejsze, a przy tym wymagały minimalnej ilości siły roboczej. Dlatego też, jeśli firmę interesuje masowa wysyłka SMS, program posiadający taką funkcję, a więc mProfi, będzie lepszym rozwiązaniem niż wysyłka ręczna. Daje on znacznie większe możliwości, zarówno w zakresie samej wysyłki, jak i śledzenia jej efektów, a ponadto jest szybki i łatwy w obsłudze.
Dzięki platformie mProfi masowe SMS nie wymagają sięgania po telefon. Stworzyć wiadomość, zaplanować ją i śledzić jej wyniki możesz z poziomu specjalnego narzędzia, dostępnego poprzez przeglądarkę internetową. Masowe wysyłanie SMS z komputera to wygodne, praktyczne rozwiązanie, które pozwala z łatwością zaplanować wysyłkę wielu wiadomości i przygotowywać je z wyprzedzeniem.
Wysyłając SMS masowo poprzez platformę mProfi nie trzeba niczego programować. Nie są wymagane żadne specjalne umiejętności techniczne czy informatyczne. Wystarczy laptop lub komputer z dostępem do Internetu oraz konto na mProfi. Z narzędzia może więc z łatwością korzystać praktycznie każdy. Zarówno specjalista od marketingu, jak i pracownicy innych działów lub sam właściciel firmy.
E-commerce, czyli sprzedaż przez Internet, cieszy się ogromną popularnością. Klienci lubią robić zakupy w sieci, ale jednocześnie stawiają sklepom internetowym wysokie wymagania. Konkurencja jest duża, więc trzeba dołożyć wszelkich starań, aby wyróżnić się z tłumu dzięki nowoczesnym rozwiązaniom. Masowa wysyłka SMS pozwala polepszyć jakość obsługi klienta w e-sklepie, a także otwiera nowy kanał do przesyłania wiadomości marketingowych.
Masowy SMS w e-commerce jest najczęściej wykorzystywany do przesyłania informacji o statusie zamówienia (jego przyjęciu czy wysyłce). Dzięki możliwości integracji mProfi z oprogramowaniem dla sklepów internetowych takie komunikaty mogą być przesyłane automatycznie (automatyczna wysyłka SMS odbywa się dzięki API). Inne warte uwagi rozwiązania to przesyłanie powiadomień o nowych produktach, specjalnych ofertach czy rozpoczętych wyprzedażach. W wiadomości można zawrzeć link kierujący odbiorcę bezpośrednio do odpowiedniej podstrony, co zwiększa prawdopodobieństwo, że zapozna się on z ofertą i dokona zakupu.
Masowy SMS można wysyłać zarówno bez polskich znaków, jak i z polskimi znakami, przy czym to drugie rozwiązanie skraca jego dopuszczalną długość. Istnieje możliwość wysłania komunikatu z nadpisem – w takiej sytuacji zamiast numeru telefonu nadawcy, odbiorca zobaczy nazwę firmy, nawet jeśli nie ma numeru dodanego do kontaktów.
Prosta i szybka wysyłka różnego typu wiadomości tekstowych i głosowych na pojedyncze numery i do zdefiniowanych grup. Używaj gotowych szablonów wiadomości. Będziesz zawsze w kontakcie ze swoimi odbiorcami.
Masowa wysyłka SMS to sprawdzony sposób na komunikację z szerokim gronem odbiorców. To prosta metoda na dotarcie do szerokiego grona klientów ściśle skonkretyzowanych. Dzięki budowanej bazie kontaktów masowe wysyłanie SMS przynosi korzystne rezultaty, ponieważ komunikat może zostać przesłany do osób faktycznie zainteresowanych ofertą. Nasza platforma posiada narzędzia, które umożliwiają tworzenie bazy kontaktów , kategoryzowanie klientów, tworzenie grup odbiorców. To skuteczne wsparcie promocji i reklamy!
Wprowadzenie do swoich działań marketingowych masowej wysyłki SMS daje wiele możliwości komunikacji. Ich personalizacja uzależniona jest od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Uniwersalność tej metody komunikacji polega na jej elastyczności. W krótkiej wiadomości SMS można zawrzeć ważne informacje, przyciągające uwagę i skłaniające do dalszego działania. Dodatkowym atutem jest rosnące zainteresowane mobilnymi urządzeniami wśród społeczeństwa i niesłabnąca popularność telefonów komórkowych. Masowe SMSy odbierane są przez zdecydowaną większość adresatów już w kilka chwil po otrzymaniu!
Masowa komunikacja SMS jest skuteczna, a przy tym szybka i prosta w realizacji. Większość osób nieustannie posiada telefon w zasięgu rąk i gdy tylko usłyszy sygnał SMS-a, natychmiast sprawdza otrzymaną wiadomość. Jest to więc doskonały nośnik dla wszelkiego rodzaju komunikatów i przekazów marketingowych (ale nie tylko).
Hurtowa wysyłka SMS pozwala na bezpośredni kontakt z odbiorcą i nawiązanie z nim trwalszej relacji. Intuicyjny kreator mProfi umożliwia stworzenie w krótkim czasie wielu wiadomości i pozwala na odroczenie terminu ich wysyłki. Ten skuteczny kanał komunikacji może zostać wykorzystany w wielu branżach, m. in. takich jak turystyka, gastronomia czy e-commerce. Coraz częściej stosują go nie tylko firmy, ale także szkoły, urzędy oraz innego rodzaju placówki i organy publiczne.
Badanie NPS — jak przeprowadzić je prawidłowo?
Badanie NPS, czyli Net Promoter Score, jest przeprowadzane przez firmy z różnorodnych branż, od niewielkich działalności po wielkie podmioty. Powód jest...
7 częstych błędów w ankietach NPS, których warto unikać
Podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie twardych danych, a nie domysłów, to fundament skutecznego zarządzania. Jednym z kluczowych narzędzi pozwalających zrozumieć opin
Którą bramkę SMS wybrać? Płatną czy darmową?
Darmowa bramka SMS bez logowania czy płatna bramka SMS z szeregiem dodatkowych funkcji — co wybrać? Przed tym dylematem staje wielu...
Kampanie SMS — kiedy najlepiej je przeprowadzać?
Mimo upływu lat i zmian w przyzwyczajeniach konsumentów, kampanie SMS wciąż stanowią skuteczny sposób na dotarcie do klienta. Są proste, szybkie...
Czym jest retencja klientów i jak o nią zadbać?
Retencja klientów to aspekt, który może mieć znaczący wpływ na sukces biznesu. Szczególnie widać to w branżach wysokomarżowych, w których stawia...
MMS — co to jest i do czego się przydaje?
Klasyczne SMS-y, z uwagi na swój prosty, tekstowy charakter nie zawsze okazują się wystarczające. Nie są jednak jedyną opcją, jeśli chcemy...
Anonimowy SMS — do czego się przydaje i jak go wysłać?
Z reguły, gdy nawiązujemy z kimś kontakt SMS-owy, odbiorca widzi numer telefonu nadawcy. Jednak nie zawsze jest to pożądane. Są takie...
Przekierowanie SMS — na czym polega i jak to zrobić?
Przekierowanie połączeń przychodzących na inny numer to prosty i szybki zabieg, który można zazwyczaj dokonać za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji...
Jak zablokować SMS? Poradnik walki ze spamem
Wiadomości tekstowe to użyteczna i wygodna forma komunikacji, jednak (jak każda) może zostać wykorzystana w niewłaściwym celu. W związku z tym...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.