Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Ankiety SMS to bardzo wygodny kanał komunikacji, który pozwoli Ci łatwo dotrzeć do wielu odbiorców i szybko otrzymać komunikat zwrotny. Badaj jakość obsługi klienta, zadowolenie z oferowanych usług i wiele więcej przy pomocy prostej w obsłudze, intuicyjnej platformy mProfi.
mProfi » Ankiety SMS
Ankiety SMS umożliwiają komunikację dwukanałową — zarówno wysyłanie, jak i odbieranie wiadomości. Możesz przygotować dla uczestników pytania zamknięte i otwarte (a także ankiety NPS) oraz zarządzać ich kolejnością. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby uzupełnić ankiety SMS także tradycyjnymi ankietami w formie formularzy online, które również przygotujesz za pomocą mProfi. Wbudowany moduł raportowy pozwala w dowolnym momencie podejrzeć wyniki ankiety i błyskawicznie eksportować je do formatu .CSV lub .XLS.
Inicjuj ankiety bezpośrednio ze swojego systemu dzięki API.
Wysyłaj wiadomość na zakończenie ankiety, np. z kodem rabatowym.
Dopasuj datę otwarcia i zamknięcia ankiety do swoich potrzeb.
OPINIE KLIENTÓW
BADANIA SATYSFAKCJI
BADANIA POTRZEB
BADANIA MARKETINGOWE

ANKIETY EWALUACYJNE
TESTY SPRAWDZAJĄCE
ANGAŻOWANIE UCZESTNIKÓW WYDARZEŃ
Poznaj opinie naszych klientów

Ankiety SMS są aktywne w wybranym przez ich twórcę czasie. Wtedy też przypisywany jest do danej ankiety konkretny numer telefonu, na który uczestnicy będą przesyłać swoje odpowiedzi. W zależności od typu pytań (otwarte, zamknięte) ich treść będzie dowolna bądź też będzie to odpowiednia komenda.
Czym są komendy? Dla ułatwienia do poszczególnych pytań przypisuje się liczby np. pierwsze pytanie — 1, aby ankietowany mógł wpisywać w SMS-ie tylko je zamiast pełnej odpowiedzi, co byłoby bardziej czasochłonne i uciążliwe.
Można, ale nie trzeba ustawić wiadomość inicjującą oraz kończącą ankietę. Ta pierwsza pomoże w przedstawieniu celu prowadzonego badania, Drugą można wykorzystać przykładowo do podziękowania uczestnikowi za udział w ankiecie. Dobrą praktyką jest zawarcie w tej wiadomości kodu rabatowego lub innej formy nagrody za ukończenie badania.
Ankiety SMS to dobra opcja dla firm z różnych branż, niezależnie od ich wielkości i lokalizacji. Mają bardzo uniwersalny charakter. Udzielenie odpowiedzi w ankiecie nie wymaga rejestracji czy pobierania programów, a jedynie wysłania SMS-a, więc z ich obsłużeniem poradzi sobie dowolna grupa odbiorców.
Przykładowe zastosowania obejmują ankietowanie uczestników konferencji w zakresie jakości obejrzanych wystąpień, testowanie uczestników podczas szkoleń, a także zbierania opinii klientów sklepu, hotelu czy innego punktu sprzedażowego lub usługowego.
Możliwości są bardzo duże, szczególnie biorąc pod uwagę, że pytania mogą być otwarte lub zamknięte. Ankieta może więc przybrać formę bardziej testową lub nakierowaną na gromadzenie zindywidualizowanych danych.
Dokładny koszt ankiety SMS zależy od okoliczności, w tym m.in. od ilości odbiorców i pytań. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia indywidualnych warunków współpracy.
Co do zasady jednak jest to tania forma ankietowania, szczególnie w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań. Nie ma potrzeby zatrudniania ankietera, drukowania fizycznych ankiet, i dostarczania ich poszczególnym klientom, a następnie odbierania wypełnionych.
Wszystko odbywa się zdalnie, za pomocą taniego, a jednocześnie wygodnego i skutecznego środka komunikacji na odległość, jakim są SMS-y. Takie rozwiązanie nie tylko pozwala uniknąć niepotrzebnego chaosu, ale też zapewnia, że zrealizowanie efektywnej ankiety wymaga znacznie mniejszego nakładu zasobów.
Ankiety SMS mają wiele różnorodnych zastosowań. Można wykorzystać je przede wszystkim w kontakcie z klientami, ale nie tylko. Przydadzą się także np. do badania satysfakcji pracowników.
Warto wdrożyć ten sposób ankietowania, gdy chcemy uzyskać jakąś konkretną informację od dużej grupy odbiorców, a priorytetem są wysoka skuteczność i niskie koszta. Ankiety SMS przydadzą się zarówno przy zbieraniu danych od osób zgromadzonych w jednym miejscu (np. podczas spotkania firmowego, konferencji, szkolenia, koncertu), jak i rozproszonych po całej Polsce.
Ankiety SMS to bezpośrednia i wysoce skuteczna forma kontaktu z klientami oraz kontrahentami. Inne formy ankietowania, takie jak te obejmujące fizyczne karty do badania satysfakcji, są znacznie bardziej czasochłonne i kosztowne w realizacji, a ponadto trudniej jest przekonać odbiorców, aby je wypełnili.
Wzięcie udziału w ankiecie SMS-owej jest szybkie i wygodne. Można zrobić to w dowolnym miejscu i czasie, bez specjalistycznych narzędzi czy uciążliwych formalności. Większość osób posiada przy sobie telefon niemal nieustannie, w związku z czym może zapoznać się z pytaniami i udzielić odpowiedzi błyskawicznie.
Duża elastyczność systemu, m.in. w zakresie dostępnych typów pytań, oznacza, że można go wykorzystać na wiele różnych sposobów, w zależności od specyfiki ankiety, którą chcę się przeprowadzić i danych, jakie planuje się uzyskać. Ankiety SMS urozmaicają wydarzenia na żywo i umożliwiają większe zaangażowanie ich uczestników, a także pomagają w efektywnym zbieraniu danych od wielu osób znajdujących się w różnych lokalizacjach.
Żeby ankietowanie klientów bądź kontrahentów przyniosło oczekiwane korzyści, konieczne jest analizowanie otrzymanych odpowiedzi, np. w celu polepszenia jakości oferowanych usług czy wykrycia luk w ofercie, które powinny zostać zapełnione. Ankiety SMS znacząco ułatwiają ten proces.
Platforma mProfi automatycznie gromadzi dane z ankiet SMS i zbiera je dla Ciebie w module raportowym. Wystarczy, że otworzysz zakładkę “Ankiety”, a następnie naciśniesz na ikonę wykresu przypisaną do ankiety o wcześniej ustalonej przez Ciebie nazwie.
W sekcji wyników znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzi uczestników ankiety. Aby ułatwić ich wykorzystanie (np. w wewnętrznych raportach czy systemach zarządzania danymi) i dzielenie się nimi, możesz jednym kliknięciem pobrać wyniki wyeksportowane do popularnych formatów plików (CSV, XLS).
Tworzenie ankiet SMS poprzez mProfi odbywa się za pomocą specjalnego, prostego w obsłudze kreatora. W pierwszej kolejności należy zarejestrować się i zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do zakładki “Ankiety”.
Naciśnięcie przycisku “Nowa ankieta SMS” otworzy wspomniany kreator. W pierwszej kolejności należy wprowadzić nazwę ankiety i wybrać, czy chce się stosować polskie znaki diakrytyczne, czy ich łacińskie odpowiedniki.
Kolejny krok to stworzenie (opcjonalnie) wiadomości inicjującej i kończącej ankietę. Każda z nich może mieć maksymalnie po 918 znaków, czyli nie więcej, niż 6 SMS-ów. Konieczne jest także wybranie daty aktywacji i zamknięcia ankiety. Po przejściu dalej pojawi się możliwość potwierdzenia danych i rezerwacji konkretnego numeru telefonicznego dla stworzonej właśnie ankiety.
Pytania można dodawać, usuwać i modyfikować w sekcji “Edycja pytań”, naciskając na przycisk “Nowe głosowanie”. Wystarczy wpisać treść pytania, wybrać jego typ (otwarte, zamknięte, NPS) i wprowadzić możliwe odpowiedzi w przypadku pytań zamkniętych.
Kiedy już wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik, nie można zapomnieć o aktywacji swojej ankiety SMS, naciskając na przycisk “Włącz”. Cały proces można ukończyć w zaledwie kilka lub kilkanaście minut (w zależności od ilości pytań, które chce się zadać uczestnikom ankiety).
Czym jest walidacja adresu email i dlaczego warto ją stosować?
Czy wiesz, że zła reputacja nadawcy prowadzi aż do 75% wszystkich problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail? Jeśli jednym z filarów strategii marketingowej Twojej firmy je
Co to jest KPI i jak je wykorzystać do wzrostu efektywności firmy?
Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojej wielkości, potrzebuje narzędzi, które pozwalają ocenić skuteczność działań i podejmowanych decyzji. Co to jest KPI? To...
Czym jest Real Time Marketing i jak przyciągnąć uwagę odbiorców?
Real Time Marketing, zwany także marketingiem w czasie rzeczywistym, coraz częściej zwraca uwagę firm i marketerów. Właściwie wykorzystany może przyciągnąć uwagę,...
Wysyłanie SMS-ów do klientów – skuteczny sposób na komunikację i marketing
Wysyłanie SMS-ów do klientów to wciąż jedna z najbardziej efektywnych metod komunikacji biznesowej. W erze przeładowania informacyjnego SMS ma tę przewagę,...
Jak wybrać najlepszy program do wysyłania SMS-ów?
Program do wysyłania SMS-ów to obecnie jedno z najskuteczniejszych, a jednocześnie najbardziej uniwersalnych narzędzi komunikacji z klientami. SMS wciąż pozostaje kanałem,..
Komunikacja mobilna – więcej niż tylko SMS
W dobie cyfryzacji i szybkiego tempa życia komunikacja mobilna staje się jednym z kluczowych narzędzi do budowania relacji z klientami, partnerami...
Komunikacja wewnętrzna a mobilna – jak skutecznie dotrzeć do każdego pracownika?
Komunikacja wewnętrzna to podstawa działania każdej organizacji, ale czy klasyczne kanały kontaktu nadal spełniają swoją rolę? W erze pracy zdalnej, rozproszonych...
Jak skutecznie prowadzić marketing branży motoryzacyjnej?
Marketing branży motoryzacyjnej przeszedł w ostatnich latach dynamiczną ewolucję, dostosowując się do rosnących oczekiwań klientów i zmian technologicznych. Dobrze zaplano

Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.
Dziękujemy za wybór oferty mProfi.pl. W załączeniu przekazujemy umowę gotową do podpisania.
Prosimy o sprawdzenie zgodności zawartych w niej danych oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wydrukowanie, podpisanie odręczne oraz zeskanowanie.
Egzemplarz podpisany cyfrowo lub skan prosimy przesłać na adres bok@mprofi.pl
Umowa podpisana przez nas zostanie odesłana zwrotnym mailem.
Pozdrawiamy,
Zespół mProfi.pl